Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 å klemme ut av puppene. er dette veldig unormalt? Anonymous poster hash: 7e3a8...5ce
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Jeg har 3 barn og hadde ikke melk i svangerskapet med noen av dem... melka kom på barsel. og fullammet alle 3 til over 6 mnd. Anonymous poster hash: 56333...6dd
You can call me Dårris Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Veldig normalt. Jeg er ca 39 uker, har vel egentlig ikke sjekket, men det lekker ikke iallefall. Melken kommer som regel på dag 2 ca, og da i enorme mengder.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Har vært gravid 2 ganger og har ikke hatt noe melk før 2-3 dager etter fødsel. Har ammet uten problem, begge ganger. Anonymous poster hash: 57b07...2fd
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Det er da ikke meningen man skal klemme og stimulere brystvortene under svangerskapet vel? Jeg har aldri prøvd å klemme ut melk i svangerskapene (trodde det kunne stimulere premature rier jeg) og har heller aldri lekket så mye som en dråpe. Melken har kommet etter fødselen alle fire gangene. Anonymous poster hash: 1d01b...c77
Gjest Vinglepetrine Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Jeg er gravid med 3. mann og har aldri prøvd å klemme ut noe som helst, trodde ikke det var noe man skulle gjøre... Har aldri hatt melk før en dag eller noe etter fødsel.
You can call me Dårris Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Veldig normalt. Jeg er ca 39 uker, har vel egentlig ikke sjekket, men det lekker ikke iallefall. Melken kommer som regel på dag 2 ca, og da i enorme mengder. Jadda... Og ti minutter etter at jeg har skrevet dette, så begynner puppene å lekke... Og nei, jeg har ikke rørt dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå