Gå til innhold

Flere i samme situasjon - Hedmark/Oppland?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei :)

Vi får prøve igjen i Januar, litt kjedelig å ha opphold nå, men vi er forbredt på at et tar tid. Så synd, nå håper jeg dere får svar snart - det virker som det er mye pågang ja, de har heldigvis reservert plass til oss i Januar, så da er det bare å ringe inn og få satt opp time for UL.

God jul til dere:-))

• 3 uker senere...

Hei og takk det samme:) vi har ikke fått brev enda. Nå har det gått tre mnd, så nå burde det vel dukke opp snart. Vi koser oss med juleferie nå og har det veldig fint:) hvordan går det med dere? Ca når i januar får dere starte?

Annonse

Så kjedelig, håper dere får det snart! Nå er det på tide! Har dere tenkt å ringe - høre om det er mye lengre ventetid? da vi var inne for inseminasjon fortalte legen oss at det var god tilgang på donorsæd...

Vi koser oss med ferie, godt med et lite avbrekk:-))

Forventet mens ca 12.januar - ringer Riksen da og så er det i gang, vi gleder oss til et nytt forsøk og krysser fingrene! Krysser fingrene for dere også!

Jule hilsen oss

• 3 uker senere...

Annonse

Hei..

Det var dessverre fire store folikler på ul så det ble avbrutt forsøk denne gangen også... Vi skal prøve på naturlig syklus neste mnd, blir spennende å se hvor produktiv jeg er uten hormoner, legen sa at jeg hadde sprek livmor, så nå krysser vi fingrene igjen :) Vi ble fortalt at hvis vi ikke blir gravide på de to nest forsøkene blir det ivf, det er litt kjedelg å tenke på...   

Det forstår jeg er kjipern :sad: Jeg håper at når dere får satt i gang har dere lykken med dere og får det til på de første forsøkene! :)

Ca 17 dager igjen så er det på`n igjen :)

Ha e fin fin uke, rop ut hvis dere får ringebrev!

• 2 uker senere...

Hei. Forventet mens er på mandag, så ti- tolv dager etter det.. De fortalte oss at med forsøk i naturlig syklus er det ofte sånn att man må ha flere ul før det blir inseminasjon.. Vi synes det er veldig rart at de setter alle på hormoner fra begynnelsen av, det skulle ha vært omvendt - de som sliter i naturlig syklus de får prøve med hormoner...

Det er så rart at dere ikke har hørt noe, hvor lenge har dere ventet, 3-4mnd?

Håper virkelig at dere snart får brev!

Hilsen oss😊😊

Hei hei! Krysser fingrene for at det klaffer for dere nå, da! De vil vel ha stålkontroll på alt og det kan jeg jo godt forstå. Det må jo øke sjansen for å lykkes? Vet dere, vi venta i ca fire mnd og ei uke, men på tirsdag kom jammen brevet:) venta syklusstart på mandag, men den har foreløpig uteblitt. Så krysser alt vi har for at vi får prøve denne syklusen!

• 3 uker senere...

Hei:-)

Så bra!! Spennende, fikk dere plass i denne syklusen?

Det fikk dessverre ikke vi, vi hadde syklusstart 7, men dessverre... forventet mens er 4.Mars - da krysser vi alt vi har; fingre og tær..

Hold oss oppdaterte:-) Åh, er så glad på deres vegne, endelig!

God helg:-))

• 2 uker senere...

Hei.

Nå er vi igang igjen;) Syklusstart på mandag, inn til ul på tirsdag, Spennende! Ingen hormoner denne gangen, det føles godt!:-D

Hvordan er det med dere, når er forventet Syklusstart?

Lykke til med hormoner, det er veldig spennende den første gangen - jeg ble veldig hormonell den gangen jeg gikk på både pergotimer og menopur, men tror det er veldig forskjellig for alle.

Si ifra hvorda det går!

God helg! :-D

Hei, hvordan går det?

Vi var inne på tirsdag på første ul, de fant flere folikler som utviklet seg bra, men det var også en veldig stor en som kunne være fra forige syklus og den kunne lage mer østrogen enn det som bra, det ble ny ul på fredag og da hadde den store blitt mindre og de fine vokste som de skal.. Tredje ul denne mnd i morra; mandag, da får vi vite om det blir forsøk eller ikke...:) Dette tar tid!

Vi merker begge to at det tar på både fysisk og psykisk....det er så utrolig viktig å snakk sammen om alt; stort og smått:))

Håper det går bra med dere!

Hilsen oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...