Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Inni H er det mulig? Skal lage ny benk? Laget jo ny for drøye par mnd siden. Kle om vegger? Hun hadde lyse vegger i stua, malte i helgen ene veggen mørk og skal bytte igjen? Blir a aldri fornøyd???? JEg skjønner at hun bytter møbler hele tiden, hun reklamerer for sin butikk, men dette blir i overkant. villapaprika.no Anonymous poster hash: cef31...f7a
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Jeg er ikke henne, og jeg er ikke misunnelig. Syns bare at det er litt for mye, og at hun trenger profesjonell hjelp. At mannen holder henne ut, det fatter jeg ikke. Gjøre hele tiden noe i huset, dille og dalle med og aldri bli fornøyd. Det koster jo, og hun kan umulig ha så jævli god råd, pappajente vel. Anonymous poster hash: cef31...f7a
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Jeg har fulgt med på bloggen hennes i over ett år, og hun har forandret mye i huset, men dette blir i overkant av normalt, så synes ikke det er like morsomt å følge med på bloggen. Til og med samboeren min mener at dette er over det normale. Hilsen Hi. Anonymous poster hash: cef31...f7a
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Vel, er man tom på innsiden så jobber man voldsomt med utsiden Hva i alle dager er dette for kommentar? Kjenner du damen personlig? Hva gjør at du føler du har rett til å si noe så ekkelt om et annet menneske? Anonymous poster hash: 59738...088
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Er det hun palestinablonde som var med på unge mødre?? Ikke skarpeste kniven.... Anonymous poster hash: 518e6...4ec
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Er det hun palestinablonde som var med på unge mødre?? Ikke skarpeste kniven.... Anonymous poster hash: 518e6...4ec Ikke skje'en heller Og det sier jo litt.... Anonymous poster hash: 5a7dd...aa2
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Synes synd på barna som må leve oppi det!Ett hjem skal man slappe av i. Føle seg hjemme,trives. Men,dette hjemmet virker forferdelig stressende å bo i. Huff! Anonymous poster hash: 16ddb...936
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Vel, er man tom på innsiden så jobber man voldsomt med utsiden. Forstår ikke hvordan du kan si slike ting... Anonymous poster hash: 59738...088
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #9 Skrevet 19. august 2013 Jeg har fulgt med på bloggen hennes i over ett år, og hun har forandret mye i huset, men dette blir i overkant av normalt, så synes ikke det er like morsomt å følge med på bloggen. Til og med samboeren min mener at dette er over det normale. Hilsen Hi. Anonymous poster hash: cef31...f7a Tilogmed samboeren din altså? Ja, da skjønner jeg at det virkelig er ille Bruker du han som sannhetsvitne på alt? Anonymous poster hash: 6c692...602
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Jeg har fulgt med på bloggen hennes i over ett år, og hun har forandret mye i huset, men dette blir i overkant av normalt, så synes ikke det er like morsomt å følge med på bloggen. Til og med samboeren min mener at dette er over det normale. Hilsen Hi.Anonymous poster hash: cef31...f7a Tilogmed samboeren din altså? Ja, da skjønner jeg at det virkelig er ille Bruker du han som sannhetsvitne på alt?Anonymous poster hash: 6c692...602 Følte du deg truffet? Ikke bare min kjære, men folk jeg kjenner som også følger med på bloggen hennes synes at hun er på grensa til det vi kaller syk. Et normalt menneske kan umulig styre så mye med et hus, gammelt eller ikke. Anonymous poster hash: cef31...f7a
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #11 Skrevet 19. august 2013 Jeg orker ikke å lese den bloggen, for hun skriver så forferdelig dårlig. Men når det gjelder det du skriver om, så tenker jeg at enten så har hun råd til det, eller så har hun det ikke. Hvis hun har råd til det er det jo hennes sak, og har hun det ikke så er også det hennes sak (og mannens, men ikke min). La folk gjøre som de vil i stua si, selv om du ikke ville gjort det samme. Anonymous poster hash: 968ce...691
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #12 Skrevet 19. august 2013 Gammelt? Et hus fra 80 tallet kan vel ikke kalles gammelt? Gamle hus er fra 1950 og tidligere.... Anonymous poster hash: 5c048...e3d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #13 Skrevet 19. august 2013 Jeg har fulgt med på bloggen hennes i over ett år, og hun har forandret mye i huset, men dette blir i overkant av normalt, så synes ikke det er like morsomt å følge med på bloggen. Til og med samboeren min mener at dette er over det normale. Hilsen Hi.Anonymous poster hash: cef31...f7a Tilogmed samboeren din altså? Ja, da skjønner jeg at det virkelig er ille Bruker du han som sannhetsvitne på alt?Anonymous poster hash: 6c692...602 Følte du deg truffet? Ikke bare min kjære, men folk jeg kjenner som også følger med på bloggen hennes synes at hun er på grensa til det vi kaller syk. Et normalt menneske kan umulig styre så mye med et hus, gammelt eller ikke. Anonymous poster hash: cef31...f7a Truffet? Truffet av hva? At du OG samboeren (samt alle du kjenner faktisk) følger med på en blogg og irriterer dere over den? Nei, jeg føler meg ikke truffet *hehe*, men jeg syns det var litt søtt og komisk at du trakk samboeren din inn som et bevis på hvor galt det altså var Jeg har ikke lest bloggen hennes, men syns det er litt spesielt at fremmede mennesker lar seg provosere sånn at de faktisk lager et innlegg om det på et helt annet forum. Det syns jeg er rart, faktisk. Anonymous poster hash: 6c692...602
Bebe_ Skrevet 19. august 2013 #14 Skrevet 19. august 2013 Jeg har fulgt med på bloggen hennes i over ett år, og hun har forandret mye i huset, men dette blir i overkant av normalt, så synes ikke det er like morsomt å følge med på bloggen. Til og med samboeren min mener at dette er over det normale. Hilsen Hi.Anonymous poster hash: cef31...f7a Tilogmed samboeren din altså? Ja, da skjønner jeg at det virkelig er ille Bruker du han som sannhetsvitne på alt?Anonymous poster hash: 6c692...602 Følte du deg truffet? Ikke bare min kjære, men folk jeg kjenner som også følger med på bloggen hennes synes at hun er på grensa til det vi kaller syk. Et normalt menneske kan umulig styre så mye med et hus, gammelt eller ikke.Anonymous poster hash: cef31...f7a Truffet? Truffet av hva? At du OG samboeren (samt alle du kjenner faktisk) følger med på en blogg og irriterer dere over den? Nei, jeg føler meg ikke truffet *hehe*, men jeg syns det var litt søtt og komisk at du trakk samboeren din inn som et bevis på hvor galt det altså var Jeg har ikke lest bloggen hennes, men syns det er litt spesielt at fremmede mennesker lar seg provosere sånn at de faktisk lager et innlegg om det på et helt annet forum. Det syns jeg er rart, faktisk. Anonymous poster hash: 6c692...602 Jeg synes at det er rart at du svarer på denne tråden, i det hele tatt.
Bebe_ Skrevet 19. august 2013 #15 Skrevet 19. august 2013 Enig med HI, men vil ikke si at huset hennes er gammelt akkurat.
Humlefrøken Skrevet 19. august 2013 #16 Skrevet 19. august 2013 Når man lever av interiør kan man vel ikke ta bilder av de samme tingene og ha samme stilen hele tiden? Moten endrer seg jo fort, hun trenger vel noe å skrive om?
Gjest sug lut Skrevet 19. august 2013 #17 Skrevet 19. august 2013 Vel, er man tom på innsiden så jobber man voldsomt med utsiden. Forstår ikke hvordan du kan si slike ting... Anonymous poster hash: 59738...088 Lev og lær.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #18 Skrevet 19. august 2013 Vel, er man tom på innsiden så jobber man voldsomt med utsiden. Forstår ikke hvordan du kan si slike ting... Anonymous poster hash: 59738...088 Lev og lær. Er du alltid så sur til vanlig? Anonymous poster hash: 89bfa...854
Gjest sug lut Skrevet 19. august 2013 #19 Skrevet 19. august 2013 Vel, er man tom på innsiden så jobber man voldsomt med utsiden. Forstår ikke hvordan du kan si slike ting... Anonymous poster hash: 59738...088 Lev og lær. Er du alltid så sur til vanlig? Anonymous poster hash: 89bfa...854 Vet ikke hvor du får "sur" fra.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #20 Skrevet 19. august 2013 Vel, er man tom på innsiden så jobber man voldsomt med utsiden. Forstår ikke hvordan du kan si slike ting... Anonymous poster hash: 59738...088 Lev og lær. Er du alltid så sur til vanlig? Anonymous poster hash: 89bfa...854 Vet ikke hvor du får "sur" fra. Vil nå si at brukernavnet ditt sier alt. Forstår ikke at du får deg til å si slikt om andre mennesker. Glad jeg ikke har mennesker som deg i livet mitt. Anonymous poster hash: 59738...088
Gjest sug lut Skrevet 19. august 2013 #21 Skrevet 19. august 2013 Vel, er man tom på innsiden så jobber man voldsomt med utsiden. Forstår ikke hvordan du kan si slike ting... Anonymous poster hash: 59738...088 Lev og lær. Er du alltid så sur til vanlig? Anonymous poster hash: 89bfa...854 Vet ikke hvor du får "sur" fra. Vil nå si at brukernavnet ditt sier alt. Forstår ikke at du får deg til å si slikt om andre mennesker. Glad jeg ikke har mennesker som deg i livet mitt. Anonymous poster hash: 59738...088 Fnis, du var nå virkelig veslevoksen også.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #22 Skrevet 19. august 2013 Vel, er man tom på innsiden så jobber man voldsomt med utsiden. Forstår ikke hvordan du kan si slike ting... Anonymous poster hash: 59738...088 Lev og lær. Er du alltid så sur til vanlig? Anonymous poster hash: 89bfa...854 Vet ikke hvor du får "sur" fra. Vil nå si at brukernavnet ditt sier alt. Forstår ikke at du får deg til å si slikt om andre mennesker. Glad jeg ikke har mennesker som deg i livet mitt. Anonymous poster hash: 59738...088 Fnis, du var nå virkelig veslevoksen også. For alt du vet er sug lut svigerinna di Anonymous poster hash: bc8bc...de9
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #23 Skrevet 19. august 2013 Synes ikke dette har så nye å si om man har penger eller ikke. Men,det krever jo mye tid. Som kunne ha vært brukt på mer verdifulle ting sammen familien sin! Anonymous poster hash: 16ddb...936
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #24 Skrevet 19. august 2013 Vel, er man tom på innsiden så jobber man voldsomt med utsiden. Forstår ikke hvordan du kan si slike ting... Anonymous poster hash: 59738...088 Lev og lær. Er du alltid så sur til vanlig? Anonymous poster hash: 89bfa...854 Vet ikke hvor du får "sur" fra. Vil nå si at brukernavnet ditt sier alt. Forstår ikke at du får deg til å si slikt om andre mennesker. Glad jeg ikke har mennesker som deg i livet mitt. Anonymous poster hash: 59738...088 Fnis, du var nå virkelig veslevoksen også. For alt du vet er sug lut svigerinna di Anonymous poster hash: bc8bc...de9 Etter hva sug lut har fortalt om livet sitt, så tviler jeg. Ikke er hun fra tyskland, så vidt jeg vet heller... Anonymous poster hash: 59738...088
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #25 Skrevet 19. august 2013 Fint å se at du blir moderert Anonymous poster hash: 59738...088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå