ms.Pond Skrevet 19. august 2013 Forfatter #26 Skrevet 19. august 2013 Jeg anbefaler bryllupsforumet på kvinneguiden. Det er gull verdt å snakke med andre som planlegger bryllup, for de har det meste ferskt inne. Det skal jeg sjekke ut! Takk takk, Musemor Jeg er jo medlem der, men har ikke vært innom på aldri så lenge.. Dette var sparket jeg trengte
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #27 Skrevet 19. august 2013 Lykke til på dagen Anonymous poster hash: 07069...6d9
Sniksanne Skrevet 19. august 2013 #28 Skrevet 19. august 2013 Oppgaver på bordkortene er en kjempeide! Var borti det i et bryllup, og det var en bra icebreaker når folk begynte med litt rare samtaler som de var veldig seriøse med, eller måtte si eller gjøre noe litt morsomt til bords. Toastmaster opplyste selvfølgelig om kortene på forhånd... Noe jeg har tenkt på, er at musikken bør tilpasses alle gjester, slik at ikke svigermor må lide seg gjennom en times guetta-medley. Lett dansbar festmusikk er alltid en vinner. Kan også være moro om brudeparet lærer inn en dans på forhånd som gjestene også blir med på. Jeg har observert hvor utrolig kjedelig det kan bli for barn under 12 år. Uansett hvor mye vi steller i stand for å ha dem ved bordet, vil kjedsomheten eller utålmodigheten skinne igjennom på ett eller annet tidspunkt. Bryllup er vel egentlig i stor grad et voksent selskap, og jeg synes det er litt pinlig hvis en litt småfull onkel reiser seg for å fortelle en grovis. Noen bryllup er ment som voksenselskap, der barna blir invitert, selv om opplegget ikke er tilpasset dem. Egne barn kan være med på deler av dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå