Gjest Ziva Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Vant billetter til Taste of Oslo. Gubben bestiller hotelrom og vi gjør det til en helaften med overnatting. Ikke lang vei hjem men skal vi kose oss så skal vi kose oss.
ms.Pond Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Gratulerer! Det høres ut som en smakfull helaften. Nyt både kveld og natt for dere selv, det fortjener man innimellom
Gjest Ziva Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Taste of Oslo er en matfestival. Første gang det arrangeres i Oslo. Er fra 29 august til 1 september, google og du vil finne Mine geografikunnskaper i Oslo er minimale (gikk med gps og kart for å finne frem til Treider). Hadde håpet at gubben skulle få billetter på jobben, men den gang ei. Fikset selv jeg. Vi skal få være med på kurs og mye annet morsomt. Gleder meg.
Gjest sug lut Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Det er deg super-vel unt, du får gi full rapport! Og så får du komme inn på bli-kjent-i-byen-kurs med meg, det er verdens beste by!
Gjest Siklerotte Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Gratulerer! Kanskje du får noen supertips på hvordan du skal tilberede villsvinet neste gang.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Oh, så deilig Gratulerer, og nyyyyt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå