Gå til innhold

Når blir man eventuelt godkjent for ivf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er henvist til riksen. I juni fikk vi brev om mottatt henvisning,og for 2 uker siden fikk jeg rekvisisjon til to blodprøver,blant annet amh. Fikk tatt de nesten med engang og skulle ta kontakt to uker senere. Det blir nå til torsdag. Jeg ringte i dag til riksen,men der var det ikke registrert enda,blodprøvene altså. Ringte så sykehuset hvor jeg tok blodprøvene,og jo de var sendt 10.aug.

hvor lang tid tar dette da? Har det blitt borte på veien?

Når i prosses blir man godkjent?

Vet at jeg har veldig sjeldent eggløsning,og det hjalp ikke med pergo,selv triple kurer...

håper noen kan svare eller har egne erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror de godkjenner på forsamtalen... men vet ikke, for jeg fikk ikke avslag :P

Skrevet

Og når kommer man på forsamtalen da? ;)

Skrevet

fikk brev i posten om time etter noen måneder når søknaden var sendt om time :):P

Skrevet

Fikk brev om mottatt henvisning i juni som sagt.. jeg er så redd for at vi skal bli borte i papirene jeg.. men skal uansett ringe dit igjen i morgen for å si at prøvene ble sendt til dem 10.aug...

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi fikk time til samtale tre måneder etter at søknaden var sendt. Når brevet kom husker jeg ikke.

Skrevet

Nå har jeg fått bekreftet at det er satt opp time til oss:) sekretæren kunne ikke si når,men brevet skulle bli sendt den uka her:) er så spent på når vi har fått time!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...