Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 At man ser "cervix" (Hva er det ordet på norsk? livmorhals?) nesten utenfor skjeden? Eller har jeg veldig nedsunken livmor da? Har jo merket at ting ikke er normalt etter fødsel.. Putter jeg inn 2 fingre, er det ingen åpning liksom.. Det er bare masse blokkeringer der inne. Noe som gjør det til et HELVETE å bruke tampong under mensen... Det går jo ingen rett vei inn, så tampongen må forbi flere hindre og humper, og det gjør at jeg alltid merker den.. Samtidig føler jeg meg helt "åpen" når jeg går.. Føles ut som om det kommer luft inn nedentil når jeg går omtrent. Anonymous poster hash: 305d9...2d6
mylittlecat Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Dette hørtes absolutt ikke normalt ut, nei! Tror en time hos gynekolog er på sin plass her
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Nei, det er ikke "normalt" som i sånn det skal være, men det er "normalt" i den forstand at det kan skje etter barnefødsler. Det er svært vanlig å få livmorframfall, men det kan også være skjedeveggkollaps du har. Du bør komme deg til gynekolog, for det finnes hjelp. Anonymous poster hash: 46569...425
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Nei, det kan jeg ikke tro er veldig vanlig... Har du vært på 6 ukerskontollen? Så de ikke noe der? Ville sjekket det hos gynekolog uansett. Anonymous poster hash: 15586...ede
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Sliter selv. Når jeg står opp om morgenen og går mot badet så foregår det mye rart der nede :/ Blir den laaange "fisen"! Sliter med å sette inn tamponger på grunn av flere veivalg. Stopper opp, det føles feil/gjør vondt. Føler at noe er feil under sex. Klarer bare rolig misjonær. Alt annet er vondt. "Fising" ved bøy og tøy. Kommer aldri til å trene blant folk mer for å si det sånn... Anonymous poster hash: f21a4...6cd
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Nei, det kan jeg ikke tro er veldig vanlig... Har du vært på 6 ukerskontollen? Så de ikke noe der? Ville sjekket det hos gynekolog uansett. Anonymous poster hash: 15586...ede Var ikke der etter 6 uker, men var på en kontroll pga noe annet, at jeg hadde blitt sydd feil. Jeg har en hudflik som henger nederst ved skjedeåpningen, noe som ikke plager meg. Legen (fastlege) sier: "Ja jeg ser her de har sydd den som en tunnel, det er som en hule". Nå lurer jeg jo på hvordan fastlege hun er, fordi det var ikke hudfliken jeg snakket om hun så på.. Det var cervix ! Det ser jeg jo nå som jeg har sett bilder.. En fastlege burde da vite hvordan denne ser ut? Og ikke tro det er noe rart jeg har der siden jeg har blitt sydd feil... Så vil jo helst ikke til den fastlegen... hehe Anonymous poster hash: 305d9...2d6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Nei, det kan jeg ikke tro er veldig vanlig... Har du vært på 6 ukerskontollen? Så de ikke noe der? Ville sjekket det hos gynekolog uansett. Anonymous poster hash: 15586...ede Var ikke der etter 6 uker, men var på en kontroll pga noe annet, at jeg hadde blitt sydd feil. Jeg har en hudflik som henger nederst ved skjedeåpningen, noe som ikke plager meg. Legen (fastlege) sier: "Ja jeg ser her de har sydd den som en tunnel, det er som en hule". Nå lurer jeg jo på hvordan fastlege hun er, fordi det var ikke hudfliken jeg snakket om hun så på.. Det var cervix ! Det ser jeg jo nå som jeg har sett bilder.. En fastlege burde da vite hvordan denne ser ut? Og ikke tro det er noe rart jeg har der siden jeg har blitt sydd feil... Så vil jo helst ikke til den fastlegen... hehe Anonymous poster hash: 305d9...2d6 Du må til en gynekolog, som har peiling. Få henvisning fra fastlegen til dette. Anonymous poster hash: 46569...425
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå