Gå til innhold

Lei av useriøse kjøpere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt ut en annonse for en vogn som jeg vil ha vekk så fort som mulig, den er i god stand men jeg har lagt den ut rimelig pga. plassmangel. Jeg fikk svar raskt fra to om var interessert i å se vogna, vi avtalte sånn halvveis når de kunne komme, og så hørte jeg aldri i fra dem mer. Utrolig irriterende! Hvorfor avtaler folk å se på en vare som de åpenbart ikke vil ha? Hvis de har funnet en annen vogn så kunne de bare ha gitt meg en lyd så jeg slapp å lure på om de kom eller ei... Jeg kan jo ikke drive å mase på dem heller. Flere som opplever slikt når de prøver å selge noe?

Hvor fort tror dere jeg kan få solgt en duovogn i grei stand til en rimelig penge?

Anonymous poster hash: 27c00...648
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør jo hvor rimelig du selger den det... 

Skrevet

Det må du bare regne med

Anonymous poster hash: 1d9fb...6f8

Skrevet

Det må du bare regne med

Anonymous poster hash: 1d9fb...6f8

Regne med at folk lager avtaler de ikke holder? Det er jo utrolig respektløst!

Skrevet

Er så mange useriøse kjøpere også!

Vi hadde avtalt å møtes i sentrum for jeg skulle kjøpe noe av hun.

Når det 5 minutter til vi skulle møtes så gir hun plutselig beskjed om at hun ikke kommer likevel!

Da hadde jeg dratt sønnen min med ut i styrtregn å ta to forskjellige busser,også kommer hun faen ikke!

Anonymous poster hash: 0c858...e0a
Skrevet

Er så mange useriøse kjøpere også!

Vi hadde avtalt å møtes i sentrum for jeg skulle kjøpe noe av hun.

Når det 5 minutter til vi skulle møtes så gir hun plutselig beskjed om at hun ikke kommer likevel!

Da hadde jeg dratt sønnen min med ut i styrtregn å ta to forskjellige busser,også kommer hun faen ikke!

Anonymous poster hash: 0c858...e0a

Det har du helt rett i! Det er like frekt uansett hvilken vei det går. Og utrolig frustrerende når man prøver å være hjemme da og da fordi noen skal komme innom...

Skrevet

Opplever det samme. Utrolig respektløst.. :s

Anonymous poster hash: dbecd...8ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...