Gå til innhold

Noen som vet hvor i SANDNES jeg kan ta passbilde til bankkort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og evt pris? Har hørt det skal gå ann i sånn ta-bilde-selv-box. Går det til bankkort? Skulle helst fått tatt bilde så fort som mulig, men vet ikke hvor jeg kan ta.

Anonymous poster hash: d6eb5...b56
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Politistasjonen har sånn boks :)

Skrevet (endret)

De tar i banken.

Det koster kr 0,-

Endret av Gilette
Skrevet

Må du ha med bilde da? Trodde de fleste banker tok bilde selv nå, når man skal ha bankkort.

Anonymous poster hash: 21b3b...cb3

Skrevet

De tar bilde av deg i banken ja. så det trenger du ikke stresse med.

Anonymous poster hash: f93ca...3c4
Skrevet

De tar bilde av deg i banken ja. så det trenger du ikke stresse med.

Anonymous poster hash: f93ca...3c4

Jeg spurte Sandnes sparebank, og de sa at jeg måtte ta å ordne bilde selv? Noen som vet om de kanskje har sagt feil?

Skrevet

Politistasjonen har sånn boks :)

Hva koster det? Kan man ta bilde der som ikke er ment for pass? :)

Skrevet

De tar passbilder på Fo2 på Kvadrat, men det koster en del. Så lapp da jeg gikk forbi i helga, men husker ikke prisen, lurer på om det var 200,-...

Anonymous poster hash: c0d53...809
Skrevet

Fikk beskjed om at jeg måtte ha med bilde selv. Kan jeg ta hos politiet? Hva koster det? Evt andre steder:-) takker for svar.

Skrevet

Her jeg bor så tar politiet bilde av deg der du sitter og ikke inne i en boks som før.  nymotens hehe og banken tar bilde også og det er gratis

Anonymous poster hash: adffb...bd3
Skrevet

hvis du ikke vil ta selv i boksen hos politiet, har de midt i langgata. der står det jo stort skilt "passbilder på minuttet"

Skrevet

Her jeg bor så tar politiet bilde av deg der du sitter og ikke inne i en boks som før.  nymotens hehe og banken tar bilde også og det er gratis

Anonymous poster hash: adffb...bd3

Politiet tar bilde mens du sitter her og, men de har selvbetjeningsboks i tillegg

Skrevet

hvis du ikke vil ta selv i boksen hos politiet, har de midt i langgata. der står det jo stort skilt "passbilder på minuttet"

Var innom politiet. Ringte de tidligere i dag og fikk beskjed om å bare komme å ta passbilde og ha med 60-70 kr i mynt. Kom bort, men neida, de tok bare bilde til pass og det gikk eletronisk. Så da gikk jeg til langgata. Fikk tatt bilder. Takk for hjelp.

Skrevet

Var innom politiet. Ringte de tidligere i dag og fikk beskjed om å bare komme å ta passbilde og ha med 60-70 kr i mynt. Kom bort, men neida, de tok bare bilde til pass og det gikk eletronisk. Så da gikk jeg til langgata. Fikk tatt bilder. Takk for hjelp.

ah, de har sikker fjernet den fotoboksen siden sist jeg var der da.. så bra du fant ut av det likevel;) var vel billigere på den i langgata uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...