Gå til innhold

Alle dere som har vært utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde dere følt det om mannen din var utro mot deg?

Anonymous poster hash: 86b14...7b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ene eksen min er eks pga. at han var utro over lang tid, sammen med ei som kalte seg venninne - nå eks venninne.

Vi jobba til forskjellige tider på døgnet - jeg dag og han kveld/ natt. Venninna mi jobba på samme plass. Så de hadde ingen problemer med å ha seg når de var på jobb.

Jeg var så såra da jeg fant det ut. Vi hadde planer om å gifte oss, invitasjonene var sendt ut, mange hadde svart, og nesten alt var klart. Gaver hadde vi også begynt å få.

Jeg sparka ham ut og solgte leligheten og flytta. Dette er 15 år siden. Jeg vet at han fremdeles er utro (vi har jo felles venner), men samboeren hans nå godtar at han er utro fordi de har barn sammen og hun vil ikke være alene med barna.

Anonymous poster hash: f87a8...d5a
Skrevet

Ene eksen min er eks pga. at han var utro over lang tid, sammen med ei som kalte seg venninne - nå eks venninne.

Vi jobba til forskjellige tider på døgnet - jeg dag og han kveld/ natt. Venninna mi jobba på samme plass. Så de hadde ingen problemer med å ha seg når de var på jobb.

Jeg var så såra da jeg fant det ut. Vi hadde planer om å gifte oss, invitasjonene var sendt ut, mange hadde svart, og nesten alt var klart. Gaver hadde vi også begynt å få.

Jeg sparka ham ut og solgte leligheten og flytta. Dette er 15 år siden. Jeg vet at han fremdeles er utro (vi har jo felles venner), men samboeren hans nå godtar at han er utro fordi de har barn sammen og hun vil ikke være alene med barna.

Bra du kom deg bort fra den tullingen

Skrevet

Bra du kom deg bort fra den tullingen

Veldig glad for å kalle ham eks ja. Jeg har aldri vær utro, og vil heller aldri være det.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...