Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Gikk gjennom skapet til minsta og der var det skrale greier. Masse stygge klær med flekker. Da snakker jeg om bukser og gensre. Må ut og shoppe litt. Dere andre, hvordan ser skapet til barna ut? Anonymous poster hash: 2368d...e0b
Gjest MaJo0812 Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Flekkete klær fjerner jeg etterhvert, men fra tid til annen er det plutselig noen korte bukser og trange gensere. Da bytter jeg ut litt
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Flekkete klær fjerner jeg etterhvert, men fra tid til annen er det plutselig noen korte bukser og trange gensere. Da bytter jeg ut litt Blir av og til flekker etter en gang brukt. Da har jeg gjerne tatt vare på det til ekstra bytte klær. Blir greit å oppdatere skapet hennes. Anonymous poster hash: 2368d...e0b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Jaja Anonymous poster hash: 052d3...e19
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Skapet er OVERFULLT. Nesten så jeg gremmes..... Har arvet masse fra venner og familie, kjøpt litt selv og fått nytt fra besteforeldre og av onkel. Skal rydde til helga og da blir det nok noen fine poser til bruktbutikken. Anonymous poster hash: c43a1...71f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Her er det så fullt hos alle 4 barna at jeg faktisk må gi bort litt for å få plass i skapet. Er flink til å handle på salg, og i vennegjengen så arver vi fram og tilbake også Anonymous poster hash: 94d61...b86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå