Gjest Mammantil2prinser Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Tenkte jeg skulle kjøpe vinterjakke og vinterdress til lillegutt som begynte i barnehagen idag, lurer litt på å kjøpe str.86 siden det ikke er helt enda disse blir tatt i bruk. Eller er det ikke vits å kjøpe så sort? Bør 80. Holde lenge nok? Hvis det spiller noen rolle så er det market mini a ture jeg skal kjøpe, hvordan føler dere disse er i str? Har vårjakkene til både store og lillebror og de er ikke så store i str, synest jeg
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Bare et vesentlig spm, hvor lang er han nå da? Dattera mi var 86cm som 2,5åring, skjønner du, så stor forskjell på barn Anonymous poster hash: 7c0c1...036
Oslomama Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 jeg kjøpte 86 i vinter og høstjakke til jenta mi på 9 mnd. Da har hu vinterjakken iallefall til i april kanskje og høstjakken kan hun bruke til våren også Jenta mi er lang og litt godrund, men vi har maaasse å gå på enda Parkdressen kjøpte vi i str 80, og i den er det masse god plass i
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Han er vell 70cm lang og 8,6 kg så ikke liten men heller ikke stor Hehe, er det jeg også lurer litt i, kanskje kjøpe dress i str80 og jakke i str86. Men domt hvis den blir for stor er jo vanskeligere å brett opp armene på en tykk jakke
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Min er 77cm og har mini a ture jakke i 80 og 86. 80 passer best. Men ville kjøpt en annen jakke enn mini a ture vinterjakke da jeg synes den er for tykk og klumpete til en så liten gutt. Vinterjakker vi kjøpte ble hvertfallmikke brukt for den var så ubehagelig å ha på for han. Anonymous poster hash: cf24d...a5d
☆☆☆ Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Yttertøy er vanskelig å bruke når det er for stort. Vår på 16 mnd kan enda ikkje bruke parkdressen vi kjøpte i vår i 86, ho brukar fortsatt parkdress og regntøy i 80. Det er rikelig enda. Om 80 framleis er romslig ville eg nok gått for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå