Gå til innhold

Migrrne og blodtrykksfall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vandt med å få migrene i perioder hvor jeg er veldig stressa, men i dag gikk ting litt galt. Jeg rakk å levere barnet i barnehagen da jeg fikk flimring for øynene, da jeg kom hjem svima jeg av. Fikk karra meg til mobilen, og ringte legen. Ble hentet, og fikk smertestillende og blodtrykkstabiliserende (!?).. bt var visst 70/40, men steg igjen etter medisiner. Ble holdt til ibservasjon et par timer, hjemme igjen nå. Rakk ikke tenke så mye akkurat der og da, men nå lurer jeg velsig her. Hva i alle dager skjedde?? Noen som har opplevd liknende?

Anonymous poster hash: b967e...e86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har besvimt 3 ganger i løpet av denne graviditeten. Jeg kan føle meg helt finn og i neste øyeblikk går det helt rundt. Legen sier det kommer av blodtrykket og stress. Hun sier også at dette kan skje og at det ikke er unormalt. Men det er en skikkelig ekkel følelse. Flaut som det er har det kun skjedd offentlig, en gang på matbutikken, på sykehuset og på en restaurant . Men når jeg tenker over det har det alltid vært mennesker rundt, er litt redd for at det skal skje når jeg er hjemme alene i dusjen, eller så jeg slår meg mot noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...