Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Hvor lenge hadde du det ubehagelig som menssmerter før du fikk skikkelige rier? Anonymous poster hash: 7b0fa...2be
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 med første så gikk det så gradvis at det er vanskelig å si. Rier er jo menssmerter, bare veldig kraftige. Husker jeg sa at jeg aldri skulle klage over vanlige menssmerter igjen:) Med første var det aldri noe som minnet om noe så puslete som menssmerter, da var det rett på sak.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Hi her. Jeg har hatt ubehag siden i natt men det er først nå det begynner å ta seg opp til å bli litt mer vondt enn bare ekkelt.. En uke til termin.. Har på en måte et slags behov for å presse ryggen min oppetter vegger, haha. Anonymous poster hash: 7b0fa...2be
mariannehanne Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Jeg lurer også på dette. Forrige fødsel startet med menssmerter og gikk over til aktiv fødsel samme dag. Ingen forvarsel før det. Denne gangen har jeh hatt lignende menssmerter av og på i seks uker, mest om kvelden. Termin igår, så jeg er litt sliten av å kjenne på dette, selv om jeg ikke kan kalle det spesielt smertefullt! Puh... Lykke til HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå