Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #26 Skrevet 19. august 2013 Slapp av da. Jeg bare tuller mer dere. Jeg jobber ikke i barnehage en gang. Har bare en tanke her inne om at psykisk syke mennesker blir støttet voldsomt her inne. Og jeg fikk rett også Anonymous poster hash: 65fdb...d70 Psykisk syk er ingen diagnose, - men en spesifik diagnose kan kanskje si noe om du er mer eller mindre skikket som mor. Jeg selv er/har vært psykisk syk i følge samfunnet,- OCD, men har likevel blitt headhuntet som nanny for ansatte i den Norske ambassade i utlandet i flere år, og er nå selv mamma til to. Tror neppe du finner en bedre skikket mor enn meg. Anonymous poster hash: f75f1...fdb
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #27 Skrevet 19. august 2013 Slapp av da. Jeg bare tuller mer dere. Jeg jobber ikke i barnehage en gang. Har bare en tanke her inne om at psykisk syke mennesker blir støttet voldsomt her inne. Og jeg fikk rett også Anonymous poster hash: 65fdb...d70 Psykisk syk er ingen diagnose, - men en spesifik diagnose kan kanskje si noe om du er mer eller mindre skikket som mor. Jeg selv er/har vært psykisk syk i følge samfunnet,- OCD, men har likevel blitt headhuntet som nanny for ansatte i den Norske ambassade i utlandet i flere år, og er nå selv mamma til to. Tror neppe du finner en bedre skikket mor enn meg. Anonymous poster hash: f75f1...fdb Du er kanskje verdens beste mor, men de betyr ikke at alle med psykisk lidelse er det Anonymous poster hash: 65fdb...d70
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #28 Skrevet 19. august 2013 Synest grunnlaget var litt tynt... Håper du vet hva du driver med.. og at samvittigheten din rundt det hele er ren.. Kjenner en som meldte fra til bv på like lite grunnlag som deg.. Ikke bare en gang men 2. Den barnehageansatte var ikke lenge i jobben sin for å si det sånn.. Anonymous poster hash: 8657b...ab5 Man mister ikke jobben av å sende bekymringsmelding til bv. Alle har lov til det hvis de er bekymret. Her jeg jobber sender vi bekymringsmelding til bv på alle barn som får tannbehandling pga karies i narkose. Anonymous poster hash: b9c9a...cdb Synest grunnlaget var litt tynt... Håper du vet hva du driver med.. og at samvittigheten din rundt det hele er ren.. Kjenner en som meldte fra til bv på like lite grunnlag som deg.. Ikke bare en gang men 2. Den barnehageansatte var ikke lenge i jobben sin for å si det sånn.. Anonymous poster hash: 8657b...ab5 Man mister ikke jobben av å sende bekymringsmelding til bv. Alle har lov til det hvis de er bekymret. Her jeg jobber sender vi bekymringsmelding til bv på alle barn som får tannbehandling pga karies i narkose. Anonymous poster hash: b9c9a...cdb Normalt sett får man ikke sparken for å melde fra ,men her var det psyken til den ansatte det var noe i veien med, eller kanskje hun manglet vett ikke vet jeg.. Hun fikk ihvertfall sparken pga trakkasering av utvalgte foreldre.. Anonymous poster hash: 8657b...ab5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #29 Skrevet 19. august 2013 Slapp av da. Jeg bare tuller mer dere. Jeg jobber ikke i barnehage en gang. Har bare en tanke her inne om at psykisk syke mennesker blir støttet voldsomt her inne. Og jeg fikk rett også Anonymous poster hash: 65fdb...d70 Psykisk syk er ingen diagnose, - men en spesifik diagnose kan kanskje si noe om du er mer eller mindre skikket som mor. Jeg selv er/har vært psykisk syk i følge samfunnet,- OCD, men har likevel blitt headhuntet som nanny for ansatte i den Norske ambassade i utlandet i flere år, og er nå selv mamma til to. Tror neppe du finner en bedre skikket mor enn meg. Anonymous poster hash: f75f1...fdb Du er kanskje verdens beste mor, men de betyr ikke at alle med psykisk lidelse er det Anonymous poster hash: 65fdb...d70 Nei selvfølgelig ikke,- på samme måte som det ikke betyr at alle med psykiske lidelser er dårlige mødre! Anonymous poster hash: f75f1...fdb
Skylander Skrevet 19. august 2013 #30 Skrevet 19. august 2013 Synest grunnlaget var litt tynt... Håper du vet hva du driver med.. og at samvittigheten din rundt det hele er ren.. Kjenner en som meldte fra til bv på like lite grunnlag som deg.. Ikke bare en gang men 2. Den barnehageansatte var ikke lenge i jobben sin for å si det sånn.. Anonymous poster hash: 8657b...ab5 Man mister ikke jobben av å sende bekymringsmelding til bv. Alle har lov til det hvis de er bekymret. Her jeg jobber sender vi bekymringsmelding til bv på alle barn som får tannbehandling pga karies i narkose. Anonymous poster hash: b9c9a...cdb Synest grunnlaget var litt tynt... Håper du vet hva du driver med.. og at samvittigheten din rundt det hele er ren.. Kjenner en som meldte fra til bv på like lite grunnlag som deg.. Ikke bare en gang men 2. Den barnehageansatte var ikke lenge i jobben sin for å si det sånn.. Anonymous poster hash: 8657b...ab5 Man mister ikke jobben av å sende bekymringsmelding til bv. Alle har lov til det hvis de er bekymret. Her jeg jobber sender vi bekymringsmelding til bv på alle barn som får tannbehandling pga karies i narkose. Anonymous poster hash: b9c9a...cdb Normalt sett får man ikke sparken for å melde fra ,men her var det psyken til den ansatte det var noe i veien med, eller kanskje hun manglet vett ikke vet jeg.. Hun fikk ihvertfall sparken pga trakkasering av utvalgte foreldre.. Anonymous poster hash: 8657b...ab5 Skulle nesten tro det var hun megga i barnehagen sønnen min gikk i du snakker om, hun som meldte meg kort tid etter jeg fortalte henne at jeg sliter med angst. Hun jobber der fortsatt da, men likevell.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #31 Skrevet 19. august 2013 Synest grunnlaget var litt tynt... Håper du vet hva du driver med.. og at samvittigheten din rundt det hele er ren.. Kjenner en som meldte fra til bv på like lite grunnlag som deg.. Ikke bare en gang men 2. Den barnehageansatte var ikke lenge i jobben sin for å si det sånn.. Anonymous poster hash: 8657b...ab5 Man mister ikke jobben av å sende bekymringsmelding til bv. Alle har lov til det hvis de er bekymret. Her jeg jobber sender vi bekymringsmelding til bv på alle barn som får tannbehandling pga karies i narkose. Anonymous poster hash: b9c9a...cdb Synest grunnlaget var litt tynt... Håper du vet hva du driver med.. og at samvittigheten din rundt det hele er ren.. Kjenner en som meldte fra til bv på like lite grunnlag som deg.. Ikke bare en gang men 2. Den barnehageansatte var ikke lenge i jobben sin for å si det sånn.. Anonymous poster hash: 8657b...ab5 Man mister ikke jobben av å sende bekymringsmelding til bv. Alle har lov til det hvis de er bekymret. Her jeg jobber sender vi bekymringsmelding til bv på alle barn som får tannbehandling pga karies i narkose. Anonymous poster hash: b9c9a...cdb Normalt sett får man ikke sparken for å melde fra ,men her var det psyken til den ansatte det var noe i veien med, eller kanskje hun manglet vett ikke vet jeg.. Hun fikk ihvertfall sparken pga trakkasering av utvalgte foreldre.. Anonymous poster hash: 8657b...ab5 Skulle nesten tro det var hun megga i barnehagen sønnen min gikk i du snakker om, hun som meldte meg kort tid etter jeg fortalte henne at jeg sliter med angst. Hun jobber der fortsatt da, men likevell. Som sagt jeg skrv dette for å teste dere. Jeg har aldri meldt noen til bv Anonymous poster hash: 65fdb...d70
*SommerFrisk* Skrevet 19. august 2013 #32 Skrevet 19. august 2013 Det som er galt av deg er å snakke om jobben din inne på et nettforum! Du har taushetsplikt!! Og det er uansett hva slags opplysninger du gir ut om vedkommende og hvor lite spesifikke de er. Amen! Og HI, vet ikke helt hva det er, men noe forteller meg at du ikke har helt den kompetansen og tyngden du behøver i ditt fag. Altså; "for sent i bhg, skitten pluss litt mer" ....??? Nå har du uansett gjort det, og dersom frykten var reell og du hadde et godt grunnlag, så virker det ufattelig kompetansefattig å spørre oss her inne om det var det riktige valget. Hvor mange psykisk syke trur du det er her inne f.eks? Her kan barnemishandlere, overgrepsdømte, psykisk ustabile, bedrevitere, pripne dumme fjols svare deg. Du opptrer ekstremt uprofesjonellt, desverre.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #33 Skrevet 19. august 2013 Jeg jobber i en bhg, der har vi en alenemor som er psykisk syk. Hun leverer aldri til faste tidspunkt, kan ta fri mange dager om gangen, uten å gi beskjed. Hun kommer aldri på foreldresamtaler og møter. Barnet har ofte skitne klær. Jenten er 3 år og har gått i 4 forskjellige bhg fordi moren bytter og klager på dårlig bhg når de tar opp ting med henne. Nå har jeg anmeldt til bv, får helt vondt av denne stakkars jenten. Syns dere det var feil av meg? Anonymous poster hash: 65fdb...d70 Om hun er psykisk syk eller ikke spiller vel ikke så stor rolle, men de andre tingene du forteller om er bekymringsverdig. Så nei jeg synes ikke det var feil av deg dersom du har en reel bekymring for jentas omsorgssituasjon. At hun er psykisk syk er jo det som er mest bekymringsverdig her! Anonymous poster hash: 0d869...402 Det står ingen steder at psykisk syk= dårlig mor. Jeg er da psykisk syk jeg også, men stiller opp på alt som er og steller både barn og hus alene. Det er helt feil å dra alle under en kam. "Dra alle under en kam"... så søt du er :-) Anonymous poster hash: 9dc29...c59
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #34 Skrevet 19. august 2013 Det som er galt av deg er å snakke om jobben din inne på et nettforum! Du har taushetsplikt!! Og det er uansett hva slags opplysninger du gir ut om vedkommende og hvor lite spesifikke de er.Amen! Og HI, vet ikke helt hva det er, men noe forteller meg at du ikke har helt den kompetansen og tyngden du behøver i ditt fag. Altså; "for sent i bhg, skitten pluss litt mer" ....??? Nå har du uansett gjort det, og dersom frykten var reell og du hadde et godt grunnlag, så virker det ufattelig kompetansefattig å spørre oss her inne om det var det riktige valget. Hvor mange psykisk syke trur du det er her inne f.eks? Her kan barnemishandlere, overgrepsdømte, psykisk ustabile, bedrevitere, pripne dumme fjols svare deg. Du opptrer ekstremt uprofesjonellt, desverre. Dette var ett troll innlegg. Jeg har aldri meldt noen til bv, ikke jobber jeg i bhg heller Anonymous poster hash: 65fdb...d70
*SommerFrisk* Skrevet 19. august 2013 #35 Skrevet 19. august 2013 Det som er galt av deg er å snakke om jobben din inne på et nettforum! Du har taushetsplikt!! Og det er uansett hva slags opplysninger du gir ut om vedkommende og hvor lite spesifikke de er.Amen! Og HI, vet ikke helt hva det er, men noe forteller meg at du ikke har helt den kompetansen og tyngden du behøver i ditt fag. Altså; "for sent i bhg, skitten pluss litt mer" ....??? Nå har du uansett gjort det, og dersom frykten var reell og du hadde et godt grunnlag, så virker det ufattelig kompetansefattig å spørre oss her inne om det var det riktige valget. Hvor mange psykisk syke trur du det er her inne f.eks? Her kan barnemishandlere, overgrepsdømte, psykisk ustabile, bedrevitere, pripne dumme fjols svare deg. Du opptrer ekstremt uprofesjonellt, desverre. Dette var ett troll innlegg. Jeg har aldri meldt noen til bv, ikke jobber jeg i bhg heller Anonymous poster hash: 65fdb...d70 Det sier bare enda mer om deg. Også bekreftet du min mistanke om manglende kompetanse, tyngde og profesjonalitet. Barnslig forsøk.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #36 Skrevet 19. august 2013 Selvom du er anonym,hvorfor bryter du din taushetsplikt og legger slikt på ett forum? Anonymous poster hash: c76b4...8e5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #37 Skrevet 19. august 2013 Selvom du er anonym,hvorfor bryter du din taushetsplikt og legger slikt på ett forum? Anonymous poster hash: c76b4...8e5 Hvis du ser lengre opp er dette en tulletråd og jeg har aldri meldt noen som helst Anonymous poster hash: 65fdb...d70
