Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Hvordan hadde dere følt det om mannen din var utro mot deg? Anonymous poster hash: 86b14...7b7
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Ene eksen min er eks pga. at han var utro over lang tid, sammen med ei som kalte seg venninne - nå eks venninne. Vi jobba til forskjellige tider på døgnet - jeg dag og han kveld/ natt. Venninna mi jobba på samme plass. Så de hadde ingen problemer med å ha seg når de var på jobb. Jeg var så såra da jeg fant det ut. Vi hadde planer om å gifte oss, invitasjonene var sendt ut, mange hadde svart, og nesten alt var klart. Gaver hadde vi også begynt å få. Jeg sparka ham ut og solgte leligheten og flytta. Dette er 15 år siden. Jeg vet at han fremdeles er utro (vi har jo felles venner), men samboeren hans nå godtar at han er utro fordi de har barn sammen og hun vil ikke være alene med barna. Anonymous poster hash: f87a8...d5a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Ene eksen min er eks pga. at han var utro over lang tid, sammen med ei som kalte seg venninne - nå eks venninne. Vi jobba til forskjellige tider på døgnet - jeg dag og han kveld/ natt. Venninna mi jobba på samme plass. Så de hadde ingen problemer med å ha seg når de var på jobb. Jeg var så såra da jeg fant det ut. Vi hadde planer om å gifte oss, invitasjonene var sendt ut, mange hadde svart, og nesten alt var klart. Gaver hadde vi også begynt å få. Jeg sparka ham ut og solgte leligheten og flytta. Dette er 15 år siden. Jeg vet at han fremdeles er utro (vi har jo felles venner), men samboeren hans nå godtar at han er utro fordi de har barn sammen og hun vil ikke være alene med barna. Anonymous poster hash: f87a8...d5a Bra du kom deg bort fra den tullingen Anonymous poster hash: 86b14...7b7
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Ene eksen min er eks pga. at han var utro over lang tid, sammen med ei som kalte seg venninne - nå eks venninne. Vi jobba til forskjellige tider på døgnet - jeg dag og han kveld/ natt. Venninna mi jobba på samme plass. Så de hadde ingen problemer med å ha seg når de var på jobb. Jeg var så såra da jeg fant det ut. Vi hadde planer om å gifte oss, invitasjonene var sendt ut, mange hadde svart, og nesten alt var klart. Gaver hadde vi også begynt å få. Jeg sparka ham ut og solgte leligheten og flytta. Dette er 15 år siden. Jeg vet at han fremdeles er utro (vi har jo felles venner), men samboeren hans nå godtar at han er utro fordi de har barn sammen og hun vil ikke være alene med barna. Anonymous poster hash: f87a8...d5a Bra du kom deg bort fra den tullingen Anonymous poster hash: 86b14...7b7 Veldig glad for å kalle ham eks ja. Jeg har aldri vær utro, og vil heller aldri være det. Anonymous poster hash: f87a8...d5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå