Gå til innhold

melk i puppene

Anbefalte innlegg

noen som har fått det eller begynt å få det??

det kommer noe ut av puppa.....det er litt sånn blankt som er litt gråaktig og littegrann hvitt innimellom.

er det normalt at det kommer blankt/ grått før melkeproduksjon??

har alltid klart å klemme ut bittelitt sånn blankt ut av puppene men det er på grunn av hormontrøbbel, men nå kommer det en del mer enn hva det er gjort tidlige og det er litt mer gråaktig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073655-melk-i-puppene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

noen som har fått det eller begynt å få det??

det kommer noe ut av puppa.....det er litt sånn blankt som er litt gråaktig og littegrann hvitt innimellom.

er det normalt at det kommer blankt/ grått før melkeproduksjon??

har alltid klart å klemme ut bittelitt sånn blankt ut av puppene men det er på grunn av hormontrøbbel, men nå kommer det en del mer enn hva det er gjort tidlige og det er litt mer gråaktig.

Her også ;)

Gjest flykræsj

Her også. Men strengt tatt har jeg vel hatt det slik siden jeg sluttet å amme eldste for 1.5 år siden. Litt mer nå da. Er forresten 25+4. Fikk "melk" relativt tidlig med forrige, rundt uke 20 tror jeg?? Likevel tok det 3 døgn før ammingen kom skikkelig igang etter fødsel. Her i gården rant definitivt melken i strie strømmer under hele ammeperioden, og opplevde aldri noen vansker i forbindelse med amming (bortsett fra sårhet første 2 uker). Så får satse på at dette er et godt tegn ;) Amming er veldig greit når alt går på skinner :)

Annonse

Gjest flykræsj

åh...da er du heldig :) jeg er så redd for å ikke få til å amme jeg altså.

da kommer jeg til  bli skikkelig skuffa.

håper det renner i strie strømmer her også :P

Satser på at ammingen går knirkefritt for alle sammen :) Selv var jeg veldig avslappet på det med amming før jeg fikk barn, og bestemte meg for å gå over til MME dersom det ble for mye plager og styr. Det ble altså ikke nødvendig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...