Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Babyen er 8 mnd og nå skal vi til bulgaria. Bør jeg ha med vogn eller holder det med bæretøy? Vi har leid egen leilighet, så vi får laget mat selv. Bør jeg ta med noe til babyen eller kan han spise det vi lager og kjøper der? Hvordan sover babyen? Med dere? Har dere med reiseseng? Hva med flyturen? Sitter babyen med oss? Eget sete? Bilstol? Trenger tips, vil gjøre det enklest mulig Anonymous poster hash: ebb2c...60a
PrinsessensMor Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 jeg reiste første gang med min datter da hun var 3 mnd. reiste til tyrkia. vi hadde med vogn til henne.men jeg liker ikke bæretøy. PLuss tror det kan bli litt vel varmt. du kan få kjøpt sånn fruktpure som de selger her i norge. bare vær forsiktig med vann. da vi reiste sov hun i vognen, men året etter på sov hun i reiseseng. barnet sitter på enten ditt eller faren sitt fang. om du vil ha med bilstol er helt opp til dere. vi har aldri hatt med. ikke ha med flaske med sugerør på flyet, kan virkelig ikke anbefales. ett ord: lufttrykk.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 jeg reiste første gang med min datter da hun var 3 mnd. reiste til tyrkia. vi hadde med vogn til henne.men jeg liker ikke bæretøy. PLuss tror det kan bli litt vel varmt. du kan få kjøpt sånn fruktpure som de selger her i norge. bare vær forsiktig med vann. da vi reiste sov hun i vognen, men året etter på sov hun i reiseseng. barnet sitter på enten ditt eller faren sitt fang. om du vil ha med bilstol er helt opp til dere. vi har aldri hatt med. ikke ha med flaske med sugerør på flyet, kan virkelig ikke anbefales. ett ord: lufttrykk. Takk for tips Anonymous poster hash: ebb2c...60a
Isola&Lille+julegave Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Reiste mye første året. Hadde med vogn. Kan bli vel varmt med barnet inntil kroppen i varmen, pluss dere blir mer fleksibel når dere har vogn. Mat kan dere kjøpe der. Jeg hadde med 1 pk grøt og en reisevannkoker som jeg også brukte til å koke smokker, flasker i. Hvis det ikke er reiseseng i leiligheten, ville jeg tatt med. Barnet sitter på fanget på flyet. Hvis dere må kjøre bil der nede, hadde jeg tatt med bilstol. Ta med bleier. De har mange rare typer utenlands som også kan være ganske dyre! God tur!! Det går så bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå