Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Jeg må komme meg til en psykolog og min venninne har sagt hun skal bli med meg til legen for å få henvisning. Men må jeg via lege? Kan jeg heller ringe direkte til psykologen selv? Eller er det slik at dersom legen henviser blir det billigere? For jeg har ikke mulighet til timer til tusentlappen :-( Anonymous poster hash: f299e...08a
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Jeg ville ikke valgt psykolog med lifecoach, synte personlig verktøyet de bruker er bedre enn en psykolog. men igjen det kommer ann på om du har alvorlige problemer med diagnose eller ikke. Du søker opp psykolog/lifecoach i gulesider i ditt nærområde og ta en tlf å høre. Vet at lifecoach (hvertfall den jeg gikk til) kostet 600 timen. Om du bor i follo kan jeg anbefale deg han jeg gikk til, fantastisk mann. Henvisning blir ikke nødvendigvis billigere, det kommer veldig ann på hvem legen henviser deg til. Ofte er det og slik at leger har avtaler via kommunen hvilke psykologer de handviser til og da er det ofte ventetid. Anonymous poster hash: 07c3c...ec3
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Det er billigere å gå via fastlegen, men det går raskere om du bruker en privat psykolog. Det koster desverre mer... Anonymous poster hash: e41be...7f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå