Gå til innhold

Jenny Augusta i Hotell Cæsar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde med henne? Har ikke sett på det på et par år og sveipet innom i dag, forsto det sånn at hun ikke er med lenger?

Og hva er skjedd med babyen til Pelle?

Kan noen oppdatere meg? Pliz ;)

Anonymous poster hash: 7d69d...a09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenny Augusta er på en skole i Paris og babyen til Pelle antas å være druknet etter båtulykken. 

Skrevet

Jenny kommer tilbake fra kostskole snart. Så tilfeldigvis på Ettermiddagen på TV2 i forrige uke og da intervjuet de hun som skal spille henne og viste klipp fra serien med henne i :)

Gjest Julia1984
Skrevet

Jenny kommer tilbake fra kostskole snart. Så tilfeldigvis på Ettermiddagen på TV2 i forrige uke og da intervjuet de hun som skal spille henne og viste klipp fra serien med henne i :)

Hvor gammel er hun ca da?

Skrevet

hu er ca 13 år... med tanke på at før sommern så vi hun som spilte jenny.augusta gråte i tlf, å var langt fra 13 år. å nå om et par uker så vips! 13 år... hehe:) meen så er det jo cæsar så alt er vel lov.

Skrevet

hu er ca 13 år... med tanke på at før sommern så vi hun som spilte jenny.augusta gråte i tlf, å var langt fra 13 år. å nå om et par uker så vips! 13 år... hehe:) meen så er det jo cæsar så alt er vel lov.

Hun kommer nok tilbake

Anonymous poster hash: b1084...0e8

Skrevet

er en ny skuespiller som skal spille jenny nå da.

tviler på at hu andre kommer tilbake.

Skrevet

Jeg fødte " samtidig" som sol og måne ble født. Guttungen har såvidt kommet på ungdomsskolen her ;)

Så de har litt forkortet liv i serien der ;)

Nå har jeg ikke sett hotell cæsar på mange år, men så at sol og måne var voksne i et klipp.

Anonymous poster hash: 0ad97...121

Skrevet

Standard fenomen for barn i såpeserier at barna vokser opp unaturlig fort. De har et uttrykk for det også, Rapid et eller annet. I f eks Days of our lives ser man mange eksempler på akselererte barndommer.

Anonymous poster hash: 8a148...48f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...