Gå til innhold

Hudormer?Jaja, jeg vet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er sikkert mange som har spurt før meg, men er det noe som hjelper? Noen som har prøvd den svarte ansiktsmasken fra luxstyle? Har også småkviser som ser ut som nupper..

Setter stor pris på svar da dette har plsget meg i en evighet og hudtereapeut er noe jeg ikke har råd til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problemet og går til huspleie to til tre ganger i året å tar dyprens, kjøper meg da dagkrem, nattkrem, Skrubb og serum fra md formulasion. De er helt fantastiske, skrubber tar alt av ormer og nupper, mens serumet forhindrer opphoping av talg i porene og dag/natt kremen gjør at huden min ikke blir så fet.

Jeg er student men unner meg dette selv om det er en stor utgift der og da men det er så verdt det på lang sikt. Hudpleien i seg selv er ikke så dyr, gir rundt 400 på marine qliniqe men det er produktene som koster litt, rundt 2000 pleier jeg å gi for alt.

Jeg syntes at det er bedre å gi litt for noe man vet fungerer enn å prøve masse forskjellige billigprodukter som ikke fungerer.

Proactive er og en mulighet, det er noe du bestiller på nett om du har sett disse reklamene, min søster sverger til den, ho har mange store porer i hele ansiktet og ho sier den er den beste ho har prøvd.

Anonymous poster hash: 58591...b7e
Skrevet

Hudkremen Exuviance har hjulpet meg veldig. Og jevnlig skrubb. Også bruker jeg decleor vask og ansiktsvann. Ansiktsvann er viktig, for å få bort hudrester. Og drikk masse vann!

Anonymous poster hash: 05d4f...24e

Skrevet

Dette er mitt "regime" :

Varm, lang dusj for å åpne porene, 

så ansiktsmaske fra aco (den heter two in one mu cleanser mask), lar den sitte på til den stivner,

så bruker jeg vita clear up strips (den virker såååå mye bedre etter en dusj og overnevnte maske)

Også avslutter jeg med aco blemish treating moituriser som inneholder salicylsyre (og en god krem heeelt til slutt da;)

Dette gjør jeg et par ganger i uka, i tillegg til å rense huden morgen og kveld hver dag.

Porene blir jo ikke mindre, men de blir ikke like synlige når de ikke er fulle av skitt:)

Skrevet

Jeg har samme problemet og går til huspleie to til tre ganger i året å tar dyprens, kjøper meg da dagkrem, nattkrem, Skrubb og serum fra md formulasion. De er helt fantastiske, skrubber tar alt av ormer og nupper, mens serumet forhindrer opphoping av talg i porene og dag/natt kremen gjør at huden min ikke blir så fet.

Jeg er student men unner meg dette selv om det er en stor utgift der og da men det er så verdt det på lang sikt. Hudpleien i seg selv er ikke så dyr, gir rundt 400 på marine qliniqe men det er produktene som koster litt, rundt 2000 pleier jeg å gi for alt.

Jeg syntes at det er bedre å gi litt for noe man vet fungerer enn å prøve masse forskjellige billigprodukter som ikke fungerer.

Proactive er og en mulighet, det er noe du bestiller på nett om du har sett disse reklamene, min søster sverger til den, ho har mange store porer i hele ansiktet og ho sier den er den beste ho har prøvd.

Anonymous poster hash: 58591...b7e

Hvis man ikke trenger å gå oftere enn det til hudpleier så har jeg nok råd til det. Så for meg hvertfall en gang i mnd til 700-800kr gangen. Hehe! Da skal jeg jammen meg unne meg det. Og noen gode renseprodukter.

Takk for tips!

Skrevet

Drikk mye vann og ta en detox

Anonymous poster hash: 89f7c...b36

Skrevet

Drikk mye vann og ta en detox

Anonymous poster hash: 89f7c...b36

Hva er Detox?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...