Gå til innhold

Så var det denne barberinga da....

Anbefalte innlegg

ser jo ikke en dritt!

så da blir litt på feelingen og jeg tar så nøye jeg kan og har trodd at jeg har vært riktig flink også!

og så tok jeg speilet for å se....tja...tafser her og der, glatt her og hårete der...så ikke ut.

så...noen gode tips?? hvis ikke så må jeg få mannen til å gjøre det for kjenner jeg har litt angst for å vise frem den slufsa mi under fødsel hvis hu skal se sånn ut!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm.....hvor gjør jeg denne voksinga da?? off...høres ikke godt ut å vokse musa da... :unsure:

høres ut som det er dritt vondt egentlig! 

og jeg er rene apekatten også.....jeg er "velsignet" med masse hår for å si det sånn ;)

Her hjelper mannen til, ler litt av hvordan forholdet har forandret seg etter graviditeten. Ting jeg aldri ville spurt om hjelp om før er liksom helt ok nå. Virker ikke som han bryr seg så mye heller. Han hjelper til med det som er ;)

Anonymous poster hash: c2aa4...942

Annonse

nei du får slenge rundt med den hårete slufsa di du da! :)

ustelte, hårete og blodige vaginaer er noe av det styggeste og ekleste jeg ser, og for ikke å snakke om uhyggelig lite hygenisk!

joda, jordmødre har sikkert sett både det ene og det andre de men jeg vil nå i allefall se litt stelt ut og ikke minst gjøre det mer lettvint for meg selv når renselsen kommer etter fødsel.

men kos deg med håra dine du :)

ustelte, hårete og blodige vaginaer er noe av det styggeste og ekleste jeg ser, og for ikke å snakke om uhyggelig lite hygenisk!

joda, jordmødre har sikkert sett både det ene og det andre de men jeg vil nå i allefall se litt stelt ut og ikke minst gjøre det mer lettvint for meg selv når renselsen kommer etter fødsel.

Ikke alle som er så hårete fra naturens side da, vet du, ikke alle som har ei slufse man kan slenge med. Og blodig er det nok heller ingen som skal se meg, for jeg skal ta keisersnitt. Etter fødselen er det jo ikke noe problem å få barbert seg, så det du sier om renselsen er jo bare piss!

Anonymous poster hash: 9b0f0...dd1

ja du tenker ikke lengre enn nesetippen din ser jeg :)

kanskje det finnes noen som er litt mer hårete enn dag da veit du, eller kanskje bare tenker på at de vil se litt bedre ut der ned uten at det skal være så jævla mye å bry seg om vel??

at du driter i om noen ser den ubarberte mus di det driter nå jeg lang marsj i.

og du tenker vel at alle skal ta keisersnitt du da eller for du skal ta det?

og tror du virkelig at folk går nedi der med barberhøvel rett etter de har født når de syns det i utgangspunktet er vondt vaske seg og tørke seg der nede?

hva med de som må sy en hel haug av sting? lette å komme til med høvel da tenker jeg!

du må jo være tjukk i huet....

greit....du vil vifte med musa di ubarbert, eller...nei...stemmer... du skal jo ta keisersnitt så du trenger ikke å skreve for noen du da....så jeg skjønner ikke hva du gjør inne på denne tråden i utgangspunktet bortsett fra å lage kvalme.

lenge leve feige anonyme!!

Annonse

Har du ikke fått med deg at man ikke skal vokse/barbere nedentil siste måneden før fødsel?? Dette er pga infeksjonsfare, ikke bare for deg, men alle barselkvinner på samme avdeling. Dette er informasjon jordmødrene har gått ut med for lenge siden.

Anonymous poster hash: 70ae9...768

kanskje det finnes noen som er litt mer hårete enn dag da veit du, eller kanskje bare tenker på at de vil se litt bedre ut der ned uten at det skal være så jævla mye å bry seg om vel??

og tror du virkelig at folk går nedi der med barberhøvel rett etter de har født når de syns det i utgangspunktet er vondt vaske seg og tørke seg der nede?

hva med de som må sy en hel haug av sting? lette å komme til med høvel da tenker jeg!

greit....du vil vifte med musa di ubarbert, eller...nei...stemmer... du skal jo ta keisersnitt så du trenger ikke å skreve for noen du da....så jeg skjønner ikke hva du gjør inne på denne tråden i utgangspunktet bortsett fra å lage kvalme.

Herrefred så frekk og stygg du er da!

Makan har jeg faktisk ikke opplevd her inne!

Det enenste jeg sa var at jeg ikke bekymret meg så mye om hva jordmødre tenkte! Herregud!

Det var du som startet å slenge dritt om hårete, blodige slufser! Rett og slett motbydelig er du!

Jeg snakker ut ifra MEG selv, det er det eneste jeg kan gjøre! 

Hmmm. Hvem er denne anonyme som er ute etter å lage dårlig stemning? Og hvorfor?

Det er flere anonyme her, men om du leser gjennom alt ser du at den eneste som lager dårlig stemning her er Hønemor!

Hvordan lager jeg dårlig stemning mener du? Eller den andre anonyme?

Jeg sa bare at jeg ikke brydde meg om hva jordmor tenkte, og da kommer hun og slenger dritt og ekkle ting som at jeg " får slenge med den blodige hårete glufsa mi!?!?!" Så svarte jeg at jeg skulle ta KS og at jeg heller barberer meg etter det (noe som også sykehuset sier), og da tar Hønemor helt av og skjeller meg ut og sier de styggeste ting! 

Jeg har aldri opplevd maken til oppførsel og da jeg ser at du fyrer oppunder må jeg si jeg blir litt overrasket! På Desember-forumet er du jo bare trivelig!

Les over alt en gang til du, Lessismore!

Klarer ikke helt å skjønne hvorfor det skal vær større infeksjonsfare da men.. greit nok. .. jeg selv synes ikke det gjor noe at jeg hadde noen uker med hår, men dette er og bør vær for hver enkelt... å ta brasilian e litt vondt første gang, men blir bedre etter noen ganger. Hvis du har sensitiv hud vil jwg kanskje ikke anbefale at du gjør det første gang tett opptil fødsel (det erstørste grunnen til at jeg var hårete...hehe) siden man lett kan få "bransår" å barbere seg etter fødsel var ikke helt det første jeg tenkte på iallefall, siden jeg både revnet og ble klipt... :-P men for all del.. dette er opp til hver enkelt!

Det er noe av det styggeste og slemmeste jeg noen gang har lest her inne!

Hun sa hun ikke brød seg om hva de på sykehuset tenkte og at hun kunne barbere seg etterpå fordi hun skulle ta KS også tar du helt av!

Makan til oppførsel har jeg ikke sett her noen gang, og jeg håper du ruller inn det motbydelige språket ditt og skjerper deg! 

ÆSJ!

Anonymous poster hash: 60257...377

Hmmm. Hvem er denne anonyme som er ute etter å lage dårlig stemning? Og hvorfor?

Det er flere anonyme her, men om du leser gjennom alt ser du at den eneste som lager dårlig stemning her er Hønemor!Hvordan lager jeg dårlig stemning mener du? Eller den andre anonyme?Jeg sa bare at jeg ikke brydde meg om hva jordmor tenkte, og da kommer hun og slenger dritt og ekkle ting som at jeg " får slenge med den blodige hårete glufsa mi!?!?!" Så svarte jeg at jeg skulle ta KS og at jeg heller barberer meg etter det (noe som også sykehuset sier), og da tar Hønemor helt av og skjeller meg ut og sier de styggeste ting! Jeg har aldri opplevd maken til oppførsel og da jeg ser at du fyrer oppunder må jeg si jeg blir litt overrasket! På Desember-forumet er du jo bare trivelig!Les over alt en gang til du, Lessismore! Anonymous poster hash: 9b0f0...dd1

Beklager, ser jeg var litt kjapp i avtrekkeren her. Men det var nok setningen om at "ikke f om jeg gidder å styre med det, og slike teite bekymringer," som provoserte hønemor. Vi har alle våre bekymringer, og jeg syns man kan respektere andres, selv om man kanskje ikke deler dem. Men nok en gang, beklager, jeg skal ikke skjære alle anonyme over en kam.

Har du misforstått litt nå? Er det noen som skaper dårlig stemning er det Hønemora, makan til frekk oppførsel har jeg aldri sett her inne!

Anonymous poster hash: 60257...377

Har aldri hørt fra noen som helst jordmor at man ikke skal barbere seg nedentil rett før fødsel pga infeksjonsfare. Dette er min 4 graviditet, må no få si at man føler seg litt bedre når man har barbert seg før fødsel. Enklere er det å vaske seg å. Lukter jo ikke akkurat blomster denne renselsen etter en fødsel.. Så her skal det hvertfall barberes :-) Men for all del det er opp til hver enkelt. ...

Gjest Vinglepetrine

:wacko: Wow, det der er det spydigste og styggeste svaret jeg noensinne har sett her inne!

Dama har da ikke skrevet noe "galt"!

Endret av Vinglepetrine

jeg er bare så dritt lei dere anonyme at jeg blir helt kvalm av deg/ dere eller hvem pokker dere er.

for alt jeg veit så er du/ dere samme person og det gjør meg virkelig forbanna og provosert når jeg ser anonyme som er så frekke, usmakelige og FEIGE  som mange av dere er.... og jeg snakker ikke bare om denne tråden altså, jeg mener generellt her inne på bim.

kjente bare at det kokte litt i blodet nå etter all irritasjonen her inn på min på anonyme.

og til du ene anonyme her inne som ikke har sett maken til hvor frekk jeg er har pokker ikke surfa her inne bim skjønner jeg!!

for her er det mange som burde blitt kasta ut fra hele bim etter min mening og de aller fleste er anonyme.

og jeg slenger ikke dritt om blodige,hårete slufser!  det ER  blodige,hårete og gørrete slufser på føden og sånn er det! og beklager men jeg har ikke lyst å ha det mer uhygenisk enn jeg trenger for jeg blir blodig, jeg blir gørrete og jeg orker masse hår oppi det hele.

jeg lurte kun på tips og ikke annet og hverfall ikke om du (den ene anonyme) ikke gadd å styre med det eller sånne teite bekymringer.

som sagt, har du/dere lyst til å skræve med det så be my guest, men det har ikke jeg lyst til uten at det er noe frekt med det.

og beklager hvis jeg blander dere anonyme, men dere skjønner...dere er ANONYME så det er ikke så forbanna lett å se forskjell på dere! kall dere anonyme 1 og så videre da eller noe....

ellers så la vær  kommenter på evt tråder jeg starter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...