Gå til innhold

Inspirasjonstråd til slankere :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en del babyvekt som skulle av, og jeg haaater å trene ! Ammingen har hjulpet mye såklart, men endret kosthold har nok også bidratt til at jeg har mistet 13 kg og er tilbake til trivselsvekta mi :)

(Det er snakk om 13 kg som satt bom fast, gikk dessverre ikke "bare" opp 13 kg i svangerskapet).

Mine favoritter er:

Cottage cheese med lettsyltetøy

Grønnsaker med dip

Naturell yoghurt med bær i alle varianter

Wok i alle varianter

Jeg verken telle kalorier eller spiser lavkarbo. Jeg spiser det jeg har lyst på, men spise sunt. Godte spise jeg i helgene. Blir jeg tilbydt noe godt på besøk spiser jeg det, og tar heller en kullingsalat til middag for å kompensere ;)

Hva har fungert for deg? Har du noen sunne måltider eller snacks å dele ?

Anonymous poster hash: 90ae2...c4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser mye jordbær, oppskjærte grønnsaker, knekkebrød med skinke, tomat og gastromat ( litt gastromat på syltetøy gjør også underverker), spiser brød til frokost, ellers knekkebrød og middag, veier med hver dag, drikker ikke alkohol, spiser en is til lunsj om jeg har lyst på ( og ingenting annet), drikker mye Farris, ikke kunstig søtstoff ( trigget stødig hos meg).

Har gått ned 5 kg på 1 mnd og har lasaangt igjen.

Anonymous poster hash: 06867...11b

Skrevet

Stødig=søtsug

Anonymous poster hash: 06867...11b

Skrevet

Spiser ikke brød, potet eller pasta. Kun knekkebrød til frokost/kvelds.

Drikker smoothie på kvelden. Har kuttet ut alt snop bortsett fra en dag pr uke.

Trener 4-5 ganger pr uke og har til nå gått ned 25 kg på ca et år. 9 kg til jeg er i mål :)

Anonymous poster hash: cc584...61a

Skrevet

Synes dere er så flinke :)

Jeg har 6-7 kg til overs som jeg har hatt i, ja la meg se, 7 år :-0

Greier liksom aldri å ta de av meg.

Spiser sundt til hverdags, men så går jeg ofte på en smell i helgene. Spiser mye salat, grønnsaker, fisk, hvitt kjøtt, lite brød, heller kjekkebrød..., men så kommer vinen og godterier på toppen :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...