Gå til innhold

puttekasse..

lilleluli

Anbefalte innlegg

jenta mi på 9 mnd elsker puttekassen hun vet hvor de ulike  figurene skal ned selv om hun ikke får det til hver gang..

ja jeg skriver dette pga jeg føler hun er så sen når det kommer til kryping pluss å reise seg opp ol.. 

så jeg ble veldig glad da hun fikk til dette da haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe så bra ;) Det klarer ikke jenta mi på 9 mnd ennå. hun har klart en kloss bare en gang men det var mer flaks tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg trodde at det bare var tilfeldig helt til mannen min hadde sittet med henne en halv time å insisterte på at jeg måtte SE at det ikke var tilfeldig....:P....greit at hun er flink med finmotorikken i alle fall... kansje jeg skal slutte å bekymre meg så mye hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Min gutt på 11 mnd har nettopp begynt å skjønne tegninga når det kommer til puttekassen. Så jeg synes din lille tullemor var kjempeflink :)  Han får fint til de grønne syldinder-formene (jeg kaller dem rundinger til han), de andre formene er litt vanskeligere, men han prøver og prøver! Før det har han bare brukt klossene til å slå med i bordet eller vinduet (det lager høy lyd), eller ristet på boksen med klossene i slik at det rasler skikkelig :P Han er nok mer flink på det grovmotoriske, og kan allerede gå (les løpe) :wub:  selvom jeg vet det ikke er såå tidlig å lære å gå i en alder av 10-11 mnd, sikkert noen som lærer det mye før det! Det er jo alltid noen som har noen barn som er flinkere enn de andre ;) Det jeg mener er at du ikke må fokusere så mye på hva barnet ditt ikke kan, men heller på det hun kan (slik som du har gjort nå i dette innlegget) :) .  Det andre kommer etterhvert!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken puttekasse har dere? Vi trenger anbefalinger :) vi har bare en i fra IKEA, men der henger jo ikke lokket fast i det hele tatt så hun tar det av med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken puttekasse har dere? Vi trenger anbefalinger :) vi har bare en i fra IKEA, men der henger jo ikke lokket fast i det hele tatt så hun tar det av med en gang.

har en fra brio, den er verdt hver korne:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...