Gå til innhold

Fikk "kjeft" av naboen i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sykemeldt pga kraftig svangerskapskvalme og leverer treåringen i bhg til frokost hver dag. Morgenen er verst for meg, så etter jeg har levert så må jeg lage meg noen knekkebrød og gå rett og legge meg så det ikke kommer opp igjen. Naboen har innsyn inn til oss og har visst "fulgt med" på meg. Vi har barn på samme avdeling og vi hentet tilfeldigvis samtidig i går klokken 15. Hun spurte meg om hvorfor jeg hadde barn når jeg bare leverte i barnehagen og dro hjem for å sove, dette hadde de sett mange ganger. Og hvor synd det var på barnet mitt med en så lat mor.

Da ble jeg så irritert og sa at hvis dere står å følger med på meg så har de vel lagt merke til at jeg løper på do og kaster opp 10 ganger om dagen og at barnet mitt har det bedre i barnehagen enn å være hjemme å se på meg ligge på sofaen å vri meg av ubehag.

Da satt hun seg bare i bilen og kjørte. For ei dame altså!!

Anonymous poster hash: 479fb...a67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst.!?! For ei drittkjerring!!

Tror jeg hadde investert i persienner om jeg var deg...

Skrevet

Herlighet, for en idiot av en nabo! Hadde fått fnatt om jeg hadde en nabo som overvåket meg på den måten! God bedring med kvalmen!

Anonymous poster hash: e8bcc...34a
Skrevet

Må jo bare si som deg: For ei dame! Hun mangler tydeligvis både evnen til å tenke at det kan være forklaringer på ting som hun ikke vet om, i tillegg til å være fullstendig uten normal folkeskikk. Det er så jeg har vondt for å tro det du skriver - ikke fordi jeg tror du lyver, men fordi jeg har vanskeligheter med å tro at noen kan være så frekke. Og hun innrømmer jo at hun rett og slett spionerer på deg gjennom vinduet. Kjære vene, dette mennesket kan jo ikke ha det helt bra!

Anonymous poster hash: 7e5be...646
Skrevet

Skikkelig drittkjærring! Blir så lei av at folk skal legge seg oppi alt! Nå skal levere største i bh, så skal jeg ta med meg nurket og SOVE, men god samvittighet og jeg er ikke kvalm en gang. Bare trøtt...:) Drit i henne.

Anonymous poster hash: b9154...615

Skrevet

Men om ho har observert deg er vel ho også heime og har barnet i bhg?

Mystisk dame uansett..

Skrevet

Hun leverer senere visst, så jeg har kommet meg hjem før de har dratt. Ekkelt å vite at de står å ser på hva jeg gjør altså

Anonymous poster hash: afc63...bf9

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Godt du fikk svart for deg da :)

Men ekkelt å vite at de følger sånn med! Hadde nok prøvd å skjerme litt for innsyn, og gjerne sagt det til dama og, at dere gjorde det for å slippe at hun glaner inn til dere.

Snakk om mangel på folkeskikk! Er hun litt rar av seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...