hønemor0408 Skrevet 20. august 2013 Forfatter #51 Del Skrevet 20. august 2013 http://www.helse-bergen.no/omoss/avdelinger/fodeseksjonen/behandling-fodsel/Sider/kjonnshar-og-piercing-informasjon-til-gravide.aspx Her står det følgende: "Kjønnshår og piercing: Informasjon til gravide Vi veit aldri på førehand kven som må føde ved hjelp av keisarsnitt. Undersøkingar viser at fjerning av kjønnshår ved å barbere seg, eller bruk av voks og andre hårfjerningsmiddel aukar risiko for infeksjon etter keisarsnitt. Det same gjeld om du har piercing, og då særleg i leppe, tunge, navle og/eller i ytre kjønnsorgan. Ein infeksjon etter fødsel eller keisarsnitt aukar òg risikoen for at andre barselkvinner på sjukehuset får infeksjon. På grunn av dette ønskjer vi at alle kvinner som skal føde på Kvinneklinikken ikkje fjernar kjønnshår den siste månaden før termin. Om ein skal gjennom eit planlagt keisarsnitt eller det blir naudsynt med hastekeisarsnitt, vil kjønnshåre bli fjerna med ei barbermaskin som ikkje skrapar opp hudoverflata, men er skånsam for huda. Piercing må bli fjerna seinast ein månad før termin. Dette er særleg viktig for piercing i leppe, tunge, navle og/eller ytre kjønnsorgan. Vi anbefaler også å fjerne piercing frå nase, øyre og brystknoppar ein månad før termin." Dette gjelder de fødende som skal på kvinneklinikken i bergen. Jeg anbefaler deg å sjekke ut ditt fødested sine retningslinjer i forhold til intimbarbering før fødsel. Jeg jobber forresten selv på sykehus, og det er flere kvinner som ikke intimbarberer seg. Det er faktisk mer naturlig for oss som jobber der å se kjønnshår enn å ikke se det. Det er ingenting ekkelt og uhygienisk med det heller. Snarere tvert imot. Kjønnshårene har en beskyttende funksjon. Spesielt ved innleggelse på sykehus er det fordelaktig å beholde kjønnshårene. Dette fordi den glatte huden i et område som er fuktig gir god grobunn for farlige bakterier, dermed utsetter man også andre pasienter for en større risiko for sykehusinfeksjoner. Anonymous poster hash: f5eb4...6c4 nei jeg sier ikke at man skal shave seg der nede til man er glattbarbert altså, men det må vel være lov å prøve å holde seg litt velstelt der nede? bikinilinjen, kortklipt og lignende. har noe med vælvære å gjøre også mener jeg da. og noen har mer hår enn andre. noen har veldig lite mens andre har tett i tett. jeg ønsker ikke å gå ubarbert til fødsel, da føler jeg meg ikke bra. Du kan jo kose deg med denne fra en knakande kjekk dame : http://www.kevinmd.com/blog/2011/04/war-pubic-hair.html Ellers kan du lese denne historien om rumpehår til besvær som jeg dauet av latter når jeg leste: http://itpro.no/artikkel/4599/rumpehar-til-besvaer/ Synes det forresten er synd at man ikke skal kunne føle seg frisk og ren om man ikke er trimmet eller glattbarbert. Man skal ikke så mange tiår tilbake før full bush var sexy ;-) Anonymous poster hash: f5eb4...6c4 hehe! den med rompehår var bra! men folk er jo forskjellig da i forhold til hvor mye hår og lignende. jeg føler meg svett, klam og rett og slett møkkete hvis jeg har for mye hår. jeg trenger ikke å være glatt, det er jeg aldri, men ja jeg foretrekker å være kortklipt og i det minste en ren bikinilinje... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønemor0408 Skrevet 21. august 2013 Forfatter #52 Del Skrevet 21. august 2013 ja så jeg skal notere meg alle hash tag med masse tall for å finne riktig anonyme da eller? det er jo veldig lett...spesielt for en som ikke forstår seg på tall i det hele tatt.. jeg har sagt unnskyld at jeg blandet flere anonyme jeg og vil personen/e eller om det er deg for den saks skyld ha en unnskyldning hvis de føler seg krenket eller såret på noen måte så skriv gjerne en pm og ikke del det med alle andre som en gjeng fjortiser på røykehjørnet. les: anonymforumet. skal ikke kaste stein i glasshus heter det...fy søren så stygge de/dere er der sjøl. tar gjerne ett oppgjør med det jeg men jeg går ikke inn her eller på anonymforumet å gjør det altså, og så for person pent stå for det hun har skrevet her inne og på anonymforumet også og ikke gjemme seg bak anonym. da skal jeg vurdere en unnskyldning... Herregud, som du driter deg ut, Når det gjelder anonymkodene så trenger du bare se på de siste tre tallene for å skille de anonyme fra hverandre. Anonymous poster hash: ae1bf...15e så jeg driter meg ut fordi ? jeg ikke ønsker å ta det opp her inne med anonyme eller fordi jeg ikke skjønte hash tags? men takk for tips, det gjør det hele enklere for meg at jeg kan bare se på de 3 siste tallene/ bokstavene. jeg har kraftig dyskalkuli og tall for meg er som kinesisk.... Du driter deg ut når du svarer som du gjør. Du er ufin og frekk og kjefter fordi folk er anonyme. Å ha dyskalkuli gir ingen rett til å gå bananas Anonymous poster hash: ae1bf...15e [/acronym ja anonyme irriterer vettet av meg...ikke alle men mange, men kanskje det ikke er så mange alikevel er bare noen forumtroll som virker som mange for meg kanskje....mange av de anonyme ødelegger mange koselige tråder og er rett og slett jævlige, mobbete og hetsende mot andre brukere. eks. at de ikke er verdt noen ting, ingen vil ha deg her inne, du burde aldri fått vært mor, stakkars unge som har deg til mamma, ditt syke menneske som er så ditt eller datt, ikke rart ungen din oppfører seg sånn når du gjør en så dårlig jobb...etc kjempe festlig....syns anonyme kun kan holde seg til anonymforumet og så kan andre forum være åpne. var samme problem for 5,6 år siden husker jeg....da ble det så mye krangling og STYGGE innlegg til slutt at det ikke var lov å poste som anonym lengre med mindre man var i anonymforumet. så det har ingen ting med dyskalkulien å gjøre.... jeg er bare rett og slett dritt lei anonyme innlegg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #53 Del Skrevet 21. august 2013 ja så jeg skal notere meg alle hash tag med masse tall for å finne riktig anonyme da eller? det er jo veldig lett...spesielt for en som ikke forstår seg på tall i det hele tatt.. jeg har sagt unnskyld at jeg blandet flere anonyme jeg og vil personen/e eller om det er deg for den saks skyld ha en unnskyldning hvis de føler seg krenket eller såret på noen måte så skriv gjerne en pm og ikke del det med alle andre som en gjeng fjortiser på røykehjørnet. les: anonymforumet. skal ikke kaste stein i glasshus heter det...fy søren så stygge de/dere er der sjøl. tar gjerne ett oppgjør med det jeg men jeg går ikke inn her eller på anonymforumet å gjør det altså, og så for person pent stå for det hun har skrevet her inne og på anonymforumet også og ikke gjemme seg bak anonym. da skal jeg vurdere en unnskyldning... Herregud, som du driter deg ut, Når det gjelder anonymkodene så trenger du bare se på de siste tre tallene for å skille de anonyme fra hverandre. Anonymous poster hash: ae1bf...15e så jeg driter meg ut fordi ? jeg ikke ønsker å ta det opp her inne med anonyme eller fordi jeg ikke skjønte hash tags? men takk for tips, det gjør det hele enklere for meg at jeg kan bare se på de 3 siste tallene/ bokstavene. jeg har kraftig dyskalkuli og tall for meg er som kinesisk.... Du driter deg ut når du svarer som du gjør. Du er ufin og frekk og kjefter fordi folk er anonyme. Å ha dyskalkuli gir ingen rett til å gå bananas Anonymous poster hash: ae1bf...15e [/acronym ja anonyme irriterer vettet av meg...ikke alle men mange, men kanskje det ikke er så mange alikevel er bare noen forumtroll som virker som mange for meg kanskje....mange av de anonyme ødelegger mange koselige tråder og er rett og slett jævlige, mobbete og hetsende mot andre brukere. eks. at de ikke er verdt noen ting, ingen vil ha deg her inne, du burde aldri fått vært mor, stakkars unge som har deg til mamma, ditt syke menneske som er så ditt eller datt, ikke rart ungen din oppfører seg sånn når du gjør en så dårlig jobb...etc kjempe festlig....syns anonyme kun kan holde seg til anonymforumet og så kan andre forum være åpne. var samme problem for 5,6 år siden husker jeg....da ble det så mye krangling og STYGGE innlegg til slutt at det ikke var lov å poste som anonym lengre med mindre man var i anonymforumet. så det har ingen ting med dyskalkulien å gjøre.... jeg er bare rett og slett dritt lei anonyme innlegg. Men du er jo like stygg i svarene selv, ser du ikke det? Anonymous poster hash: ae1bf...15e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønemor0408 Skrevet 21. august 2013 Forfatter #54 Del Skrevet 21. august 2013 har jeg skrevet så direkte stygge, fæle, og hetsende innlegg?? bortsett fra at jeg skrev litt spøkefullt at hu fikk vifte med slufsa si hvis hu ville det og at jeg ble irritert og kalte hu tjukk i huet og at anonyme gjør meg irritert eller hva jeg nå skrev? og DET reagerer folk på her inne og blir helt forferdet over og er det slemmeste og styggeste som har blitt skrevet her inne og jeg er ditt og datt? nei... ærlig talt....er kun for å finne noen å henge ut fordi jeg ikke er anonym...lenge leve dobbeltmoralen sier jeg bare.....de skriver jo så flott om meg inne på anonymforumet selv for noen år siden så bestemte mange anonyme seg regelrett for å fotfølge og henge ut en bruker. var tråder om den stakkars dama minst 3 ganger i uka og hu kunne ikke legge ut ett eneste innlegg før de anonyme var på plass og det hele endte med at hu trakk seg fra hele bim. rett og slett grov nettmobbing. men nå går jeg å legger meg...så får vi heller diskutere hvor fæl og ubrukelig jeg er i morra god natt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617312 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #55 Del Skrevet 21. august 2013 har jeg skrevet så direkte stygge, fæle, og hetsende innlegg?? bortsett fra at jeg skrev litt spøkefullt at hu fikk vifte med slufsa si hvis hu ville det og at jeg ble irritert og kalte hu tjukk i huet og at anonyme gjør meg irritert eller hva jeg nå skrev? og DET reagerer folk på her inne og blir helt forferdet over og er det slemmeste og styggeste som har blitt skrevet her inne og jeg er ditt og datt? nei... ærlig talt....er kun for å finne noen å henge ut fordi jeg ikke er anonym...lenge leve dobbeltmoralen sier jeg bare.....de skriver jo så flott om meg inne på anonymforumet selv for noen år siden så bestemte mange anonyme seg regelrett for å fotfølge og henge ut en bruker. var tråder om den stakkars dama minst 3 ganger i uka og hu kunne ikke legge ut ett eneste innlegg før de anonyme var på plass og det hele endte med at hu trakk seg fra hele bim. rett og slett grov nettmobbing. men nå går jeg å legger meg...så får vi heller diskutere hvor fæl og ubrukelig jeg er i morra god natt Om du ikke selv klarer å se hvor stygg du har vært i noen av svarene så vil jeg påstå at dyskalkulien din er det minste problemet ditt.... Hvorfor mener du at du har rett til å si så mye stygt om ubarberte underliv?? Greit nok om det kun var deg selv du snakket om, men du legger jo ut om fødsler, gu og eldre der du har vært tilstedet! Har du virkelig stått og tenkt æsj, må da gå an å shave seg litt selv om man er høygravid eller 80 år....??? Jobber du fremdeles i helsevesenet? Håper jeg aldri treffer på en slik person som deg.. Anonymous poster hash: 0ec39...84b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #56 Del Skrevet 21. august 2013 http://www.helse-bergen.no/omoss/avdelinger/fodeseksjonen/behandling-fodsel/Sider/kjonnshar-og-piercing-informasjon-til-gravide.aspx Her står det følgende: "Kjønnshår og piercing: Informasjon til gravide Vi veit aldri på førehand kven som må føde ved hjelp av keisarsnitt. Undersøkingar viser at fjerning av kjønnshår ved å barbere seg, eller bruk av voks og andre hårfjerningsmiddel aukar risiko for infeksjon etter keisarsnitt. Det same gjeld om du har piercing, og då særleg i leppe, tunge, navle og/eller i ytre kjønnsorgan. Ein infeksjon etter fødsel eller keisarsnitt aukar òg risikoen for at andre barselkvinner på sjukehuset får infeksjon. På grunn av dette ønskjer vi at alle kvinner som skal føde på Kvinneklinikken ikkje fjernar kjønnshår den siste månaden før termin. Om ein skal gjennom eit planlagt keisarsnitt eller det blir naudsynt med hastekeisarsnitt, vil kjønnshåre bli fjerna med ei barbermaskin som ikkje skrapar opp hudoverflata, men er skånsam for huda. Piercing må bli fjerna seinast ein månad før termin. Dette er særleg viktig for piercing i leppe, tunge, navle og/eller ytre kjønnsorgan. Vi anbefaler også å fjerne piercing frå nase, øyre og brystknoppar ein månad før termin." Dette gjelder de fødende som skal på kvinneklinikken i bergen. Jeg anbefaler deg å sjekke ut ditt fødested sine retningslinjer i forhold til intimbarbering før fødsel. Jeg jobber forresten selv på sykehus, og det er flere kvinner som ikke intimbarberer seg. Det er faktisk mer naturlig for oss som jobber der å se kjønnshår enn å ikke se det. Det er ingenting ekkelt og uhygienisk med det heller. Snarere tvert imot. Kjønnshårene har en beskyttende funksjon. Spesielt ved innleggelse på sykehus er det fordelaktig å beholde kjønnshårene. Dette fordi den glatte huden i et område som er fuktig gir god grobunn for farlige bakterier, dermed utsetter man også andre pasienter for en større risiko for sykehusinfeksjoner. Anonymous poster hash: f5eb4...6c4 nei jeg sier ikke at man skal shave seg der nede til man er glattbarbert altså, men det må vel være lov å prøve å holde seg litt velstelt der nede? bikinilinjen, kortklipt og lignende. har noe med vælvære å gjøre også mener jeg da. og noen har mer hår enn andre. noen har veldig lite mens andre har tett i tett.jeg ønsker ikke å gå ubarbert til fødsel, da føler jeg meg ikke bra. Plutselig fikk pipen en ny lyd! Makan til roing da! Jeg lurer veldig på hvilket sykehus du har vært med på fødsler på, siden du så tydelig tidligere presiserer at det er mest hygienisk å barbere seg pga. infeksjonsfare, hygiene og evt. sår/sting, for dette er da vitterlig still motsatt av hva kvinneklinikken i Bergen sier! Ikke prøv å ro deg unna ved å si at du kun tar bikinilinja, for du sier at du muligens vil gå for full voks! Du sier hår er uhygienisk, men det er løgn. Håret er der for en grunn, så slutt å lyv og lat som om du har peiling på noe du tydeligvis ikke har! Det værste er at det, i alle dine kommentarer, kommer klart frem at du ikke tar til deg en dritt av det folk sier! Anonymous poster hash: 9b0f0...dd1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady82 Skrevet 21. august 2013 #57 Del Skrevet 21. august 2013 Er det bare jeg som ser humoren i dette..?:-P ikke for å fyre opp mer, det er ikke jeg typen til, men alt hønemor har svart på trodde jeg var ment mere humoristisk enn som noe leppeslenging (passende ord..?) :-) tror i bunn å grunn at alle egentlig sier at det er den som har musa som vil bestemme... å tror også alle prater for seg selv.. :-P jeg trodde også at alle som sto som anonym her var den samme... og da synes jeg det ble litt mye av det gode.. men når det var så mange forskjellige da ble det noe annet... ser desverre fortsatt bare mye humor i det ennå... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #58 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg har ikke svart gjør i denne tråden, men vil bare kommentere det at noen velger å være anonyme. Jeg gjør nesten alltid det, har «hetta» for at noen som kjenner meg skal finne ut hvilket nick jeg har her. Har mine grunner til det. Likevel har jeg aldri svart noen ufint på noen måte. Så å irritere seg bare fordi noen velger å svare anonymt synes jeg er rart. Det er nok av mammaforum å velge mellom, noen har ikke mulighet for anonyme innlegg, hvorfor ikke heller velge å bruke et av dem hvis du har så mye imot anonyme innlegg? Anonymous poster hash: bfd66...606 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 21. august 2013 #59 Del Skrevet 21. august 2013 Denne tråden var skikkelig festlig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetrine Skrevet 21. august 2013 #60 Del Skrevet 21. august 2013 Er det bare jeg som ser humoren i dette..?:-P ikke for å fyre opp mer, det er ikke jeg typen til, men alt hønemor har svart på trodde jeg var ment mere humoristisk enn som noe leppeslenging (passende ord..?) :-) tror i bunn å grunn at alle egentlig sier at det er den som har musa som vil bestemme... å tror også alle prater for seg selv.. :-P jeg trodde også at alle som sto som anonym her var den samme... og da synes jeg det ble litt mye av det gode.. men når det var så mange forskjellige da ble det noe annet... ser desverre fortsatt bare mye humor i det ennå... Du syntes kanskje at det er morsomt at hun påstår at hun har vært med på flere fødsler og at hun derfor vet hvor uhygienisk det er med hår også da eller? At hun kommer med påstander som er stikk i strid med det mange sykehus anbefaler? Eneste morsomme med det er vel at hun prøver å ro seg vekk men de teiteste bortforklaringene EVER, etterpå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 21. august 2013 #61 Del Skrevet 21. august 2013 Er det bare jeg som ser humoren i dette..?:-P ikke for å fyre opp mer, det er ikke jeg typen til, men alt hønemor har svart på trodde jeg var ment mere humoristisk enn som noe leppeslenging (passende ord..?) :-) tror i bunn å grunn at alle egentlig sier at det er den som har musa som vil bestemme... å tror også alle prater for seg selv.. :-P jeg trodde også at alle som sto som anonym her var den samme... og da synes jeg det ble litt mye av det gode.. men når det var så mange forskjellige da ble det noe annet... ser desverre fortsatt bare mye humor i det ennå...Du syntes kanskje at det er morsomt at hun påstår at hun har vært med på flere fødsler og at hun derfor vet hvor uhygienisk det er med hår også da eller?At hun kommer med påstander som er stikk i strid med det mange sykehus anbefaler? Eneste morsomme med det er vel at hun prøver å ro seg vekk men de teiteste bortforklaringene EVER, etterpå! Kan ikkje svare for lady82, men ja! Det er morsomt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady82 Skrevet 21. august 2013 #62 Del Skrevet 21. august 2013 Er det bare jeg som ser humoren i dette..?:-P ikke for å fyre opp mer, det er ikke jeg typen til, men alt hønemor har svart på trodde jeg var ment mere humoristisk enn som noe leppeslenging (passende ord..?) :-) tror i bunn å grunn at alle egentlig sier at det er den som har musa som vil bestemme... å tror også alle prater for seg selv.. :-P jeg trodde også at alle som sto som anonym her var den samme... og da synes jeg det ble litt mye av det gode.. men når det var så mange forskjellige da ble det noe annet... ser desverre fortsatt bare mye humor i det ennå...Du syntes kanskje at det er morsomt at hun påstår at hun har vært med på flere fødsler og at hun derfor vet hvor uhygienisk det er med hår også da eller?At hun kommer med påstander som er stikk i strid med det mange sykehus anbefaler? Eneste morsomme med det er vel at hun prøver å ro seg vekk men de teiteste bortforklaringene EVER, etterpå! Kan ikkje svare for lady82, men ja! Det er morsomt! Yupp :-D sorry mac... syns det er morsomt! skjønner at folk kan fyre seg opp, vet det er lett å komme med enkelte ord som man kanskje ikke ser på som gale før noen har klart å vridd det til en hattråd.. :-P er da seriøst vridd på ting å tang fra mange brukere her! Tipper noen kommer til å vri dette jeg skriver nå også til noe som er så vanvittig anneledes enn hva jeg i utgangspunktet mener... noen vil bare starte kvalme.. :-P jeg ser fortsatt bare humoristen hønemor og mener folk burde få velge selv... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 21. august 2013 #63 Del Skrevet 21. august 2013 Er det bare jeg som ser humoren i dette..?:-P ikke for å fyre opp mer, det er ikke jeg typen til, men alt hønemor har svart på trodde jeg var ment mere humoristisk enn som noe leppeslenging (passende ord..?) :-) tror i bunn å grunn at alle egentlig sier at det er den som har musa som vil bestemme... å tror også alle prater for seg selv.. :-P jeg trodde også at alle som sto som anonym her var den samme... og da synes jeg det ble litt mye av det gode.. men når det var så mange forskjellige da ble det noe annet... ser desverre fortsatt bare mye humor i det ennå...Du syntes kanskje at det er morsomt at hun påstår at hun har vært med på flere fødsler og at hun derfor vet hvor uhygienisk det er med hår også da eller?At hun kommer med påstander som er stikk i strid med det mange sykehus anbefaler? Eneste morsomme med det er vel at hun prøver å ro seg vekk men de teiteste bortforklaringene EVER, etterpå! Kan ikkje svare for lady82, men ja! Det er morsomt!Yupp :-D sorry mac... syns det er morsomt! skjønner at folk kan fyre seg opp, vet det er lett å komme med enkelte ord som man kanskje ikke ser på som gale før noen har klart å vridd det til en hattråd.. :-P er da seriøst vridd på ting å tang fra mange brukere her! Tipper noen kommer til å vri dette jeg skriver nå også til noe som er så vanvittig anneledes enn hva jeg i utgangspunktet mener... noen vil bare starte kvalme.. :-P jeg ser fortsatt bare humoristen hønemor og mener folk burde få velge selv... Då synes vi det er morsomt av forskjellige grunnar. Eg synes det er morsomt at ho ikkje gir seg men i staden drit seg ut meir og meir lenge etter at ho har mista all "injurierande kraft" i salvane sine. Synes kanskje trykket mot henne blir litt voldsomt, men slik som ho fortsetter å helle bensin på bålet med kvart nye svar kan ein ikkje akkurat klandre flokken heller.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elliesmamma Skrevet 21. august 2013 #64 Del Skrevet 21. august 2013 http://www.helse-bergen.no/omoss/avdelinger/fodeseksjonen/behandling-fodsel/Sider/kjonnshar-og-piercing-informasjon-til-gravide.aspx Anonymous poster hash: f5eb4...6c4 nei jeg sier ikke at man skal shave seg der nede til man er glattbarbert altså, men det må vel være lov å prøve å holde seg litt velstelt der nede? bikinilinjen, kortklipt og lignende. har noe med vælvære å gjøre også mener jeg da. og noen har mer hår enn andre. noen har veldig lite mens andre har tett i tett. jeg ønsker ikke å gå ubarbert til fødsel, da føler jeg meg ikke bra. Si meg en ting Hønemor: Er du redd for å revne i bikinilinjen? For i et tidligere innlegg skriver du at du vil barbere deg fordi man kan revne, både foran og bak, og du sier at det er uhygienisk med hår i såret! Du har vært med å rense sår før og det er mye bedre å være barbert sier du! NÅ plutselig sier du at du selvsagt bare barberer bikinilinjen og det vil da si at du er redd for å revne i bikinilinja! Du driter deg så fullstendig ut! I alle de første innleggene dine bruker du ordet BARBERE, men nå, etter den artikkelen, mener du selvsagt bare kortklipt! Du er latterlig! Du sier jo også at du skal undersøke dette med voks! Og hva med det du sier om at det er uhygienisk med hår under renselsen da? At det også er en grunn til at du vil BARBERE deg? Har du skravet feil i alle innlegg FØR den artikkelen? For du mente jo sikkert kortklipt da også, ikke sant? Ro ro til fiskeskjær, hvor mange fisker får du der, Hønemor? Innleggene dine er de flaueste jeg har lest her inne, og jo mer du skriver og ror jo mer flau blir jeg på dine vegne! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady82 Skrevet 21. august 2013 #65 Del Skrevet 21. august 2013 Er det bare jeg som ser humoren i dette..?:-P ikke for å fyre opp mer, det er ikke jeg typen til, men alt hønemor har svart på trodde jeg var ment mere humoristisk enn som noe leppeslenging (passende ord..?) :-) tror i bunn å grunn at alle egentlig sier at det er den som har musa som vil bestemme... å tror også alle prater for seg selv.. :-P jeg trodde også at alle som sto som anonym her var den samme... og da synes jeg det ble litt mye av det gode.. men når det var så mange forskjellige da ble det noe annet... ser desverre fortsatt bare mye humor i det ennå...Du syntes kanskje at det er morsomt at hun påstår at hun har vært med på flere fødsler og at hun derfor vet hvor uhygienisk det er med hår også da eller?At hun kommer med påstander som er stikk i strid med det mange sykehus anbefaler? Eneste morsomme med det er vel at hun prøver å ro seg vekk men de teiteste bortforklaringene EVER, etterpå! Kan ikkje svare for lady82, men ja! Det er morsomt!Yupp :-D sorry mac... syns det er morsomt! skjønner at folk kan fyre seg opp, vet det er lett å komme med enkelte ord som man kanskje ikke ser på som gale før noen har klart å vridd det til en hattråd.. :-P er da seriøst vridd på ting å tang fra mange brukere her! Tipper noen kommer til å vri dette jeg skriver nå også til noe som er så vanvittig anneledes enn hva jeg i utgangspunktet mener... noen vil bare starte kvalme.. :-P jeg ser fortsatt bare humoristen hønemor og mener folk burde få velge selv... Då synes vi det er morsomt av forskjellige grunnar. Eg synes det er morsomt at ho ikkje gir seg men i staden drit seg ut meir og meir lenge etter at ho har mista all "injurierande kraft" i salvane sine. Synes kanskje trykket mot henne blir litt voldsomt, men slik som ho fortsetter å helle bensin på bålet med kvart nye svar kan ein ikkje akkurat klandre flokken heller.. Oi... her var 3 sider jeg ikke hadde fått med meg... *rødme* har desverre ikke så mange flere meninger enda... skal lese litt mer før jeg evt kommenterer mer.... sorry.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karma! Skrevet 21. august 2013 #66 Del Skrevet 21. august 2013 jøss, hva med å la dette ligge nå!? Jeg vil påstå at de som må kommentere at Hi har dummet seg ut, dummer seg ut selv. Jeg tipper hi har tatt hintet for lenge siden, la henne nå være. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeln Skrevet 21. august 2013 #67 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Huff så flaut. For en ekstremt umoden og flau tråd!! Jeg er rett å slett rystet. Med mindre enkelte her er under 14 år, bør du/dere virkelig skjemmes. Å at dette er folk som går gravide, folk som skal oppfostre andre medmennesker?! Istedenfor å sitte å lire av seg det ene å det andre bør du/dere heller bruke tiden på å vokse opp, Før barna kommer til verden. God dag. Endret 21. august 2013 av FCN86 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #68 Del Skrevet 21. august 2013 jøss, hva med å la dette ligge nå!? Jeg vil påstå at de som må kommentere at Hi har dummet seg ut, dummer seg ut selv. Jeg tipper hi har tatt hintet for lenge siden, la henne nå være. HI står på sitt, hun, og har ikke tatt noe hint what so ever! Ser du ikke at hun bare fortsetter? Hun har begynt å ro istede for å bare innrømme at hun tar feil. Snakk om å drite seg ut. Anonymous poster hash: 60257...377 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617934 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 21. august 2013 #69 Del Skrevet 21. august 2013 SLUTT NÅ! Dette er gått over til å bli ren hets mot hønemor! Enkelte av dere er jo direkte stygge. Det holder nå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady82 Skrevet 21. august 2013 #70 Del Skrevet 21. august 2013 SLUTT NÅ! Dette er gått over til å bli ren hets mot hønemor! Enkelte av dere er jo direkte stygge. Det holder nå! Sier meg enig! Takk! Slutt å hets hønemor! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #71 Del Skrevet 21. august 2013 SLUTT NÅ! Dette er gått over til å bli ren hets mot hønemor! Enkelte av dere er jo direkte stygge. Det holder nå! Synes hun fortjener såpass... Anonymous poster hash: 0ec39...84b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #72 Del Skrevet 21. august 2013 SLUTT NÅ! Dette er gått over til å bli ren hets mot hønemor! Enkelte av dere er jo direkte stygge. Det holder nå! Ærlig talt! Dette mennesker gir seg jo ikke! Hun står på sitt og fortsetter å være stygg også mener du (og en til) at det er synd på HENNE? Hadde hun tatt til seg kritikken og lagt alt på is så hadde alt vært greit, men hun gir seg jo ikke. Hun fortsetter å hetse anonyme, og nå lyver hun om hva hun har sagt og hva hun ikke har sagt! Hadde hun hatt litt vett så hadde hun beklaget og lagt seg flat, det har hun ikke gjort, ikke i nærheten av det en gang! Anonymous poster hash: 60257...377 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønemor0408 Skrevet 21. august 2013 Forfatter #73 Del Skrevet 21. august 2013 oj! her var det livatt! :)hehe! jøsses! her var det vridd på saker og ting ja, så det er godt det står svart på hvitt hva som faktisk er blitt skrevet. men jeg orker ikke å svare dere alle sammen jeg altså for jeg begynner egentlig bli litt lei denne tråden... men ja, for de som lurer så jeg skal sjekke ut voksing, som tydeligvis en og annen her lurer på så gjelder det voksing først og fremst bikinilinja så veit dere det, og så får mannen ta seg av barberingen av resten og når jeg skriver barbering så mener jeg barbering og ikke sagt noe om glattbarbering i det hele tatt og jeg har heller ikke påstått det i noen av innleggene. da var det oppklart. men lå nå tråden dø ut da dere....kan dere ikke heller ta de koselig innleggene deres tilbake til anonymforumet og fortsette deres irritasjon over meg der, så lar vi 2 trimester være og så får heller de som faktisk har andre råd eller erfaringer ang barbering få skrive her eller la tråden dø ut.. dette er definitivt siste ord fra meg og så får dere har en strålende dag i sola for det har jeg tenkt til! Peace and love! