Gå til innhold

Gore Tex sko til 5 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 5 åringen som etter en dag i barnehagen og de har vært mye ute i regntøy og støvler alltid får vondt i beina om kvelden. Dette skjer ikke om de har vært ute og han har hatt vanlige sko på.

Derfor tenkte vi å kutte ut støvlene og heller kjøpe skikkelige gode gore tex sko. Noen som har erfaring med å ikke ha støvler til barna, kun sko?

Pris spiller ingen rolle, han må ha skikkelige sko. Men i jungelen av gore tex er jeg litt på villtur.

Anonymous poster hash: ca964...503
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her funker det ikke med annet enn støvler når det regner mye. Ellers bruker ungene gore tex sko. Guttungen min liker ikke støvler, men ifjor funket de boots støvlene fra obs veldig godt. Han klagde ikke på vondt i beina og brukte disse ofte, ville helst brukt de året rundt, men de er for varme til det. Testet ut forskjellige typer støvler? Ellers har de gode, både lave og høye på xxl f.eks.

Skrevet

Her funker det ikke med annet enn støvler når det regner mye. Ellers bruker ungene gore tex sko. Guttungen min liker ikke støvler, men ifjor funket de boots støvlene fra obs veldig godt. Han klagde ikke på vondt i beina og brukte disse ofte, ville helst brukt de året rundt, men de er for varme til det. Testet ut forskjellige typer støvler? Ellers har de gode, både lave og høye på xxl f.eks.

Vi har brukt ganske mye penger på støvler den siste tiden for å sjekke. Og han får vondt av alle. Han hadde de boots støvlene fra Obs i vinter som scherrox, aldri klager fra de, men som du skriver, de er varme. Fikk kundeavis fra Obs i går og der så han sånne, så han gleder seg til å få de.  

Har ikke prøvd XXL, for de ligger så langt vekke - type 1,5 time med buss, så det er litt vanskelig å få handlet der. Og jeg vil ikke handle sko til guttungen på nettet.

Men får kikke litt og tenke hva vi skal gjøre. Takk for svar i alle fall.

Anonymous poster hash: ca964...503

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...