Gå til innhold

Tror jeg begynner å bli gammel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det på en positiv måte. "Før" hadde jeg ofte fordommer til folk. Var lite forståelsefull for de som var anerledes en meg. Jeg tenkte ofte på hva folk tenkte om meg og tenkte ofte negative tanker om andre. Jeg stakk ofte nesen min i ting jeg ikke burde. Når jeg var på besøk la jeg alltid merke til de negative tingene slik som skitt og støv. Når jeg gikk på toalettet hos andre bare måtte jeg smugtitte i skapene. Var alltid spennende å se hva jeg fant. Fant jeg noe litt intime/"flaue" greier slik som voksenbleier, stikkpiller eller sex-leketøy gav det meg en indre glede. Nå kunne jeg ikke brydd meg mindre og har faktisk slike ting selv liggende i skapet. Jeg vet ikke helt hva som skjer med meg, men jeg føler jeg har utviklet meg og klarer nå bedre å se at folk er folk og alle lever på sin måte. Det er deilig å ha litt livserfaring :)

Hilsen 35 åring.

Anonymous poster hash: 444b1...aad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad jeg ikke gjorde de tingene om ung heller.

Hilsen 39 åring.

Anonymous poster hash: a6833...a8b
Skrevet

Eg har aldri gjort det du beskriver. Man kikker vell ikke inn i skapene til andre? Fordomsfull er eg til tider, men "mannen/kvinnen i gata" er noe eg bryr meg fint lite om.

Hilsen 25 åring

Anonymous poster hash: 0ff75...fb1
Skrevet

Så flott at du trer etter oss i den eldre garde. Jeg har vært medlem av gamlegarden i snart 15 år, men så er jeg 32 år også da så..

Anonymous poster hash: 92860...29c
Skrevet

Tror nok mange kjenner seg igjen, men de komenterer selvsagt ikke. Men det er greit :) Jeg trodde jeg ikke ble gamlere til sins som 25 åring, men der tok jeg feil.

Anonymous poster hash: 444b1...aad
Skrevet

Hehe, har aldri snoket selv hos noen og kunne ikke brydd meg mindre hva folk har i skapene osv.

Kanskje jeg var mere nysgjerrig på ungdomsskolen , men ikke etter det.

Hilsen 28 åring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...