Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Er de noe bra? Anonymous poster hash: e919d...2b7
Elsker livet Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Jeg syns de er helt greie som høststøvler. Men er for kalde når det er skikkelig kaldt.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Barna mine brukte dem i stedet for cherrox i fjor og til det fungerer de helt bra. De skal liksom holde ned til -15 grader, men da tror jeg de hadde vært veldig kalde. Anonymous poster hash: dfacd...7c2
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Bruker de istedet for støvler og cherrox, fungerer veldig bra med ullsokker innom når det er kaldt og vått ute. Mykere enn både cherrox og støvler. Anonymous poster hash: 30a9c...bca
bebis *aug09*juni12* Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Jeg synes de er noe møkk.. Kjøpte de ifjor fordi jeg gadd ikke kjøpe nye støvler på sen høsten, så tenkte at de kunne holde litt lenger enn støvler gjør. Men han var våt hver gang det hadde vært regnvær/slafs.. Ha heller støvler og ordentlig vinterstøvler. Har alltid brukt vintersko når støvler er for kaldt og han har sjeldent vært båt..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Jeg synes de er noe møkk.. Kjøpte de ifjor fordi jeg gadd ikke kjøpe nye støvler på sen høsten, så tenkte at de kunne holde litt lenger enn støvler gjør. Men han var våt hver gang det hadde vært regnvær/slafs.. Ha heller støvler og ordentlig vinterstøvler. Har alltid brukt vintersko når støvler er for kaldt og han har sjeldent vært båt.. Hvilke har han da? De som man kjøper på obs er drit, men de man kjøper på skobutikk er god. De har gummi litt lenger opp og du får med ullsåler som kan legges i når det er kaldt. Anonymous poster hash: 3579a...e64
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Jeg har dei selv er ikke noe gode når det er skikkelig kaldt, men vanlig haustblauta funker dei veldig greit (Jobber på skole så trenger gode sko. Hatt dei i 3 år nå. Anonymous poster hash: d70e9...bd5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Er cherrox bedre enn dock boots? Anonymous poster hash: f8f20...47c
bebis *aug09*juni12* Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Har de som er kjøpt i skobutikk.. De fungerer hvertfall ikke hos oss!
kjærestenogmæ Skrevet 21. august 2013 #10 Skrevet 21. august 2013 Skal til OBS! og levere tilbake mine etter alt det negative jeg har lest her inne. Takker for DiB noen ganger altså
Elsker livet Skrevet 21. august 2013 #11 Skrevet 21. august 2013 Skal til OBS! og levere tilbake mine etter alt det negative jeg har lest her inne. Takker for DiB noen ganger altså De er gode som høststøvler. Har hatt de flere ganger, men syns ikke de er varme nok som vintersko. Da syns jeg kun det er sko som puster og er vanntette som er gode.
Lykke X 4 Skrevet 21. august 2013 #12 Skrevet 21. august 2013 (endret) Gode støvler hele året. Opplever de som varme nok på vinter. Jobber i barnehage og har selv Bogs (et annet merke) som er nok varme på vinteren. Barna mine har også disse. Fordelen framfor gummistøvler og cherrox er at disse puster. Anbefaler virkelig dockboots/bogs og andre neoprenstøvler. Hadde ikke levert de tilbake, HI. Endret 21. august 2013 av Lykke X 4
Musemorbr / Skrevet 21. august 2013 #13 Skrevet 21. august 2013 Her bruker far og sønn doc boots fra obs som støvler. Når det er minusgrader duger de ikke, men da har de vintersko med bedre såler også. Sånn ellers, bortsett fra sprengkulda, er de helt supre. Vi har ikke opplevd våte støvler, selv om gutten gjerne vasser i havet med dem. (Og regnbukse over da.)
Poetika med K Skrevet 21. august 2013 #14 Skrevet 21. august 2013 Veldig fornøyd med de vi har til treåringen. For at de skal holde litt bedre på varmen har jeg lagt inn en tykk ullsåle.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #15 Skrevet 21. august 2013 Vi kjøpte våre på obs i fjor høst og de gangene de har blitt våte oppi, så har det vært fordi barna har lekt i søledammer sånn at det har kommet over kanten og nedi, de har aldri blitt våte gjennom. Jeg var skeptisk og kjøpte dem bare fordi barnas bestemor insisterte på å betale dem, men i år kommer jeg til å kjøpe nye til dem selv og droppe cherrox. Anonymous poster hash: dfacd...7c2
Trultemor85 Skrevet 21. august 2013 #16 Skrevet 21. august 2013 Barna mine er veldig fornøyd med de. Er det veldig kaldt bruker de jo vinterstøvler. Var ihvertfall Dock boots barna valgte selv hver morgen Men alle er forskjellige i hva de liker.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 21. august 2013 #17 Skrevet 21. august 2013 Kjøpte til ungene i fjor på obs, i stedet for Cherrox. De var konstant våte på beina og iskalde. Og de brukte vintersko på kalde dager og ullsokker i Dock boots'ene. Barnehagen var veldig misfornøyd også og spurte om jeg hadde Cherrox til våte dager. Så i går var jeg igjen på obs og handlet sko. Men i år viking Cherrox, som koster det samme som Dock boots og er tette og har fór hele veien opp Sikkert bra for voksne som står på beina, men ungene både løper og kryper og plasker i søledammer når de er ute.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #18 Skrevet 21. august 2013 Vi har brukt det som høst/vårstøvler og ekstrastøvler på vinteren i flere år. Det fungerer veldig fint! Bruker det også selv når det er kaldt slaps ute. Jeg er mye i skogen og har aldri blitt våt i dem. Anonymous poster hash: de563...769
Edelweis Skrevet 21. august 2013 #19 Skrevet 21. august 2013 Med ullsokker i så holder vel dock bootsene på varmen i noen minusgrader? jeg tenker at når det er kaldere enn 5 minus så bruker jeg vintersko på barna. cherrox er jo heller ikke godt i minusgrader! og ettersom det kan kombineres som støvler/cherrox så går min stemme til dock boots. jeg jobber i bhg og har ikke hatt noen problem med barn som fryser på beina med dock boots. men som sagt så kler jeg på vintersko de dagene det er kaldt. da er det som regel ikke så vått =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå