Gå til innhold

Mensen har ikke kommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke har fått mensen denne mnd, så lurer jeg på om jeg er gravid. Den er 6 dager for sen. Og jeg tenker: Tenk om jeg er gravid!?

Det er mange følselser i sving. Vi er gift, og har 3 barn sammen :)  

Tidlige svangerskapstegn har jeg ikke, foruten om at mensen ikke har kommet.

Men jeg har litt vondt i eggstokken på venstre side.. Noen som kanskje kan vite hvorfor? :)

Andre som kanskje er i samme båt som meg?  :)

Anonymous poster hash: 354ed...db6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test

Anonymous poster hash: 1bf04...3f4

Skrevet

Kjære vene. Ta en test og slutt å drømme deg bort

Skrevet

Det er noe som heter graviditetstest. Du pisser på den og får greie på om du er på tjukken.

Jeg er glad for at ikke alle som mensen er litt forsinket hos skriver innlegg her inne! 

Anonymous poster hash: a08fd...809
Skrevet

Mitt innlegg, og jeg skriver det jeg vil, om mine tanker osv. Dere trenger ikke om å være spydige. Det orker jeg faktiske ikke nå :(

Når det er sagt, så skal jeg selvfølgelig ta en test :)  Noen som har opplevd stikking i eggstokkene når man er gravid?

HI

Skrevet

Mitt innlegg, og jeg skriver det jeg vil, om mine tanker osv. Dere trenger ikke om å være spydige. Det orker jeg faktiske ikke nå :(

Når det er sagt, så skal jeg selvfølgelig ta en test :)  Noen som har opplevd stikking i eggstokkene når man er gravid?

HI

Stikking i eggstokkene er ikke et tegn på graviditet med mindre du er gravid utenfor livmoren, altså i egglederen. Det er farlig og du bør dra til legen, for eggstokken kan sprekke. Ett svangerskap utenfor livmoren er ikke liv laga og kommer til å ende galt.

Mange opplever stikkinger i eggstokkene like før mens da, så det er sikkert det.

Forøvrig tullete å danne slike "tror dere jeg er gravid" tråder! Ingen vet det og det finnes tester.

Anonymous poster hash: 80fbc...81f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...