Mamma til ♂ - 2012 og ♂ 2016 Skrevet 19. august 2013 #1 Del Skrevet 19. august 2013 I september så skal vi til syden, så jeg lurer på hva kan være viktig å ta med til syden til 11 mnd baby(han blir 11 mnd i mens vi er der) Og kanskje dere kan gi oss noe tips som kan være smart å vite underveis på reise. På forhånd takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhette <309+<312 Skrevet 20. august 2013 #2 Del Skrevet 20. august 2013 Nå vet jeg ikke hvor dere skal, men vil anbefale deg og ta med våtservietter og bleier, bleiene er ofte dyre i syden og ofte lite utvalg, våtserviettene er ikke så milde som vi har her hjemme. Grøt vil jeg anbefale og ta med da de er full i sukker i syden, de har stort utvalg i både middagsglass og frukt i syden så det får du tak i, men ofte ikke de samme typene som hjemme, så hvis du har en kresen baby så er det lurt og ta med mat. Vogn er greit og ha med, med solskjerm eller parasoll, uvdrakt og badebleier, paracet + termometer. antibac, Kopp til vann solbriller og god solhatt, solkrem, og selvfølgelig lette sommerklær :-) Sjekk om hotellet har reiseeng, ellers må dere ta med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til ♂ - 2012 og ♂ 2016 Skrevet 21. august 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2013 Nå vet jeg ikke hvor dere skal, men vil anbefale deg og ta med våtservietter og bleier, bleiene er ofte dyre i syden og ofte lite utvalg, våtserviettene er ikke så milde som vi har her hjemme. Grøt vil jeg anbefale og ta med da de er full i sukker i syden, de har stort utvalg i både middagsglass og frukt i syden så det får du tak i, men ofte ikke de samme typene som hjemme, så hvis du har en kresen baby så er det lurt og ta med mat. Vogn er greit og ha med, med solskjerm eller parasoll, uvdrakt og badebleier, paracet + termometer. antibac, Kopp til vann solbriller og god solhatt, solkrem, og selvfølgelig lette sommerklær :-) Sjekk om hotellet har reiseeng, ellers må dere ta med. Vi skal til Cala Bona, (i Mallorca) vi bestilte sånn pakke der det er med reiseseng, ei sort trille og barnestol :-) Men takk for hjelpen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-Turkis Skrevet 26. august 2013 #4 Del Skrevet 26. august 2013 GEM pulver mot dehydrering som fåes kjøpt på apoteket + 5ml engangssprøyter. Om barnet blir dårlig på noen måte så er det å blande ut pulveret i vann eller vann/eplejuice og få det i barnet. Engangssprøyter hvis barnet ikke drikker selv noe særlig eller bør få små mengder. Da får det i seg salter og mineraler. Vi hadde en omgangssyke runde og var veldig glad for å ha med dette da vi slapp lege og barnet kom seg fort i løpet av et døgn. En gang det var veldig varmt og barnet ikke ville spise noe særlig så var også dette et godt alternativ. Fruktsmoothie poser hadde vi også med oss. Og norsk solkrem for barn. Er dårlig utvalg til barn i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå