Elsker livet Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Jeg har dock boot selv, og syns de bare er hakket varmere enn gummistøvler. Var litt skuffet og sluttet med å bruke det på barna midt på vinteren, kun sen høst og tidlig vår. Har ikke prøvd cherrox selv. men innbiller meg at de varmer mer pga. foret.
*Yuna* Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Bruker de kun vår/høst. Cherrox holder ikke mine barn varme på vinteren heller.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Mine barn foretrekker cherrox med ullsokker på vinterstid og uten ullsokker om høsten/våren. De holder barna varme her hvertfall (Rogaland). Anonymous poster hash: 0385b...cc8
Ooops I did it AGAIN Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Nei nei! Kommer aldri mer til å kjøpe det. Har jo brukt Cherrox til ungene på våte og slapsete dager, og vintersko på kalde og tørrere dager. Dock Boots sa de holdt til 15 minus. Vel de ble konstant våte på beina på våte dager fordi skaftet oppover leggen ikke er vanntett, og de var iskalde. Sverger til Cherrox og vintersko heretter!
Caprica Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 (endret) Gutten bruker viking thermo, varme og gode cherrox. Har de i bhg vår og høst og tidlig vinter, men de ansatte tar de bare på hvis det ikke er altfor kaldt. Overlater til de ansatte å bestemme hva slags sko de syns er best, jeg tenker at de har med peiling enn meg :-) Endret 19. august 2013 av Caprica
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Hadde ikke brukt dock boots på vinterstid nei, greit at du er litt tykkere enn vanlige støvler men de blir og mer fuktige i rått vær. Hadde dock boots selv en periode og var alltid fuktig på beina da jeg tok de av meg og da i tillegg kald. Ingen barn unner jeg å gå med dock boots dag inn og dag ut i bhg/skole, bruk cherrox eller goretex sko. Anonymous poster hash: 7e86b...f10
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Opplevde de som mye bedre! Eldstemann brukte dem i stedet for vinterstøvler. Nå har jeg store barn og kan godt hende de egner seg bedre til store barn/ voksne enn barnehagebarn. Men jeg kjøper aldri cherrox igjen etter to sesonger med doc boots. Anonymous poster hash: 70fdf...b19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå