pip pip Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Lille jenta mi på 3,5 år skal snart på sykehuset for å ta ekg og uktralyd sv hjertet. Kjenner jeg gruer meg litt. Har ventet på denne timen i nesten et halvt år, etter at legen hørte bilyd på hjertet. Vet det er utrolig vanlig og de tolket det ikke som alvorlig, derav lang ventetid på time. Men ekkelt uansett for en litt overnervøs mor;)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Lykke til. Dette går nok veldig bra, Rikshospitalet har super flinke hjerteleger. Hilsen hjertemamma til ett hjerte barn med bare ett halvt hjerte. Anonymous poster hash: f0510...728
Kanutten83 Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Det kommer nok til å gå kjempefint, de er veldig flinke. Sønnen vår går årlig til hjerteundersøkelse, før holdt vi til på Riksen, men nå er vi flyttet til Drammen. Flinke og snille leger og sykepleiere begge steder
pip pip Skrevet 19. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2013 Takk Det er Drammen vi skal til. Skal egentlig bli godt å få bekreftet at alt er bra, men man vet jo aldri. Har en liten klump i magen.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Lykke til Anonymous poster hash: a1b93...ca2
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Det går helt fint! Hadde de mistenkt noe alvorlig hadde du blitt sendt rett inn. Jeg hadde selv bilyd på hjertet som liten, legene mente at det antagelig ville gå over og fant ingen feil den gangen. Som voksen fikk jeg diagnosen WPW syndrom, godt å få en forklaring på bilyd og hjerteklapp. Lever helt fint med det. Anonymous poster hash: e19a2...aa9
pip pip Skrevet 23. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2013 Da har vi vært på ultralyd. Legen syntes det var veldig rart at ikke dette hadde blitt plukket opp før. På kontroll på helsestasjon f eks. Det var en veldig tydelig og klar bilyd, ikke litt difus slik "vanlige" bilyder er. Jenta var har innsnevring på lunge arterien. Veldig vanlig og ikke alvorlig. Skulle helst sett at det ikke var noe, men godt det bare var det. Vi vet at det ikke er noe galt med hjertet hennes. Ny kontroll om 1 år. Nå kan jeg senke skuldrene og konsentrere meg om bryllup:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå