Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Guttungen på 13 har nå str 46 i sko. Ser jo at mange sko går jo ikke over str 46. Jeg har 42 selv så det er kanskje ikke så rart. Han har gått fra 43-46 i løpet av sommerferien. Jeg sliter med å finne sko pga str og ønsker jo for ham at han skal slippe å få samme problemet, selv om det ikke er farlig så er det irriterende. Anonymous poster hash: 0b160...7eb
Gilette Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Prøv økonomisko, de har store størrelser både til kvinner og menn.
Himmel og hav Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Mine slamper vokste i beina til de var ca 16. Den ene hadde en sånn voksespurt en sommer, som din har hatt, og vokste fra 39-41, og etter det vokste han bare 1 str til, så det er ikke sikkert det blir så mye mer på din heller.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Jeg sluttet å vokse i beina når jeg gikk i 4 klasse. Og det ser ut som min 5 klassing nå har stangnert litt også. På to år nå så har beina såvidt vokst. Ikke nok til at hun trenger nye sko egentlig, men har kjøpt noen i en str større. Bonusbarnet mitt som er 16vokser enda i beina. Gått opp en str i sko i sommer, så nå får jeg skos mine i fred snart igjen ( hun fant ut at hun kunne stjele mine sko. Kjekt med pensko, men de andre var litt kjedeligere at hun stjal....) Anonymous poster hash: 08019...d74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå