Elsker livet Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Tenker du inn i kabinen? En babystol? Alle flyselskap jeg har flydd med godtar babybilstol om man har betalt for eget sete til babyen.
Elsker livet Skrevet 19. august 2013 Forfatter #2 Skrevet 19. august 2013 Tenker du inn i kabinen? En babystol? Alle flyselskap jeg har flydd med godtar babybilstol om man har betalt for eget sete til babyen. her står det http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/barn/barnestol/
Elsker livet Skrevet 19. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2013 Jeg slettet fordi jeg dobbelpostet, og nå er jeg plutselig den som opprettet emnet. Det er jeg altså ikke, så en eller annen bug har skjedd.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Ble visst noe krøll, ja. Takk for svar. Jeg har lest på Norwegian sine sider, men er usikker på om Maxi cosi tilfredsstiller kravene. Jeg har kjøpt og betalt eget sete til begge. HI Anonymous poster hash: dbe7d...5c3
Elsker livet Skrevet 19. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2013 Jeg tror nok setet har godkjenning nr. 2. Tipper de ikke kommer til å kontrollere dette.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Hør med flyselskspet Anonymous poster hash: 3b511...19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå