Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sniker meg inn fra 2. Trimester .

Nå som oul er over og alt ser bra utenkelig vi å ta med de tre kommende storebrødrene på ultralyd og da 3 d : ) er 21 uker nå og vil være 26 eller 27 i høstferien .. Er det et bra tidspunkt ?? Vi må nemlig kjøre en times tid for å komme dit vi skal ta ul så da passer det jo fint at ungene har fri : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke utenkelig , men tenkte vi skulle det stå : )

Skrevet

Vi fikk superfine bilder i uke 24 :) men 26 er nok enda bedre :)

Skrevet

Jeg fikk litt forskjellige beskjeder fra hver enkelt klinikk. En ville ikke ta 3D før i uke 28, mens en annen tok gjerne fra uke 24.

Skrevet

Har tatt i uke 28, 29 og 34. Alle tre var bra. De sier du får best bilder mellom 27 og 29. Var selv mest fornøyd med de i uke 34.

Anonymous poster hash: b8443...888

Skrevet

Fått vite fra uke 28 er best men tok selv fine i bilder i uke 23 :)

Skrevet

Har lest flere steder at mellom uke 28-32 er best. 

Anonymous poster hash: 54243...1dd
  • 2 uker senere...
Skrevet

Om bildene blir bra kommer veldig ann på hvordan babyen ligger, jeg har vært uheldig i mine begge svangerskap, armer, bein, navlestreng og attpå til ansiktet klint inni morkake. Altså HELT UMULIG Å SE NOE SLM HELST. Så uken spiller ingen stor rolle, nå i sommer var vi der først i uke 28, 30, 31, 32, 33 og i uke 34. Alle gangene lå babyen i samme stilling, jeg spiste sukker oh drakk koffein til ingen nytte..

Skrevet

Om bildene blir bra kommer veldig ann på hvordan babyen ligger, jeg har vært uheldig i mine begge svangerskap, armer, bein, navlestreng og attpå til ansiktet klint inni morkake. Altså HELT UMULIG Å SE NOE SLM HELST. Så uken spiller ingen stor rolle, nå i sommer var vi der først i uke 28, 30, 31, 32, 33 og i uke 34. Alle gangene lå babyen i samme stilling, jeg spiste sukker oh drakk koffein til ingen nytte..

Var 3d ultralyd gratis for deg, eller er du skikkelig rik?? Har ikke råd til vanlig ul engang. ..

Anonymous poster hash: f96a8...258

Skrevet

Haha langt ifra rik, betalte kun en gang de ekstra fikk vi. Så betalte 1200 dn gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...