Gå til innhold

Hva som skjer med at så utrolig mange

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innlegg her inne handler om sykemeldinger og hva man har rett på fra NAV. Helt seriøst, skjerp dere og begynn og jobb. Med mindre dere har kreft eller andre dødelig sykdommer. En jeg kjenner forresten har kreft, og hun jobber ALLE dager hun ikke er dårlig pga cellegiften, eller må på sykehuset. Når hun klarer det, må dere med vondt i viljen jobbe. (Jeg mener ikke dere med kreft)

Anonymous poster hash: 1a0a6...199

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sånn at kreft alltid er synonymt med kroniske smerter og uutholdenhet selv om det er en alvorlig diagnose å få. Jeg har hatt kreft og jobbet da 80% og i en kortere periode fullt. 

For eksempel kan det være en langt større utfordring å jobbe i et fysisk yrke med diffuse muskelsmerter enn med hjernesvulst. Satt på spissen, men du skjønner.

Anonymous poster hash: 7b991...4b1
Skrevet

Ja, og jeg kjenner en som har kreft som er skikkelig treningsnarkoman. Hun trener hver dag til tross for kreften. Jobber gjør hu og. Trener du hver dag HI? Hvis ikke er du bare lat og fæl.

Anonymous poster hash: 6828d...aa5

Skrevet

Så kreft er eneste grunn til sykmeld.?

Skrevet

Lurer virkelig på hva du jobber som/ med Hi . Nøden høy utdannelse tviler jeg sterkt på at du har ;) Så lite intelligent, og så lite Empati for medmennesker. Trist

Anonymous poster hash: 1f6db...820

Skrevet

Lurer virkelig på hva du jobber som/ med Hi . Nøden høy utdannelse tviler jeg sterkt på at du har ;) Så lite intelligent, og så lite Empati for medmennesker. Trist

He he jeg har høy utdannelse, så der tok du feil. Jeg har masse empati, men ikke for de som har vondt i viljen

Skrevet

He he jeg har høy utdannelse, så der tok du feil. Jeg har masse empati, men ikke for de som har vondt i viljen

Høy utdannelse på ett eller annet område har du muligens HI. Men lite kunnskaper og total mangel på innsikt på dette området har du tydeligvis likevel, dersom du klarer å konkludere med at sykemeldinger kunne ha vært unngått dersom folk ikke hadde hatt så vondt i viljen.

Troll ;).

Anonymous poster hash: 0491c...622

Skrevet

Lurer virkelig på hva du jobber som/ med Hi . Nøden høy utdannelse tviler jeg sterkt på at du har ;) Så lite intelligent, og så lite Empati for medmennesker. Trist Anonymous poster hash: 1f6db...820

He he jeg har høy utdannelse, så der tok du feil. Jeg har masse empati, men ikke for de som har vondt i viljenAnonymous poster hash: 1a0a6...199

Så alle som er sykemeldt og ikke har kreft, har vondt i viljen? For å ha så høy utdannelse har du veldig lite dannelse.

Skrevet

Hadde du klart å jobbe 9-10 timersdager hvis du fra uke 6-23 hadde hyperemesis, kastet opp alt du fikk i deg, ble innlagt 6 ganger iløpet av disse 17 ukene, gikk ned 8 kg i løpet av denne perioden og tilslutt veide 52 kg fordelt på 175cm, hadde du klart å jobbe som lege på akuttmottaket da?

Og hadde du klart å jobbe med bekkenløsning på akuttmottaket, når du så vidt klarte å gå, sitte, ligge for alt gjorde så sinnsykt vondt! verre enn en fødsel!

og måtte bruke krykker de siste 16 ukene? Hadde du klart det? Nei det tviler jeg på!

Anonymous poster hash: c6afd...a43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...