Gå til innhold

slimete klumper i utflod = slimproppen??

Anbefalte innlegg

Har de siste dagene hatt litt slimklumper i utfloden. Har alltid kun hatt tyntflytende utflod i svangerskapet og er nå livredd for at dette er slimproppen og at jeg kommer til å miste! Noen som vet noe om dette? Hjeeeelp, kjempe redd!! :(

Anonymous poster hash: e8777...ce9

Fortsetter under...

Jeg ringte legen og fikk ikke no svar på det egentlig. Hun ville ikke undersøke meg en gang. Fikk beskjed om at det kunne være vanlig utflod og at den forandret seg i blant. Visst det var begynnelsen på en abort så var det ikke noe å gjøre uansett sa hun.

Men vet at fosteret er friskt etter jeg var på tidlig ul og jeg har hørt hjertelyden idag. Så hvis det skulle skje noe så vet jeg at det er noe med kroppen min. Fortsatt redd :(

har stort sett hatt tynnflytende utflod, men flere ganger har jeg opplevd at det har vært slim i det. Har ikke fått panikk av den grunn for regner med det er noemalt. Har hatt det i alle mine svangerskap, og konsistensen varierer ofte. 

Hvis det ikke er blod i det, så synes jeg du skal ta det med ro. Og etter som jeg leser er det kun snakk om litt slim..?

Baby var frisk på UL og du hører hjertelyd, så ro ned. Sjangsen for å miste er utrolig liten nå! Ro ned og slapp av, det er det beste du kan gjøre :)

Anonymous poster hash: 1cd75...59a

Annonse

har stort sett hatt tynnflytende utflod, men flere ganger har jeg opplevd at det har vært slim i det. Har ikke fått panikk av den grunn for regner med det er noemalt. Har hatt det i alle mine svangerskap, og konsistensen varierer ofte.

Hvis det ikke er blod i det, så synes jeg du skal ta det med ro. Og etter som jeg leser er det kun snakk om litt slim..?

Baby var frisk på UL og du hører hjertelyd, så ro ned. Sjangsen for å miste er utrolig liten nå! Ro ned og slapp av, det er det beste du kan gjøre :)

Anonymous poster hash: 1cd75...59a

Jo har kun hatt litt slim 3 ganger som jeg har lagt merke til. Kanskje jeg bare skal roe ned å ikke bekymre meg over det hvis det er flere som også har hatt det. Takk for beroligende svar :)

Er det ikke sånn at hvis det er slimproppen så kan det faktisk danne seg en ny slimpropp?? Den kan man faktisk miste flere ganger tror jeg...!?

Jo har hørt noe om det jeg og. Prøvde å søke på google men sto utrolig lite om hva som skjer hvis slimproppen går tidlig i svangerskapet. Har i grunn aldri hørt om noen som har mistet pga det heller..

Har og slimklumpar innimellom. Fargelause.......synst og det er skummelt. Eg har lukta på det og....luktar ingenting. Jordmor sa idag at eg måtte berre tenke at det var normalt så lenge det ikkje var blod idet og det ikkje lukta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...