Skylander Skrevet 19. august 2013 #38 Skrevet 19. august 2013 Jeg jobber i en bhg, der har vi en alenemor som er psykisk syk. Hun leverer aldri til faste tidspunkt, kan ta fri mange dager om gangen, uten å gi beskjed. Hun kommer aldri på foreldresamtaler og møter. Barnet har ofte skitne klær. Jenten er 3 år og har gått i 4 forskjellige bhg fordi moren bytter og klager på dårlig bhg når de tar opp ting med henne. Nå har jeg anmeldt til bv, får helt vondt av denne stakkars jenten. Syns dere det var feil av meg? Anonymous poster hash: 65fdb...d70 Om hun er psykisk syk eller ikke spiller vel ikke så stor rolle, men de andre tingene du forteller om er bekymringsverdig. Så nei jeg synes ikke det var feil av deg dersom du har en reel bekymring for jentas omsorgssituasjon. At hun er psykisk syk er jo det som er mest bekymringsverdig her! Anonymous poster hash: 0d869...402 Det står ingen steder at psykisk syk= dårlig mor. Jeg er da psykisk syk jeg også, men stiller opp på alt som er og steller både barn og hus alene. Det er helt feil å dra alle under en kam. "Dra alle under en kam"... så søt du er :-) Anonymous poster hash: 9dc29...c59 Å takk for det, synes du?
Major HotLips Houlihan Skrevet 19. august 2013 #39 Skrevet 19. august 2013 Det som er galt av deg er å snakke om jobben din inne på et nettforum! Du har taushetsplikt!! Og det er uansett hva slags opplysninger du gir ut om vedkommende og hvor lite spesifikke de er.Amen! Og HI, vet ikke helt hva det er, men noe forteller meg at du ikke har helt den kompetansen og tyngden du behøver i ditt fag. Altså; "for sent i bhg, skitten pluss litt mer" ....??? Nå har du uansett gjort det, og dersom frykten var reell og du hadde et godt grunnlag, så virker det ufattelig kompetansefattig å spørre oss her inne om det var det riktige valget. Hvor mange psykisk syke trur du det er her inne f.eks? Her kan barnemishandlere, overgrepsdømte, psykisk ustabile, bedrevitere, pripne dumme fjols svare deg. Du opptrer ekstremt uprofesjonellt, desverre. Dette var ett troll innlegg. Jeg har aldri meldt noen til bv, ikke jobber jeg i bhg heller Anonymous poster hash: 65fdb...d70 Himmel og hav, har du lite å gjøre eller??
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 19. august 2013 #40 Skrevet 19. august 2013 Jeg sliter jeg. Sliter med å skjønne hensikten med sånne "trolleinnlegg". Du skriver at du skal "teste dere". Hvem "dere" og hvorfor trenger "dere" å testes?
Trultemor85 Skrevet 19. august 2013 #41 Skrevet 19. august 2013 Veldig enig i flere her. Så utrolig unødvendig å fortelle det her!!! Bra tråden er rapportert!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #42 Skrevet 19. august 2013 Jeg tror ikke HI tuller. Hun ble nok bare nervøs når folk begynte å rapportere tråden. Anonymous poster hash: c7765...ca0
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #43 Skrevet 19. august 2013 HI: Du sier du bare tuller, men husk; om du ikke gjør det, så har du skrevet nok til at en eventuell mor kan kjenne seg igjen om hun er her inne og blir kontaktet av bv. Kommer det frem, så er sjansen større for at du mister jobben, enn at det blir gjort stort med henne som mor. Anonymous poster hash: 41609...d3c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #44 Skrevet 19. august 2013 hvert et barn med en sunn å god oppvekst. opplever trygghet, stabilitet, forutsigbarhet og rutiner i hverdagen. HVERDAGEN. ikke av å til. synes du gjorde det rette her. jeg har selv vert en mor som har sett dette dårlig. ung riktig nokk. men jg har fått råd og veiledning av bv. og det har gjort meg riktig godt. og barnet ef nå et mere rolig og blidere. lytter til beskjeder og vet hva som skjer i morgen. alt nevnt i hi sitt innlegc er en bekjymring pr pungt.. Anonymous poster hash: 8f198...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå