Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Har nettopp fått en omplasseringskatt på 8 måneder. Katten har fått butikkfor, men den er for alderen ganske stor i magen og den er sterilisert så jeg ønsker å ha den på skikkelig for som metter mer, er bedre tilpasset en sterilisert katt og for som koster mindre i lengden. Vinn vinn for alle parter Kjøpte på lørdag en 2 kilos sekk hos veterinæren, men katten spiser det ikke. Hun lukter bare på maten, rynker på nesa og nekter å spise. Hva gjør jeg? Bør jeg kjøpe litt av butikkforet og blande det i slik at hun venner seg til smaken eller skal jeg bare a det stå og så spiser hun til slutt? (katten er stor og fin altså, hun drikker vann og lider ingen nød akkurat nå og det går noen dager til, men ikke i lengden) Anonymous poster hash: 20656...12c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Jeg hadde ventet. Mye mulig smaken ikke er helt hundre, noen katter nekter å spise de med f.eks fiskesmak. Våre fikk kylling og lam nå sist, det går ned på høykant! Anonymous poster hash: c0bc9...e74
Superdolly Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Jeg hadde gitt den det foret den var vant til, og så blandet inn litt og litt av det nye foret, litt mer slik at det ble en gradvis overgang.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Det lukter litt fisk av foret. Min forrige katt nektet å spise fisk så det kan være det. At jeg ikke tenkte på det da jeg kjøpte det Kanskje jeg bør se det an til i morgen og så blande litt inn? HI Anonymous poster hash: 20656...12c
Poetika med K Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Prøv et annet merke hvis hun ikke begynner å spise snart. Jeg kjøpte et for his dyrkegen til min som inneholdt fiskeolje, det stinka i hele huset - verken katta eller jeg orka å være i samme rom som maten Vi bruker Specific (dyrlegemat) til steriliserte katter, det lukter godt og går ned på høykant. Om vinteren når pus er mer inaktiv blander vi med Specific slankefor, (foret for steriliserte er høykalori), ellers blir han så tjukk at han triller.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Man skal blande litt og litt, det er det dyrleger anbefaler. Så fint at du gir katten ordentlig for Anonymous poster hash: 0672e...9d4
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Prøv det frem Anonymous poster hash: c2071...caf
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Prøv et annet merke hvis hun ikke begynner å spise snart. Jeg kjøpte et for his dyrkegen til min som inneholdt fiskeolje, det stinka i hele huset - verken katta eller jeg orka å være i samme rom som maten Vi bruker Specific (dyrlegemat) til steriliserte katter, det lukter godt og går ned på høykant. Om vinteren når pus er mer inaktiv blander vi med Specific slankefor, (foret for steriliserte er høykalori), ellers blir han så tjukk at han triller. Det er Specific for steriliserte katter jeg har kjøpt, men det lukter fisk og er fiskeolje i det. Godt for pelsen da Lurt å blande med slankefor på vinteren. Det skal jeg huske. Den forrige katten min spiste ikke så mye og han var en liten hannatt. Denne katten er større og mer glupsk Takker for alle svar og da skal jeg kjøpe litt butikkfor i morgen. Blander i så hun venner seg til det nye foret. HI Anonymous poster hash: 20656...12c
Poetika med K Skrevet 19. august 2013 #9 Skrevet 19. august 2013 Prøv et annet merke hvis hun ikke begynner å spise snart. Jeg kjøpte et for his dyrkegen til min som inneholdt fiskeolje, det stinka i hele huset - verken katta eller jeg orka å være i samme rom som maten Vi bruker Specific (dyrlegemat) til steriliserte katter, det lukter godt og går ned på høykant. Om vinteren når pus er mer inaktiv blander vi med Specific slankefor, (foret for steriliserte er høykalori), ellers blir han så tjukk at han triller. Det er Specific for steriliserte katter jeg har kjøpt, men det lukter fisk og er fiskeolje i det. Godt for pelsen da Lurt å blande med slankefor på vinteren. Det skal jeg huske. Den forrige katten min spiste ikke så mye og han var en liten hannatt. Denne katten er større og mer glupsk Takker for alle svar og da skal jeg kjøpe litt butikkfor i morgen. Blander i så hun venner seg til det nye foret. HI Anonymous poster hash: 20656...12c Da finnes det to typer, det var den for huden jeg kjøpte også en gang. Og aldri mer. Det er ikke fiskeolje i den i bruker nå
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 Er katten sulten så spise hun det hun får Anonymous poster hash: c2071...caf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå