Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Noen som vet hva hun heter? Anonymous poster hash: 9e4ab...f7d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 9e4ab...f7d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Dersom det er Jenny Skavlan du tenker på, så er ikke hun datteren hans. Tror han er onkelen hennes. Anonymous poster hash: 31efb...732
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Vet ikke Anonymous poster hash: 0e809...c25
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Dersom det er Jenny Skavlan du tenker på, så er ikke hun datteren hans. Tror han er onkelen hennes. Anonymous poster hash: 31efb...732 Hun definerer jo strengt tatt ikke hvilken Skavlan hun tenker på... For å være litt pirkete. Anonymous poster hash: 307c9...b07
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Datteren til Fredrik Skavlan og Maria Bonnevie. Han holder det så hemmlig for pressen, og da blir jeg sååååå nyskjerrig:) Anonymous poster hash: 9e4ab...f7d
Modesty Blaise. Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Sjarmerende... Så når han sier i et intervju noe sånt som: Jeg og mammaen har valgt å være offentlige personer, men det har ikke barnet vårt, så vi ber om at navnet hennes ikke skal ut i media, da det er privat. Så velger du å sjekke på et forum om noen vet det, slik at det blir tilgjengelig for alle. Bare sånn fordi du er nysgjerrig, og ikke respekterer privatlivet til mennesker... Jeg blir imponert
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Ja for en som er litt over gjennomsnittet interessert i navn, er dette interessant! Å si hva barnet heter er da virkelig ikke det samme som å henge ut barnet offentlig? Er man virkelig så "viktig" at en ikke kan si det? Bilder en en helt annen ting, og det respekterer jeg! Anonymous poster hash: 9e4ab...f7d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Sjarmerende... Så når han sier i et intervju noe sånt som: Jeg og mammaen har valgt å være offentlige personer, men det har ikke barnet vårt, så vi ber om at navnet hennes ikke skal ut i media, da det er privat. Så velger du å sjekke på et forum om noen vet det, slik at det blir tilgjengelig for alle. Bare sånn fordi du er nysgjerrig, og ikke respekterer privatlivet til mennesker... Jeg blir imponert Å hjelpes... Anonymous poster hash: ace47...9f9
Modesty Blaise. Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 Ja for en som er litt over gjennomsnittet interessert i navn, er dette interessant! Å si hva barnet heter er da virkelig ikke det samme som å henge ut barnet offentlig? Er man virkelig så "viktig" at en ikke kan si det? Bilder en en helt annen ting, og det respekterer jeg! Anonymous poster hash: 9e4ab...f7d Hvorfor ikke bare respektere det når han ber om at det ikke skal offentliggjøres? Om du syns det er rett eller ikke er jo uten betydning når det er foreldrene som ønsker det...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 Hun heter Victoriah Falullah Fredriks Skavlands Tulla Anonymous poster hash: 0464a...518
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå