Gå til innhold

da sa kroppen..stopp!

Anbefalte innlegg

26+4 nå å i dag ble jeg sykmeldt pga bekkenløsning,+ at jeg har begynt å få kynnere å mensmurringer ( vært litt stressa i d siste med tanke på jobben) har rangla lenge nå..men måtte ta telefon til legen i dag..ble sykmeldt i to uker..sitter her å lurer på om jeg i det hele tatt kommer tilbake på jobb..hører at bekkenløsning blir ikke bedre med tiden...er det noen her som har blitt sykmeldt pga bekkenløsning, så klart å komme tilbake på jobb??

blir jo bare verre å verre..skal til fysioterapeut nå da, så det kan bli spennende..

Anonymous poster hash: 3978a...eb1
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073669-da-sa-kroppenstopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble sykemeldt før sommeren i 3 uker pga bekkenløsning... Det var ganske ille da, og ble fremprovosert pga jobb, stress, flytting, samlivsbrudd osv. Er i 80% jobb nå, samt at jeg får ta de pausene jeg trenger i løpet av dagen på jobb- det går veldig opp og ned nå, noen dager er verre enn andre, men har klart å holde det i sjakk ved å unngå løft, tungt husarbeid (dvs. Er alene så jeg må spre husvasken utover flere dager for ikke å overbelaste...), svømt litt og går korte turer så ofte jeg kan :) bekkenløsnin kan bli bedre så sant du ikke gjør noe for å forverre den. Fysio o tilrettelegging på jobb kan du nok komme langt med:) viktig å slappe av og unngå stillinger og ting du vet gjør vondt

God bedring :)

Er forresten 24+2

Endret av Tilith

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...