Gå til innhold

Hjelp - full av kviser siden jeg ble gravid! :-(

Anbefalte innlegg

Hele pannnen og kinnnene er full av både små og store, vonde kviser! Jeg kvier meg for å vise meg ute rett og slett. Hva kan jeg gjøre utenom det jeg alltid gjør av normal vask og rens hver kveld?? Noen superprodukter som faktisk funker?? :(

Anonymous poster hash: 78b24...f84

Fortsetter under...

Har også dette problemet. Har aldri hatt problemer med kviser før, men nå når jeg er gravid spretter kvisene frem både her og der! I ansiktet, på halsen og ikke minst rygg/nakke!!! Jeg spurte på apoteket, men fikk til svar at hvis det var pga hormoner så er det lite man kan gjøre... 

Samme her..etter jeg sluttet med p-piller fikk jeg masse acne på ryggen! Forferdelig plagsomt og uvant - har ikke hatt en kvise på nesten ti år! Og føler jeg må bruke klær som skjuler ryggen. Men det er som andre sier pga hormoner og jeg skal gledelig holde ut i 9mnd til :) Så er det på pilla igjen tror jeg for det kvisegreiene gidder jeg ikke, hehe:)

Annonse

HI her.

Jeg har blitt tipset av en apotekveninne som selv slet med kviser etter tjueårene. Hun anbefalte zinksalve om natten. Det har jeg forsøkt, og det tørker faktisk ut kvisene betraktelig!

Anonymous poster hash: 78b24...f84

Under ett par måneder fikk jeg kviser på ryggen . Vonde underhuds kviser. Jeg er normalt ikke plaget av kviser i det hele tatt. Men etter ett par måneder gikk det over. Det er nok hormon forandringer.

Prøv frukt syre og damp ansiktet ditt så du åpner porene dine.

Jeg har hatt masse problemer med huden tidligere, alt er borte etter at jeg begynte med fruktsyreprodukter på hudpleiesalong. Først går man på produkter i tre uker, så kan man gå til penslinger en eller to ganger i uka. (Tilsammen 12 ganger tror jeg). Det kommer du aldri til å angre på. All problemhud borte vekk!

Jeg fikk problemer med kviser etter at jeg slutta på pillen, men fant etterhvert en fuktighetskrem på apoteket som hjalp svært godt. Ble faktisk kvitt hele kviseproblemet etter å ha smurt morgen og kveld et par mnd. Den heter La Roche-Posay Effaclar Duo.

Jeg har hatt masse problemer med huden tidligere, alt er borte etter at jeg begynte med fruktsyreprodukter på hudpleiesalong. Først går man på produkter i tre uker, så kan man gå til penslinger en eller to ganger i uka. (Tilsammen 12 ganger tror jeg). Det kommer du aldri til å angre på. All problemhud borte vekk!

Produktet heter forresten MD Formulation. Verd sin vekt i gull. Ansiktvask, serum og kremer, samt hudbehandling hos hudsalong. 

Kommer ikke disse kvisene pga hormonforandringer da? Skjønner at dere syns det er noe drit men jeg ville ikke stressa med det :/. Mtp kniping/popping, knikke og gnu.jeg fikk kviser på rygg/nakke i uke 7.i uke 11 var ALLE forsvunnet og jeg er normalt ikke plaget av kviser!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...