Gå til innhold

Så var det denne barberinga da....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vinglepetrine

jeg er bare så dritt lei dere anonyme at jeg blir helt kvalm av deg/ dere eller hvem pokker dere er.

for alt jeg veit så er du/ dere samme person og det gjør meg virkelig forbanna og provosert når jeg ser anonyme som er så frekke, usmakelige og FEIGE  som mange av dere er.... og jeg snakker ikke bare om denne tråden altså, jeg mener generellt her inne på bim.

kjente bare at det kokte litt i blodet nå etter all irritasjonen her inn på min på anonyme.

og til du ene anonyme her inne som ikke har sett maken til hvor frekk jeg er har pokker ikke surfa her inne bim skjønner jeg!!

for her er det mange som burde blitt kasta ut fra hele bim etter min mening og de aller fleste er anonyme.

og jeg slenger ikke dritt om blodige,hårete slufser!  det ER  blodige,hårete og gørrete slufser på føden og sånn er det! og beklager men jeg har ikke lyst å ha det mer uhygenisk enn jeg trenger for jeg blir blodig, jeg blir gørrete og jeg orker masse hår oppi det hele.

jeg lurte kun på tips og ikke annet og hverfall ikke om du (den ene anonyme) ikke gadd å styre med det eller sånne teite bekymringer.

som sagt, har du/dere lyst til å skræve med det så be my guest, men det har ikke jeg lyst til uten at det er noe frekt med det.

og beklager hvis jeg blander dere anonyme, men dere skjønner...dere er ANONYME så det er ikke så forbanna lett å se forskjell på dere! kall dere anonyme 1 og så videre da eller noe....

ellers så la vær  kommenter på evt tråder jeg starter.

Hvorfor irriterer det deg sånn at noen ikke trenger å barbere seg og ikke trenger å vise frem en blodig vagina? Denne dama skal ta keisersnitt og bryr seg ikke om hun ikke er nybarbert! Det var egentlig bare det hun sa, helt til du tok helt av og svarte på den måten. DU sier hun "bare får gå rundt og slenge med den hårete, blodige glufsa si"! Hvem sier noe sånnt?

Måten du svarer på syntes jeg er slett, motbydelig og stygg!

Hmmm. Hvem er denne anonyme som er ute etter å lage dårlig stemning? Og hvorfor?

Har du misforstått litt nå? Er det noen som skaper dårlig stemning er det Hønemora, makan til frekk oppførsel har jeg aldri sett her inne! Anonymous poster hash: 60257...377

Ja, jeg misforstod. Sorry. Jeg leste ikke godt nok...

ettersom jeg forstår så blanda jeg anonyme og jeg veit ikke hvem de forskjellige anonyme er så som sagt det beklager jeg!

og jeg ble rimelig irritert derfor svarte jeg sånn og jeg gidder ikke å forsvare det altså, for det var jammen ikke så ille det jeg skrev....ærlig talt...da får dere ta en liten søke runde på bim her å se hva andre lirer ut av seg.

nei vel så slenger hu ikke med den da, men hu ligger vel å skræver som alle fødende gjør når ungen skal ut.

og jeg har vært med på noen fødsler og sett både det ene og det andre og har også hørt om erfaringer fra andre damer som har vært slappe med barberingen der hår setter seg fast i sting og ikke får vaska seg skikkelig og fått infeksjoner og hele sulamitten og det har jeg ikke lyst til å ha.

jeg personlig syns i utgangspunktet syns ikke noe om å utlevere meg selv i det hele tatt og liker ikke engang å gå til gynekologen for sjekk, derfor ønsker jeg å være litt velstelt.

og den første innlegget mitt etter den første anonyme var delvis litt spøk og så kjente jeg det bare kokte over for som sagt så liker jeg ikke anonyme innlegg for det er så mange usmakelige folk innimellom at jeg i det hele tatt lurer på om det tenåringsgutter som lager dritt her inne for jeg får meg ikke til å tro at voksne kvinnfolk her inne kan være så jævlige. sier ikke at de på denne tråden var det altså men igjen generellt og jeg kjente rett og slett det snappa for meg altså...

burde ikke vært lov med anonyme innlegg, burde kun ha vært anonym gruppe som det var før, og der var det ikke hyggelig for å si det sånn!

Gjest Vinglepetrine

nei vel så slenger hu ikke med den da, men hu ligger vel å skræver som alle fødende gjør når ungen skal ut.

Man ligger ikke og skræver da man skal ta keisersnitt, nei, for det var det hun skulle gjøre.

Og om du ikke tåler at noen er anonyme så er det bare å komme seg ut, man flipper da ikke fullstendig fordi om noen svarer deg anonymt, og ihvertfall ikke da de svarer på en helt kurant og grei måte!

Ser det er opprettet en tråd om dette innlegget ditt i anonymforumet også, la merke til at noen ikke var så veldig overrasket, det sier jo litt...

jeg er bare så dritt lei dere anonyme at jeg blir helt kvalm av deg/ dere eller hvem pokker dere er.

for alt jeg veit så er du/ dere samme person og det gjør meg virkelig forbanna og provosert når jeg ser anonyme som er så frekke, usmakelige og FEIGE  som mange av dere er.... og jeg snakker ikke bare om denne tråden altså, jeg mener generellt her inne på bim.

kjente bare at det kokte litt i blodet nå etter all irritasjonen her inn på min på anonyme.

og til du ene anonyme her inne som ikke har sett maken til hvor frekk jeg er har pokker ikke surfa her inne bim skjønner jeg!!

for her er det mange som burde blitt kasta ut fra hele bim etter min mening og de aller fleste er anonyme.

og jeg slenger ikke dritt om blodige,hårete slufser!  det ER  blodige,hårete og gørrete slufser på føden og sånn er det! og beklager men jeg har ikke lyst å ha det mer uhygenisk enn jeg trenger for jeg blir blodig, jeg blir gørrete og jeg orker masse hår oppi det hele.

jeg lurte kun på tips og ikke annet og hverfall ikke om du (den ene anonyme) ikke gadd å styre med det eller sånne teite bekymringer.

som sagt, har du/dere lyst til å skræve med det så be my guest, men det har ikke jeg lyst til uten at det er noe frekt med det.

og beklager hvis jeg blander dere anonyme, men dere skjønner...dere er ANONYME så det er ikke så forbanna lett å se forskjell på dere! kall dere anonyme 1 og så videre da eller noe....

ellers så la vær  kommenter på evt tråder jeg starter.

Men i alle dager...Hvis dette med anonym og ikke anonym irriterer deg SÅ grenseløst mye så hadde jeg sluttet å "henge" her inne....Har du ikke noe annet fornuftig å bruke kreftene dine på ???  Må være utrolig slitsomt å sitte inne med så mye sinne for at noen velger å være anonyme... Trist

Annonse

ne som jeg skrev også vinglepetrine så skjønner jeg ikke tegninga med å kommentere når det ikke gjaldt hu en gang? hu skulle jo ta keisersnitt! men som jeg også skrev, så er det mulig jeg blandet flere anonyme også, og som jeg har sagt flere ganger nå, det beklager jeg!!

og hva de snakker om når det gjelder meg det bryr jeg meg ikke om altså...og det sjokkerer meg ikke at de er anonymforumet for å si det sånn....

men jeg legger denne tråden død jeg nå, jeg fikk noen gode råd og skal sjekke ut voksinga og det den ene anonyme skrev ang at man ikke skal barbere seg en måned før fødsel.

så får de fortsette godsnakket deres inne på anonym og ha en fin natt....

Hønemor: Først og fremst er det på sin plass med en real unnskyldning.

For det andre kan du enkelt skille ulike anonyme innlegg ved å se på koden nederst i innlegget. Alle brukere har sin unike anonymkode i hver enkelt tråd.

Anonymous poster hash: c594b...b56

ja så jeg skal notere meg alle hash tag med masse tall for å finne riktig anonyme da eller?

det er jo veldig lett...spesielt for en som ikke forstår seg på tall i det hele tatt..

jeg har sagt unnskyld at jeg blandet flere anonyme jeg og vil personen/e eller om det er deg for den saks skyld ha en unnskyldning hvis de føler seg krenket eller såret på noen måte så skriv gjerne en pm og ikke del det med alle andre som en gjeng fjortiser på røykehjørnet. les: anonymforumet. skal ikke kaste stein i glasshus heter det...fy søren så stygge de/dere er der sjøl.

tar gjerne ett oppgjør med det jeg men jeg går ikke inn her eller på anonymforumet å gjør det altså, og så for person pent stå for det hun har skrevet her inne og på anonymforumet også og ikke gjemme seg bak anonym. da skal jeg vurdere en unnskyldning...

Endret av hønemor0408

Jeg er litt enig med hønemor her altså. Skjønte med en gang jeg leste tråden at det første innlegget hennes etter anonym var ment som en spøk. Å skjønner ikke hvorfor anonym sa det ho sa når denne tråden ikke gjaldt henne siden ho skulle ha ks.

Dere var begge litt krasse i svaret men skjønner frustrasjonen til hønemor, hun spurte jo tross alt om tips og trengte ikke å høre om hvem som ikke bryr seg pga ks.

Men ja, hønemor, jeg har også fått litt ekstra dun på magen!! Rart det der, og ikke spesielt pent.

Anonymous poster hash: 9daa4...e1d

nei jeg det ikke mye pent med hår på magen.. -_- jeg er veldig mørk i håret så det er dessverre noen mørke dun jeg har altså. barberer det vekk jeg da...dumt det også for da blir det jo bare mørkere! :)

men jeg hater hår så jeg må bare ha det vekk..

Annonse

:o Det er sjeldent jeg faktisk måper over svar her på bim/dib, men dette altså!! Fy f for noen svar du gir HI! :o Du er da ikke det spor bedre enn disse fæle anonyme som du hele tiden refererer til!

Er det mulig??

Anonymous poster hash: 0ec39...84b

Gjest sug lut

nei du får slenge rundt med den hårete slufsa di du da! :)

ustelte, hårete og blodige vaginaer er noe av det styggeste og ekleste jeg ser, og for ikke å snakke om uhyggelig lite hygenisk!

Hvor ofte ser du en vagina? Vet du hvor den sitter? Hvis du finner en som det vokser hår i garanterer jeg at du kan selge den til nærmeste freakshow.

nei du får slenge rundt med den hårete slufsa di du da! :)

ustelte, hårete og blodige vaginaer er noe av det styggeste og ekleste jeg ser, og for ikke å snakke om uhyggelig lite hygenisk!

Hvor ofte ser du en vagina? Vet du hvor den sitter? Hvis du finner en som det vokser hår i garanterer jeg at du kan selge den til nærmeste freakshow.

har sett mange vaginaer jeg...vært med på 2 fødsler, gynekologiske undersøkelser og sett/vasket flere ti talls understell når jeg jobbet på gamlehjem. renset STYGGE sår der nede og hår gjør ikke jobben lettere for å si det sånn.

Hår som satte seg fast i såret, ikke få det godt nok rent og svett og klamt på grunn av håret gjorde det hele til en skikkelig real bakteriebombe.

man kan revne fra front to back under en fødsel, både innvendig og utvendig og jeg veit om 3 stk som fikk betennelser i stinga i forbindelse med fødsel fordi det var for vondt å få vasket seg der nede og hår som irriterte stinga ytterligere. de måtte klippes der nede tilslutt.

http://www.helse-bergen.no/omoss/avdelinger/fodeseksjonen/behandling-fodsel/Sider/kjonnshar-og-piercing-informasjon-til-gravide.aspx

Her står det følgende:

"Kjønnshår og piercing: Informasjon til gravide 

Vi veit aldri på førehand kven som må føde ved hjelp av keisarsnitt.

Undersøkingar viser at fjerning av kjønnshår ved å barbere seg, eller bruk av voks og andre hårfjerningsmiddel aukar risiko for infeksjon etter keisarsnitt. Det same gjeld om du har piercing, og då særleg i leppe, tunge, navle og/eller i ytre kjønnsorgan. Ein infeksjon etter fødsel eller keisarsnitt aukar òg risikoen for at andre barselkvinner på sjukehuset får infeksjon.

På grunn av dette ønskjer vi at alle kvinner som skal føde på Kvinneklinikken ikkje fjernar kjønnshår den siste månaden før termin.

Om ein skal gjennom eit planlagt keisarsnitt eller det blir naudsynt med hastekeisarsnitt, vil kjønnshåre bli fjerna med ei barbermaskin som ikkje skrapar opp hudoverflata, men er skånsam for huda.

Piercing må bli fjerna seinast ein månad før termin. 

Dette er særleg viktig for piercing i leppe, tunge, navle og/eller ytre kjønnsorgan. Vi anbefaler også å fjerne piercing frå nase, øyre og brystknoppar ein månad før termin."

Dette gjelder de fødende som skal på kvinneklinikken i bergen. Jeg anbefaler deg å sjekke ut ditt fødested sine retningslinjer i forhold til intimbarbering før fødsel.

Jeg jobber forresten selv på sykehus, og det er flere kvinner som ikke intimbarberer seg. Det er faktisk mer naturlig for oss som jobber der å se kjønnshår enn å ikke se det. Det er ingenting ekkelt og uhygienisk med det heller. Snarere tvert imot. Kjønnshårene har en beskyttende funksjon. Spesielt ved innleggelse på sykehus er det fordelaktig å beholde kjønnshårene. Dette fordi den glatte huden i et område som er fuktig gir god grobunn for farlige bakterier, dermed utsetter man også andre pasienter for en større risiko for sykehusinfeksjoner. 

Anonymous poster hash: f5eb4...6c4

Gratulerer HI! Du er garantert den mest ufine og vulgære brukeren jeg har kommet over hittil! Jeg tipper du i tillegg er rimelig sjarmerende IRL.

Anonymous poster hash: 240c0...395

jo takk! :) du er nok sikkert riktig så hyggelig du også, på lik linje med den flotte anonyme over deg! ;)

ja så jeg skal notere meg alle hash tag med masse tall for å finne riktig anonyme da eller?

det er jo veldig lett...spesielt for en som ikke forstår seg på tall i det hele tatt..

jeg har sagt unnskyld at jeg blandet flere anonyme jeg og vil personen/e eller om det er deg for den saks skyld ha en unnskyldning hvis de føler seg krenket eller såret på noen måte så skriv gjerne en pm og ikke del det med alle andre som en gjeng fjortiser på røykehjørnet. les: anonymforumet. skal ikke kaste stein i glasshus heter det...fy søren så stygge de/dere er der sjøl.

tar gjerne ett oppgjør med det jeg men jeg går ikke inn her eller på anonymforumet å gjør det altså, og så for person pent stå for det hun har skrevet her inne og på anonymforumet også og ikke gjemme seg bak anonym. da skal jeg vurdere en unnskyldning...

Herregud, som du driter deg ut,

Når det gjelder anonymkodene så trenger du bare se på de siste tre tallene for å skille de anonyme fra hverandre.

Anonymous poster hash: ae1bf...15e

http://www.helse-bergen.no/omoss/avdelinger/fodeseksjonen/behandling-fodsel/Sider/kjonnshar-og-piercing-informasjon-til-gravide.aspx

Her står det følgende:

Undersøkingar viser at fjerning av kjønnshår ved å barbere seg, eller bruk av voks og andre hårfjerningsmiddel aukar risiko for infeksjon etter keisarsnitt. Det same gjeld om du har piercing, og då særleg i leppe, tunge, navle og/eller i ytre kjønnsorgan. Ein infeksjon etter fødsel eller keisarsnitt aukar òg risikoen for at andre barselkvinner på sjukehuset får infeksjon.

På grunn av dette ønskjer vi at alle kvinner som skal føde på Kvinneklinikken ikkje fjernar kjønnshår den siste månaden før termin.

Om ein skal gjennom eit planlagt keisarsnitt eller det blir naudsynt med hastekeisarsnitt, vil kjønnshåre bli fjerna med ei barbermaskin som ikkje skrapar opp hudoverflata, men er skånsam for huda.

Dette er særleg viktig for piercing i leppe, tunge, navle og/eller ytre kjønnsorgan. Vi anbefaler også å fjerne piercing frå nase, øyre og brystknoppar ein månad før termin."

Dette gjelder de fødende som skal på kvinneklinikken i bergen. Jeg anbefaler deg å sjekke ut ditt fødested sine retningslinjer i forhold til intimbarbering før fødsel.

Jeg jobber forresten selv på sykehus, og det er flere kvinner som ikke intimbarberer seg. Det er faktisk mer naturlig for oss som jobber der å se kjønnshår enn å ikke se det. Det er ingenting ekkelt og uhygienisk med det heller. Snarere tvert imot. Kjønnshårene har en beskyttende funksjon. Spesielt ved innleggelse på sykehus er det fordelaktig å beholde kjønnshårene. Dette fordi den glatte huden i et område som er fuktig gir god grobunn for farlige bakterier, dermed utsetter man også andre pasienter for en større risiko for sykehusinfeksjoner. 

nei jeg sier ikke at man skal shave seg der nede til man er glattbarbert altså, men det må vel være lov å  prøve å holde seg litt velstelt der nede? bikinilinjen, kortklipt og lignende. har noe med vælvære å gjøre også mener jeg da. og noen har mer hår enn andre. noen har veldig lite mens andre har tett i tett.

jeg ønsker ikke å gå ubarbert til fødsel, da føler jeg meg ikke bra.

Her står det følgende:

nei jeg sier ikke at man skal shave seg der nede til man er glattbarbert altså, men det må vel være lov å  prøve å holde seg litt velstelt der nede? bikinilinjen, kortklipt og lignende. har noe med vælvære å gjøre også mener jeg da. og noen har mer hår enn andre. noen har veldig lite mens andre har tett i tett.

jeg ønsker ikke å gå ubarbert til fødsel, da føler jeg meg ikke bra.

Du kan jo kose deg med denne fra en knakande kjekk dame : http://www.kevinmd.com/blog/2011/04/war-pubic-hair.html

Ellers kan du lese denne historien om rumpehår til besvær som jeg dauet av latter når jeg leste: http://itpro.no/artikkel/4599/rumpehar-til-besvaer/

Synes det forresten er synd at man ikke skal kunne føle seg frisk og ren om man ikke er trimmet eller glattbarbert. Man skal ikke så mange tiår tilbake før full bush var sexy ;-)

Når det gjelder anonymkodene så trenger du bare se på de siste tre tallene for å skille de anonyme fra hverandre.

så jeg driter meg ut fordi ? jeg ikke ønsker å ta det opp her inne med anonyme eller fordi jeg ikke skjønte hash tags? men takk for tips, det gjør det hele enklere for meg at jeg kan bare se på de 3 siste tallene/ bokstavene. jeg har kraftig dyskalkuli og tall for meg er som kinesisk....

så jeg driter meg ut fordi ? jeg ikke ønsker å ta det opp her inne med anonyme eller fordi jeg ikke skjønte hash tags? men takk for tips, det gjør det hele enklere for meg at jeg kan bare se på de 3 siste tallene/ bokstavene. jeg har kraftig dyskalkuli og tall for meg er som kinesisk....

Du driter deg ut når du svarer som du gjør. Du er ufin og frekk og kjefter fordi folk er anonyme. Å ha dyskalkuli gir ingen rett til å gå bananas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...