Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sniker meg inn fra 2. Trimester .

Nå som oul er over og alt ser bra utenkelig vi å ta med de tre kommende storebrødrene på ultralyd og da 3 d : ) er 21 uker nå og vil være 26 eller 27 i høstferien .. Er det et bra tidspunkt ?? Vi må nemlig kjøre en times tid for å komme dit vi skal ta ul så da passer det jo fint at ungene har fri : )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073573-n%C3%A5r-det-det-best-med-3d-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Om bildene blir bra kommer veldig ann på hvordan babyen ligger, jeg har vært uheldig i mine begge svangerskap, armer, bein, navlestreng og attpå til ansiktet klint inni morkake. Altså HELT UMULIG Å SE NOE SLM HELST. Så uken spiller ingen stor rolle, nå i sommer var vi der først i uke 28, 30, 31, 32, 33 og i uke 34. Alle gangene lå babyen i samme stilling, jeg spiste sukker oh drakk koffein til ingen nytte..

Om bildene blir bra kommer veldig ann på hvordan babyen ligger, jeg har vært uheldig i mine begge svangerskap, armer, bein, navlestreng og attpå til ansiktet klint inni morkake. Altså HELT UMULIG Å SE NOE SLM HELST. Så uken spiller ingen stor rolle, nå i sommer var vi der først i uke 28, 30, 31, 32, 33 og i uke 34. Alle gangene lå babyen i samme stilling, jeg spiste sukker oh drakk koffein til ingen nytte..

Var 3d ultralyd gratis for deg, eller er du skikkelig rik?? Har ikke råd til vanlig ul engang. ..

Anonymous poster hash: f96a8...258

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...