Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Den er trefarget så tenker å pusse, grunne og så... enten male den lys lilla eller rosa.. noen som har gjort dette før?? når jeg først skal male så synes jeg det er kjedelig å male den hvit som alle andre senger er Hvilken type maling ville dere brukt som er halvblank for at den ikke skal flasse av ? Har lest mange anbefaler gulvmaling men det finnes vel ikke i så mange farger ? Anonymous poster hash: 86eb1...f5f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Den er trefarget så tenker å pusse, grunne og så... enten male den lys lilla eller rosa.. noen som har gjort dette før?? når jeg først skal male så synes jeg det er kjedelig å male den hvit som alle andre senger er Hvilken type maling ville dere brukt som er halvblank for at den ikke skal flasse av ? Har lest mange anbefaler gulvmaling men det finnes vel ikke i så mange farger ? Anonymous poster hash: 86eb1...f5f HEI! GÅ TIL FAGFOLK FOR RÅD OG TIPS , IKKE HER ER RETTE PLASSEN. Anonymous poster hash: 5f14b...b67
Bustetroll Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 (endret) Jeg malte en seng fra Ikea.. Den billigversjonen i trefarge malte jeg hvit.. Brukte en halvmatt .. Jeg villei alle fall valgt noe matt. Syntes ikke det er særlig pent med glinsende møbler , og den halvmatte er litt skinnende den og. Spør der du kjøper maling. De kan Legger til, det er et forferdelig arbeid:P Spesielt hvis det er runde sprinkler. Endret 19. august 2013 av Skeptisimo
☆☆☆ Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Ang malingssort er det greiaste å fortelle i malingsbutikken kva ein skal male, så får du rett maling i rett mengde. Kva med ein dus grønfarge, avslappande blir det sagt.. Sjølv har eg ikkje komt lenger enn å vyrdere om senga kanskje skal malast, og lisja har lagt i den sida årsskiftet omtrent. Så den blir nok verande ubehandla til ho veks ut av sprinkelseng..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Vi malte seng; mitt råd er: Mal leeeenge før du trenger den, for malingslukten sitter i myyye lenger enn man tror.. Anonymous poster hash: 74e86...e82
beibilykke Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Ville kjøpt ny jeg. Ikea har jo så mye forskjellig og billig!! Maling er dyrt, grunning koster, pensler, for ikkr å snakke om pussingen og alt arbeidet og til syvende og sist så blir det gjerne ikke like pent som man hadde tenkt. Det er mine tanker da
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 takk for svar =) Jeg var og forhørte meg med malingsmannen, men er greit jeg hadde noen få tanker selv, så jeg ikke virka helt tom der jeg stod Fikk en dus rosa som nesten blir "hvit", han sa hvertfall den var veldig populær ! Kosta litt med maling ja, men i og med at jeg har fått senga gratis så går det greit.. Tenkte å begynne å male nå, liker å ha noe å styre med også - så ser for meg en skikkelig drittjobb, men er greit å få unna nå så lenge jeg kan stå ute og male ! Babyen kommer til vinteren så tror det skal få lufta seg til da ! Når jeg er ferdig med senga så kan jeg jo se om jeg orker å ta babystolen og lekegrinda også, fysj, er runde sprinkler på alle 3 de blir i såfall hvite =) blir det dårlig resultat så vet jeg hvertfall det til neste gang, at det er lettere å kjøpe nytt .. Anonymous poster hash: 86eb1...f5f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Jeg har malt sprinkelseng. Pusset den og brukte oljemaling. (Grunning tenkte jeg på først etterpå. Men den ble bra) Gulvmaling får du i alle fargeer du vil. Vi fikk blandet til den vi ville i sommer hvertfall. Jeg ville nok brukt det ja eller en annen oljemaling. Greit å kunne vaske den skikkelig når omgangsyken er i hus. Vannbasert maling kan fort bli stygg om du må vaske skikkelig med såpe. Bare viktig å la det tørke lengre enn du tror og det står på boksen før du tar den i bruk. Anonymous poster hash: 5ef86...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå