Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Har dere fått jobb? Anonymous poster hash: 8185f...5ff
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Det er vanskelig å få fast jobb med en gang. Mye vikarjobbing og relativt korte kontrakter. Kommer selvfølgelig an på hvor du vil jobbe og med hva. Jeg er litt sær på hvor jeg vil jobbe, og har ikke fått fast jobb ennå. (3 år siden jeg gikk ut) har jobbet nesten hele tiden da, helt til jeg fikk barn. Vet ikke om jeg vil anbefale det med mindre du brenner veldig for å bli journalist. Anonymous poster hash: 5f214...53a
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Fikk vikariat i Bergens Tidende (skal sies at en kamerat er redaktør der) rett etter endt studier og jeg er nå redaktør selv i en lokalavis Anonymous poster hash: dee49...a96
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Ja, fikk jobb med en gang. Dette var for et par år siden da, før Amedia og diverse andre store mediehus sparket journalister i øst og vest og det ble knallhard konkurranse om jobbene. Anonymous poster hash: af429...b8e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Jeg vurderer å bli det nemlig, men har hørt at det er vanskelig å få jobb Anonymous poster hash: 8185f...5ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå