Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Jeg satt og sang: "alla vill til himmelen men der är dom jo döda" og får et merkelig blikk og en påfølgende spørsmål om hva jeg sa? Jeg har nå lært meg at det er "men få vill jo döda. Mye sannhet i min versjon også. Ellers har jeg sunget feil på nattasangen til Amalies jul i mange år, frem til Pashla rettet på meg. Jeg har sunget: "god morgen, kjære måne, se ned på alle dem" og til og med forklart barna hvorfor vi sier god morgen til månen, jo nettopp fordi månen våkner jo til liv når solen går ned, og da er det natt. Frem til jeg innså at det jaggu er "du kjære, milde måne". Synes ikke min versjon var helt fjern, til og med bedre. Anonymous poster hash: c591e...f30
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Uff, har hatt noen blemmer der ja!Summer of 69, trodde jeg leeenge startet med: "I've got my first real sexdream"...! Også dreit jeg meg skikkelig ut på allsang i helgen:Country Roads, take me homeTo the place I belongWhere's your NINJA, momma mommaTake me home, country roads Anonymous poster hash: 56a56...ca5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 En vennine av meg sang alltid: We're going to eat pizza på vengaboys sin Ibiza sang. En kompis sang: Pull a dice istedenfor apologize på sangen til Timbaland med samme tittel. Anonymous poster hash: 1a2df...cc2
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Den jeg hører oftest er Sweet dreams are made of cheese. Anonymous poster hash: 2f0a3...c65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå