may-mom-05 Skrevet 19. august 2013 #1 Del Skrevet 19. august 2013 Det sies at man ikke skal sammenlikne svangerskap, men jeg kan ikke la være i dette tilfellet Kommende storesøster her, var veldig rolig i magen, men svært energisk utenfor. Første gang jeg kjente henne i magen, var som ett bedagelig sommerfugl-vift i uke 17. Tok flere uker, før jeg kjente mer. Nå er hun åtte år, og har ett høyt aktivitetsbehov. Nå er lillebror på vei, allerde i uke 12 kjente jeg han, og daglig fra uke 16. Fra uke 18, satte han opp kraften, og kom med kraftfulle dytt. Er 21+5 nå, og denne lille fyren har allerde hindret meg flere ganger i å sove, sparket blæra mi så kraftig at jeg nesten gjorde på meg, skremt meg ett flertalls ganger så jeg har hoppet opp ... Og mer. Forstå meg riktig, jeg nyter hver eneste bevegelse. Det er virkelig gledelig å kjenne så mye liv. Jeg legger meg gladelig til rette i senga når han i nattens timer finner ut at det er tid for underholdning Jeg vet at man lettere kan kjenne bevegelser tidligere og tydeligere når man har vært gravid før, men synes dette var veldig så tydelig Koser meg, men lurer på om flere har opplevd liknende? Og evt hvordan ble den aktive mageboeren da den kom på utsida? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073539-andre-med-aktive-mageboere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå