Gå til innhold

Mye kynnere, deriblant noen vonde.

Anbefalte innlegg

Går i uke 30 nå. Har siden uke 23 hatt en del kynnere, men siste par uker har det virkelig tatt seg opp, og mange er rimelig kraftige. Har ikke lagt merke til noen sammenheng med ting bortsett fra at jeg får det Hver gang jeg reiser meg blaa. Ellers kommer di bare når det passer dem ;) Idag har jeg "telt" di og til nå er jeg oppe i 23 kynnere, blant di ca 7 vonde. Di har kommet ca med 15 - 30 min mellomrom. Er dette normalt ? Har ofte antydning til små mens murringer også.

Endret av FCN86
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073733-mye-kynnere-deriblant-noen-vonde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også hatt d slik siden uke 30 ca. Er du flergangs? Visstnok mer vanlig med hyppige kynnere da. Er selv 2 gangs og hatt mange vonde kynnere som jeg har pustet meg gjennom. Kommet både i hvile og aktivitet.

Men blir kynnerne vondere, regelmessige og kommer tettere ville jeg tatt kontakt med føden. Skader ikke å ringe å høre hvis du føler seg usikker:)

Takk for svar:) Ja er 2 gangs. Var overhode ikke slik med første. Har til nå hatt 31 kynnere idag... Skal heldigvis på kontroll om noen dager, å da får jeg ta dette opp. Synes det er litt i overkant mye så. Har du hatt murringer? Langt på vei er du?

Er i uke 37+7 i dag:) til meg ga de seg mye når jeg roet ned tempoet. Ble 100% sykmeldt og gjorde minst mulig. Måtte så klart ta meg av 2 åringen men la mer av ansvaret over på samboer.

Også hatt murringer ja og spekulerte en stund om jeg holdt på å komme i for tidlig fødsel. Men sitter nå her enda jeg da:)

Ting er veldig annerledes denne gangen ift første. La oss håpe at d betyr kortere fødsel:) Holdt på i 3 dager sist. Fødte 12 dager på overtid.

Da har du ikke så lenge igjen du. Heldig!! :) Ja har styrt fælt i dette svangerskapet, Veldig mye påkjenninger på flere hold, så kanskje det kan ha noe med det å gjøre. Er også 100% sykemeldt. Ser frem til kontroll ivetfall. Har du hatt noen gu i løpet av svangerskapet? Jeg har ikke hatt en eneste en jeg. Men hadde litt løst at di sku sjekke meg etter alt som har vært. I forrige svangerskap gikk slimproppen i uke 34 og hadde da 1 cm åpning, så di mente hun skulle bli prematur, men vesla hadde sikkert enda vært der inne hadde hun fått lov, for jeg gikk 16 (!!!) dager over og ble da satt igang.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...