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #74 Del Skrevet 21. august 2013 oj! her var det livatt! :)hehe! jøsses! her var det vridd på saker og ting ja, så det er godt det står svart på hvitt hva som faktisk er blitt skrevet. men jeg orker ikke å svare dere alle sammen jeg altså for jeg begynner egentlig bli litt lei denne tråden... men ja, for de som lurer så jeg skal sjekke ut voksing, som tydeligvis en og annen her lurer på så gjelder det voksing først og fremst bikinilinja så veit dere det, og så får mannen ta seg av barberingen av resten og når jeg skriver barbering så mener jeg barbering og ikke sagt noe om glattbarbering i det hele tatt og jeg har heller ikke påstått det i noen av innleggene. da var det oppklart. men lå nå tråden dø ut da dere....kan dere ikke heller ta de koselig innleggene deres tilbake til anonymforumet og fortsette deres irritasjon over meg der, så lar vi 2 trimester være og så får heller de som faktisk har andre råd eller erfaringer ang barbering få skrive her eller la tråden dø ut.. dette er definitivt siste ord fra meg og så får dere har en strålende dag i sola for det har jeg tenkt til! Peace and love! Så du barberer bare bort ca. 3/4 av et hårstrå da heller? Svar gjerne på følgende, da du fortsatt ikke klarr å innrømme at du har driti deg ut, jeg kopierer (fordi det var drivende gode spørsmål): Si meg en ting Hønemor: Er du redd for å revne i bikinilinjen? For i et tidligere innlegg skriver du at du vil barbere deg fordi man kan revne, både foran og bak, og du sier at det er uhygienisk med hår i såret! Du har vært med å rense sår før og det er mye bedre å være barbert sier du! NÅ plutselig sier du at du selvsagt bare barberer bikinilinjen og det vil da si at du er redd for å revne i bikinilinja! Du driter deg så fullstendig ut! I alle de første innleggene dine bruker du ordet BARBERE, men nå, etter den artikkelen, mener du selvsagt bare kortklipt! Du er latterlig! Du sier jo også at du skal undersøke dette med voks! Og hva med det du sier om at det er uhygienisk med hår under renselsen da? At det også er en grunn til at du vil BARBERE deg? Har du skravet feil i alle innlegg FØR den artikkelen? For du mente jo sikkert kortklipt da også, ikke sant? Ro ro til fiskeskjær, hvor mange fisker får du der, Hønemor? Innleggene dine er de flaueste jeg har lest her inne, og jo mer du skriver og ror jo mer flau blir jeg på dine vegne! Anonymous poster hash: 60257...377 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145617990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetrine Skrevet 21. august 2013 #75 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) oj! her var det livatt! :)hehe! jøsses! her var det vridd på saker og ting ja, så det er godt det står svart på hvitt hva som faktisk er blitt skrevet. men jeg orker ikke å svare dere alle sammen jeg altså for jeg begynner egentlig bli litt lei denne tråden... men ja, for de som lurer så jeg skal sjekke ut voksing, som tydeligvis en og annen her lurer på så gjelder det voksing først og fremst bikinilinja så veit dere det, og så får mannen ta seg av barberingen av resten og når jeg skriver barbering så mener jeg barbering og ikke sagt noe om glattbarbering i det hele tatt og jeg har heller ikke påstått det i noen av innleggene. da var det oppklart. men lå nå tråden dø ut da dere....kan dere ikke heller ta de koselig innleggene deres tilbake til anonymforumet og fortsette deres irritasjon over meg der, så lar vi 2 trimester være og så får heller de som faktisk har andre råd eller erfaringer ang barbering få skrive her eller la tråden dø ut.. dette er definitivt siste ord fra meg og så får dere har en strålende dag i sola for det har jeg tenkt til! Peace and love! HELT UTROLIG! Du tar fortsatt ikke noe til deg og bare fortsetter! Hva med å svare og oppklare den dritten og de løgnene du har lagt ut? Hadde du hatt litt vett hadde du lagt deg flat og beklagd, dette er bare sprøtt! Du fortsetter bare med drittslenginga! Jeg er ikke anonym, mange andre her er heller ikke det! Håper du snart skal over på 3. trimester så man slipper dritten din og løgnene dine her inne! Lurer på hva det er vridd og vrengt på, slik du hevder! Kanskje DU skal se på hva DU har skrevet tidligere i tråden? Endret 21. august 2013 av Vinglepetrine Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/page/3/#findComment-145618005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå