Gå til innhold

Datteren til Skavlan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva hun heter?:)

Anonymous poster hash: 9e4ab...f7d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

Dersom det er Jenny Skavlan du tenker på, så er ikke hun datteren hans. Tror han er onkelen hennes.

Anonymous poster hash: 31efb...732

Skrevet

Vet ikke

Anonymous poster hash: 0e809...c25

Skrevet

Dersom det er Jenny Skavlan du tenker på, så er ikke hun datteren hans. Tror han er onkelen hennes.

Anonymous poster hash: 31efb...732

Hun definerer jo strengt tatt ikke hvilken Skavlan hun tenker på... For å være litt pirkete. ;)

Anonymous poster hash: 307c9...b07

Skrevet

Datteren til Fredrik Skavlan og Maria Bonnevie. Han holder det så hemmlig for pressen, og da blir jeg sååååå nyskjerrig:)

Skrevet

Sjarmerende... Så når han sier i et intervju noe sånt som:

Jeg og mammaen har valgt å være offentlige personer, men det har ikke barnet vårt, så vi ber om at navnet hennes ikke skal ut i media, da det er privat.

Så velger du å sjekke på et forum om noen vet det, slik at det blir tilgjengelig for alle. Bare sånn fordi du er nysgjerrig, og ikke respekterer privatlivet til mennesker...

Jeg blir imponert ;)

Skrevet

Ja for en som er litt over gjennomsnittet interessert i navn, er dette interessant! Å si hva barnet heter er da virkelig ikke det samme som å henge ut barnet offentlig? Er man virkelig så "viktig" at en ikke kan si det? Bilder en en helt annen ting, og det respekterer jeg!

Skrevet

Sjarmerende... Så når han sier i et intervju noe sånt som:

Jeg og mammaen har valgt å være offentlige personer, men det har ikke barnet vårt, så vi ber om at navnet hennes ikke skal ut i media, da det er privat.

Så velger du å sjekke på et forum om noen vet det, slik at det blir tilgjengelig for alle. Bare sånn fordi du er nysgjerrig, og ikke respekterer privatlivet til mennesker...

Jeg blir imponert ;)

Å hjelpes...

Anonymous poster hash: ace47...9f9

Skrevet

Ja for en som er litt over gjennomsnittet interessert i navn, er dette interessant! Å si hva barnet heter er da virkelig ikke det samme som å henge ut barnet offentlig? Er man virkelig så "viktig" at en ikke kan si det? Bilder en en helt annen ting, og det respekterer jeg!

Hvorfor ikke bare respektere det når han ber om at det ikke skal offentliggjøres?

Om du syns det er rett eller ikke er jo uten betydning når det er foreldrene som ønsker det...

Skrevet

Hun heter Victoriah Falullah Fredriks Skavlands Tulla

Anonymous poster hash: 0464a...518

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...