Gå til innhold

Formen min blir ikke bedre!!! :(

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 15, og har vært så kvalm og uvel siden uke 6...totalt tappet for energi, og kunne nok sovet 20 timer i døgnet! Nå har i tillegg bekkenet begynt å krangle også...Noen som fortsatt er trøtte og kvalme etter uke 12?? Jeg håper så inderlig at dette skal gi seg snart!!! Vil bare nyyyyyte svangerskapet, det blir såååå lange uker med denne kvalmen!!!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073644-formen-min-blir-ikke-bedre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sist var jeg  kvalm til dagen jeg fødte..

Men det er små milepæler hvor kvalmen ofte forsvinner som legen oppmuntret meg med, uke 12, 14-15, 20, 25.. Kan jo være det bedrer seg for deg en av disse ukene? Etter 25 sluttet han å nevne uker hehe :-p

Denne gangen gav det kraftigste seg rundt uke 20. Enda kvalm hver dag (uke 25) men levelig kvalm. Andre som ikke har opplevd å være så kvalm at man vil dø, hadde nok synes at "levelig" kvalm er veldig kvalm. 

Anonymous poster hash: eb100...ea2

Annonse

Jobber 100 prosent og vil fortsette med det, men jeg har fått tilpasset jobben min fra begynnelsen av. Fordi det er et risikoyrke. Så nå sitter jeg inne på et kontor, har do i nærheten og mulighet til å reise meg opp og gå litt. Tenkte kanskje jeg skulle en tur til bedriftshelsetjenesten for å høre om det gikk an å få tilrettelagt litt trening i arbeidstiden, hvis låsningen i rygg/bekken blir bedre av trening. Føler at det ikke hjelper å sitte hele dagen..

Gjest Vinglepetrine

Jeg er i uke 24 og spyr fortsatt hver morgen, trodde ting skulle bli lettere etterhvert, men så feil kan man ta. Nå har bekkenet startet å krangle og jeg får smerter i magen hver gang jeg går lengre enn 200 meter. 

Har hatt flere blødninger og har svangerskapsmigrene i tillegg så jeg er sykemeldt. (Har en tung jobb som innebærer mye løft).

Gleder meg villt til jeg er ferdig med denne graviditeten!

Åh hjelp. Og jeg som trodde jeg hadde det værst. Var så kvalm og dårlig fra uke 6-21 at jeg seriøst angret. De værste ukene 8-13 kjentes ut som 50%influensa og 50%omgangsyke! Det var helt umenneskelig. Etter det ble jeg levelig kvalm. -dvs kvalm og får hodepine dersom jeg ikke hviler nok, kvalm når det er lavt blodsukker etc. Men energien har jeg gitt opp å få tilbake.

Var kvalm til uke 12-13, fin i en-to uker, før hb og blodtrykk plutselig begynte å dale... Så sliten og bankende hodepine stort sett hver dag, ante ikke at det skulle bli så slitsomt å være gravid.. Er i uke 23 nå... MEN det blir bedre når jeg tar det litt mer med ro, så har begynt å innse at en delvis sykemelding nok er lurt:) Har jo ettervert skjønt at alle de glansbildehistoriene man hører om hvor fantastisk det er å gå gravid, mest er sånn man får høre, og tror på  før man blir gravid selv... Etter at jeg ble gravid har jeg fått litt mer nyanserte og sanne historier fra folk, og det virker jo som det er ganske vanlig å være både sliten og dårlig langt uti svangerskapet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...