Gå til innhold

Hvilken babycall med video anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe nå og ser det er mye "gammelt" der ute. De siste som ble best i test er gjerne et par år gamle. Men hvordan er de nye da?

Begrunn gjerne hvorfor du anbefaler den enkelte.

Anonymous poster hash: 474d3...a31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du med video?

Anonymous poster hash: 40b16...c7b

Skrevet

Hva skal du med video?

Det er betryggende å kunne se barnet når man sitter i stuen kanskje? Kanskje har de stort hus, hvor soverommene er i en annen etg. Kanskje er huset veldig lydtett... Hvem vet

jeg har bestilt meg et med kamera, vi har liten leilighet, og hører om snuppa våkner, men hun er veldig var på lyder, så fort gjort at hun våkner når jeg skal titte inn for å se om alt er greit. Da synes jeg det er flott med babycall med kamera ;)

Anonymous poster hash: 999f9...2af

Skrevet

Hva skal du med video?

Det er betryggende å kunne se barnet når man sitter i stuen kanskje? Kanskje har de stort hus, hvor soverommene er i en annen etg. Kanskje er huset veldig lydtett... Hvem vet

jeg har bestilt meg et med kamera, vi har liten leilighet, og hører om snuppa våkner, men hun er veldig var på lyder, så fort gjort at hun våkner når jeg skal titte inn for å se om alt er greit. Da synes jeg det er flott med babycall med kamera ;)

Video er noe annet enn kamera og minitor.. Tipper det er det siste det egentlig blir spurt etter.

Anonymous poster hash: dfd14...fb4

Skrevet

Hva skal du med video?

Video er noe annet enn kamera og monitor.. Tipper det er det siste det egentlig blir spurt etter.

Skrevet

Jeg blir så paranoid når jeg leser om folk som hacker seg inn på duppeditter med kamera på.

Leste for litt siden om en barnefamilie som hadde babycall med video. Faren hørte plutselig en mann som ropte navnet til toåringen og masse stygge ord. Denne mannen hadde hacket seg inn på babycallen og visste navnet til toåringen på grunn av at han så bokstavpynten over sengen hennes via kameraet på babycallen, og fikk da ropt til henne via babycallen. Toåringen var "heldigvis" døv, så hun slapp å våkne opp til denne skremmende hendelsen.

Anonymous poster hash: dade5...a60
Skrevet

Jeg har avent sin. Super-fornøyd med den til innebruk, men til ute må du ha noe annet pga kort batterilevetid. Å se barnet er genialt! Og moro :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...